SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 foutjes nog maar. Pingel niet gegeven, pingel wel gegeven (beide Feyenoord) en deze gele kaart. Verder fluit hij goedquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
Haal die Willems-gif eens uit de OP joh.
Roda, hopelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie degradeert er volgens jullie rechtstreeks?
Ik zeg ADO
Rodaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg ADO
psvquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg ADO
Ik zeg HSVquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg ADO
Roda of ADO.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg ADO
Fledderus heeft in het beslissende duel een schorsing.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Roda zal niet degraderen jongens, ze zullen weer een wonderbaarlijke ontsnapping hebben..
En daarom was het gifje gewoon actueelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
Haal die Willems-gif eens uit de OP joh.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:28:50Elke mooie gebeurtenis van gisterenis een herinnering voor morgen❤,, reageer retweet
Je bent zelf een herinnering voor morgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom was het gifje gewoon actueeltwitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:28:50Elke mooie gebeurtenis van gisterenis een herinnering voor morgen❤,, reageer retweet
Doodverwensing, TRquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een herinnering voor morgen.
Logish. 31 goals tegenquote:
Ach, na het volgende seizoen spelen die 2 weer tegen elkaar... Goed, een divisie lager, maar tochquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Roda speelt zijn laatste wedstrijd in Deventer. Heksenketel.
Kowet gaat niet degraderenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, na het volgende seizoen spelen die 2 weer tegen elkaar... Goed, een divisie lager, maar toch
- GGMM, 14 mei 2013 over Jetro Willemsquote:Al denk ik dat hij intelligentie mist om echt door te breken, ja.
Toch zijn ze zonder Room makkelijker te kloppenquote:
NEC is ook wel erbarmelijk vandaag. Die gaat het Roda onderin nog lastig maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, na het volgende seizoen spelen die 2 weer tegen elkaar... Goed, een divisie lager, maar toch
twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:57:54Ik was daar waar je nooit ging!! Waar was jij toen ik om keek? Weet je nog dat je anders deed? Nu ben ik in het begin van de reeks!! reageer retweet
Ik vind Andersen een betere keeper.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch zijn ze zonder Room makkelijker te kloppen
Ze hebben nu wel een Andersen keeper, die van Betis namelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch zijn ze zonder Room makkelijker te kloppen
Ach welnee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
En nog steeds is NEC qua spelniveau gelijk aan Feyenoord.
Dit dus. Die heeft veel meer potentie dan die (wat ik altijd al heb gezegd) overschatte Depay.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus. Die heeft veel meer potentie dan die (wat ik altijd al heb gezegd) overschatte Depay.
Dat sowieso, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus. Die heeft veel meer potentie dan die (wat ik altijd al heb gezegd) overschatte Depay.
Als je dat maar vaak genoeg roept, ga je het zelf nog geloven ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
WTF ik lees die twitter van Willems zie ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle namen staan vandaag correct op de shirts geschreven jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Feyenoord haten op NECquote:
[ afbeelding ]
Kluivert als trainer van Ajax... Ik zie de wedstrijd Feyenoord-Ajax dan graag langskomenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Moordenaar..... moordenaar..... KLUIVERT MOORDENAAR
Depay kan zich ook van geen meter ontwikkelen bij psv. Plus Depay gaat te vaak voor eigen geluk, dus dat zal nog lang gaan duren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Kluivert Ajax gaat coachenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kluivert als trainer van Ajax... Ik zie de wedstrijd Feyenoord-Ajax dan graag langskomen
Misschien dat hij op 29-jarige leeftijd het nog goed kan doen als IJsselmeervogels-aanvaller tegen Spakenburg. Volksheldje worden daar, dan is zijn leven vast compleet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Depay kan zich ook van geen meter ontwikkelen bij psv. Plus Depay gaat te vaak voor eigen geluk, dus dat zal nog lang gaan duren.
Jingle bells, jingle bells, Kluivert in de cel. Autorijden kan 'ie niet maar verkrachten dan weer wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kluivert als trainer van Ajax... Ik zie de wedstrijd Feyenoord-Ajax dan graag langskomen
1996 belde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jingle bells, jingle bells, Kluivert in de cel. Autorijden kan 'ie niet maar verkrachten dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |