quote:Bij een second opinion in Rotterdam bij Tim Matavz zijn sporen aan het licht gekomen passend bij een normaal herstel na een meniscusoperatie van de knie. De exacte reden voor het niet doorkomen van de medische keuring bij Rubin Kazan is daarom nog steeds niet duidelijk. Deze informatie heeft PSV gecommuniceerd aan de Russische club.
Wachten op reactie
Volgens technisch manager Marcel Brands heeft PSV deze actuele medische informatie van de second opinion doorgespeeld aan Rubin Kazan, maar tot op heden heeft de club nog geen reactie ontvangen. “Op dit moment weten wij dus niet wat de status van de overeenkomst is”, aldus Marcel Brands. “We wachten op reactie vanuit Rusland.”
Geef ze eens ongelijk. 8 miljoen voor een spits die in de Eredivisie niet kan uitblinken was natuurlijk alleen voor PSV en Matavz een goede deal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die zijn allang op zoek naar een andere spits.
Kom dan niet met een bod, en bereik vervolgens geen akkoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. 8 miljoen voor een spits die in de Eredivisie niet kan uitblinken was natuurlijk alleen voor PSV en Matavz een goede deal.
Waarom zouden ze een PSV shirt aantrekken, om vervolgens beelden van hem te bekijken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze wat beelden van hem in PSV shirt gekeken
Who gives a fuck?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een PSV shirt aantrekken, om vervolgens beelden van hem te bekijken?
Gewoon een beetje Brands trollen, niets mis mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom dan niet met een bod, en bereik vervolgens geen akkoord.
Gewoon extra sfeer opsnuivenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een PSV shirt aantrekken, om vervolgens beelden van hem te bekijken?
Schijnbaar wel, want je kunt dit topic niet loslaten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon extra sfeer opsnuiven
Oh nee wacht dat is er niet bij PSV
Ik ben zelden in dit topic te vinden maar goed geprobeerdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, want je kunt dit topic niet loslaten.
Je bent er nu toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben zelden in dit topic te vinden maar goed geprobeerd
En trekken ze dan weer een PSV shirt aan, of een shirt waar die "andere spelers" in spelen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn waarschijnlijk ook nog bezig met andere spelers
Nou valt nogal tegen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent er nu toch?
Zal er toch wel degelijk wat te beleven zijn.
Er is niemand die je tegenhoudt dit topic te verlaten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou valt nogal tegen eerlijk gezegd
Poeh ik vond hem met veel energie starten, maar aan de bal sprongen de tranen me bijna in de ogen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Locadia had er ook wel 2 in mogen schieten trouwens. Verder speelde hij goed, maar de kansen die hij krijgt moet hij echt leren afmaken. Daarvoor staatie er.
Zo gaat dat al weken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poeh ik vond hem met veel energie starten, maar aan de bal sprongen de tranen me bijna in de ogen.
Vandaag het toppunt dan.quote:
Bryan?quote:
Aldus een Ajacied die nooit in het stadion komt. Of is dat een tautologie?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon extra sfeer opsnuiven
Oh nee wacht dat is er niet bij PSV
Nee, er komen er iedere wedstrijd een paar, in blote bierbuik en met de rug naar het veld toe gekeerd, springen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aldus een Ajacied die nooit in het stadion komt. Of is dat een tautologie?
Tot aan Vitesse zou PSV sowieso een reeks van 6 wedstrijden neer moeten zetten. Dan ben je al een heel eind op de ranglijst. Gezien de huidige vorm van Vitesse die ook punten zal laten liggen is plek 4 prima haalbaar.quote:Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Van Zoet verwachtte ik het ergens wel. Maar Arias begon echt als een speler die gewoon totaal het niveau niet aan leek te kunnen. Dat je vanaf dat niveau naar het niveau komt waar hij nu op zit, en zelfs blijft groeien, is ontzettend knap. Ben benieuwd wat zijn uiteindelijke niveau is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:53 schreef tompsv18 het volgende:
Godver, wat een kansen voor Heracles nog in de slotfase![]()
Zoet sleept er ons daar doorheen. Arias ook weer erg sterk overigens, doet het al weken goed.
Op dit moment is iedere wedstrijd lastig voor PSV, laat staan de uitwedstrijden. Volgende week tegen NEC zie ik het zomaar weer fout gaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tot aan Vitesse zou PSV sowieso een reeks van 6 wedstrijden neer moeten zetten. Dan ben je al een heel eind op de ranglijst. Gezien de huidige vorm van Vitesse die ook punten zal laten liggen is plek 4 prima haalbaar.
Ja klopt, al heeft PSV verdiend gewonnen. Maar dat lag wel omdat Heracles er niets van konquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Wat was het toch wel weer onstellend slecht hé.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik het tegen Twente niet gezien heb. Maar wanneer ik af moet gaan op deze wedstrijd is het maar goed dat jullie nu een relatief makkelijk programma hebben. Want bij de minste of geringste tegenstand worden jullie echt van het matje getikt.
Je hebt het nu aan de onkunde van Heracles te danken dat je niet op een gelijkspel eindigt.
Onzekerheid straalt er gewoon vanaf. Ongelofelijk ook dat ze op 1-1 komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Wat was het toch wel weer onstellend slecht hé.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik het tegen Twente niet gezien heb. Maar wanneer ik af moet gaan op deze wedstrijd is het maar goed dat jullie nu een relatief makkelijk programma hebben. Want bij de minste of geringste tegenstand worden jullie echt van het matje getikt.
Je hebt het nu aan de onkunde van Heracles te danken dat je niet op een gelijkspel eindigt.
Doorgegeven aan Cocu.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet 9
Arias 8
Bruma 4
Rekik 6
Willems 4
Schaars 1 (man man man)
Hiljemark 6 (eerste helft meer waard)
Park 7,5
Ruiz 6 (beste wedstrijd tot nog toe)
Locadia 6,5 (wordt wat beter)
Depay 6
Dank je.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet 9
Arias 8
Bruma 4
Rekik 6
Willems 4
Schaars 1 (man man man)
Park 7,5
Depay 6
Zoet was wel een baas ja. Hoewel hij wel veel op zich kreeg afgeschotenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet 9
Arias 8
Bruma 4
Rekik 6
Willems 4
Schaars 1 (man man man)
Park 7,5
Depay 6
| Forum Opties | |