Doodverwensing, TRquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een herinnering voor morgen.
Logish. 31 goals tegenquote:
Ach, na het volgende seizoen spelen die 2 weer tegen elkaar... Goed, een divisie lager, maar tochquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Roda speelt zijn laatste wedstrijd in Deventer. Heksenketel.
Kowet gaat niet degraderenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, na het volgende seizoen spelen die 2 weer tegen elkaar... Goed, een divisie lager, maar toch
- GGMM, 14 mei 2013 over Jetro Willemsquote:Al denk ik dat hij intelligentie mist om echt door te breken, ja.
Toch zijn ze zonder Room makkelijker te kloppenquote:
NEC is ook wel erbarmelijk vandaag. Die gaat het Roda onderin nog lastig maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, na het volgende seizoen spelen die 2 weer tegen elkaar... Goed, een divisie lager, maar toch
twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:57:54Ik was daar waar je nooit ging!! Waar was jij toen ik om keek? Weet je nog dat je anders deed? Nu ben ik in het begin van de reeks!! reageer retweet
Ik vind Andersen een betere keeper.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch zijn ze zonder Room makkelijker te kloppen
Ze hebben nu wel een Andersen keeper, die van Betis namelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch zijn ze zonder Room makkelijker te kloppen
Ach welnee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
En nog steeds is NEC qua spelniveau gelijk aan Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |