Op goed positiespel hoef je niet te rekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen kappen met het gebitch. Vanavond kan iedereen weer genieten van een wereldpot van onze FC.
Nu net in Grun dus ik dop m'n pilsjes vast. Kan niet wachten om richting stadion te gaan.
Verdraai mijn woorden niet zo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:06 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er serieus mensen hier aanwezig die een 6e plek bij de top vinden horen? Wow.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef d1ce het volgende:
Bla bla bla bla. Vanavond gewoon weer winst en de opportunisten zijn weer overdreven positief.
Aangezien het kennelijk een van je favoriete stopwoordjes is: Feitelijk gezien ben je toch ook gewoon een kutnewbie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, nav iemand die begint te schelden en denigrerend doet met z'n 'newbie'
Het ging inderdaad om de gevestigde top.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verdraai mijn woorden niet zo.. Dat zei ik dus niet.
Beter, weer wat extra pils naar binnen harkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef blistah het volgende:
Chill, door een fout van FC Groningen heb ik de kaarten voor vanavond gratis gekregen.
Godsamme, kasta leeft zo te zien ook nogquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Aangezien het kennelijk een van je favoriete stopwoordjes is: Feitelijk gezien ben je toch ook gewoon een kutnewbie?
Van dittum dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen kappen met het gebitch. Vanavond kan iedereen weer genieten van een wereldpot van onze FC.
Nu net in Grun dus ik dop m'n pilsjes vast. Kan niet wachten om richting stadion te gaan.
Doneren aan het goede doel: meer bier.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef blistah het volgende:
Chill, door een fout van FC Groningen heb ik de kaarten voor vanavond gratis gekregen.
Ik zal nog eens een grap maken zonder alle posts gelezen te hebben..quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beter, weer wat extra pils naar binnen harken
Gaat ook door. Het wordt nog wel een latertje denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Doneren aan het goede doel: meer bier.
Ja, Dico was er met z'n Koppers niet bij...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |