Ik citeer, van ons eigen Fok! forum; in het topic over frauderend Turks staatslid.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:01 schreef Loekie1 het volgende:
En helemaal geen geluid uit de Turkse gemeenschap van: goh, wij wisten niet dat het een fraudeur was, wij willen dat hij zijn plaats opgeeft aan iemand anders! Wij willen geen fraudeur als statenlid! Heeft iemand daar een verklaring voor?
Misschien niet expliciet gevraagd maar het heeft altijd een bepaalde toon; ik generaliseer nu ook even maar na een overval oid + alle media aandacht zie je altijd dat soort reacties te voorschijn komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:44 schreef Sauslepel het volgende:
Waar wordt om een reactie van de Marokkaanse gemeenschap gevraagd? Ik heb dit namelijk nog nooit gezien/gehoord.
Nogal triest inderdaad. Maar goed, dat mens komt sowieso niet al te intelligent over, aan de rest van haar posts in dat topic te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:44 schreef expans het volgende:
[..]
Ik citeer, van ons eigen Fok! forum; in het topic over frauderend Turks staatslid.
[..]
Oh jawel hoor, vaak genoeg gezien dat er letterlijk om gevraagd werd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:45 schreef expans het volgende:
Misschien niet expliciet gevraagd maar het heeft altijd een bepaalde toon
Hmm, nog nooit gezien. Als het daadwerkelijk gebeurt is het uiteraard een terechte klacht. Als een Nederlander probeert drugs naar de VS te smokkelen heb ik ook weinig zin om me daarvoor te verontschuldigen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:45 schreef expans het volgende:
[..]
Misschien niet expliciet gevraagd maar het heeft altijd een bepaalde toon; ik generaliseer nu ook even maar na een overval oid + alle media aandacht zie je altijd dat soort reacties te voorschijn komen.
Een of andere domme allochtoon pleegt een overval 200 KM verderop en ik moet me daarvoor gaan verontschuldigen.
Er valt wel wat voor te zeggen aangezien die 'gemeenschappen' enigszins de reputatie hebben eigen leden de hand boven het hoofd te houden. Ook met die frauderende leden die door enorme aantal voorkeursstemmen uit eigen achterban weer aan tafel mogen plaatsnemen terwijl ze weten dat zo'n gast niet kosher is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:44 schreef expans het volgende:
[..]
Ik citeer, van ons eigen Fok! forum; in het topic over frauderend Turks staatslid.
[..]
Gelul.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:35 schreef expans het volgende:
Altijd als een of andere allochtoon negatief in het nieuws komt, volgt er 9 v/d 10 keer een domme reactie op een of ander artikel, waarbij er word geklaagd dat de X (vul zelf in : 1) Turks of 2) Marokkaans of 3) islamitische) gemeenschap zich niet uitlaat over een bepaalde actie waardoor er de indruk word gewekt dat ze er vast wel mee instemmen of het goedkeuren.
Ja hallo, als een Nederlander dom doet tegen mij verwacht ik toch ook niet dat de Nederlandse gemeenschap aka ELKE fucking Nederlander aka 16 miljoen man (minus de allochtonen) zich daarover uitspreken en hun excuses komen aanbieden ofwel? Überhaupt even iedereen in hokjes stoppen en op één hoop gooien zodat je semi verontwaardigd kan doen
Oliedomme uitspraak, vogeltjesdans.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vergeten dat allochtone bevolkingsgroepen relatief zwaar oververtegenwoordigd zijn in onwenselijk gedrag:')
Niet de stilzwijgende goedkeuring van die gemeenschappen onderkennen
Niet begrijpen dat je als negatief onder vuur liggende bevolkingsgroep je juist. tegen dit soort misstanden moet uitspreken
De arrogante zelfingenomenheid van de linkse politiek correcte gutmensch met nimby oogkleppen op
Haha, tuurlijk johquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gelul.
Gaat in dit geval om een Politicus.
Als een autochtone politicus fraudeert dan valt de gemeenschap waar hij voor staat over hem heen. Als een allochtone politicus fraudeert dan houd de gemeenschap waar hij voor staat zich stil.
Sterker nog meestal zijn het dan de autochtonen waar hij niet voor staat die over hem heen vallen.
Snelle conclusie is dat allochtonen geen problemen hebben met frauderende politici.
Als er iemand arrogante zelfingenomenheid vertoont, zijn het types zoals jij imo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vergeten dat allochtone bevolkingsgroepen relatief zwaar oververtegenwoordigd zijn in onwenselijk gedrag
Niet de stilzwijgende goedkeuring van die gemeenschappen onderkennen
Niet begrijpen dat je als negatief onder vuur liggende bevolkingsgroep je juist. tegen dit soort misstanden moet uitspreken
De arrogante zelfingenomenheid van de linkse politiek correcte gutmensch met nimby oogkleppen op
Ah laat maar je bent vooringenomen en overdrijft graag, geen discussie mogelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:33 schreef expans het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk joh. Waarom komt de autochtone gemeenschap aka HEEL Nederland niet op tegen de wachttijd trekkende ex kamerleden? Waarom zie ik niemand demonstreren tegenover de VVD? Waar zijn al die miljoenen die protesteren tegen de PVDA politicus die ¤40.000 stal van de daklozenkrant dan?
Oh wait........
Ze spreken er schande van op het FOK!forum, dat telt ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:33 schreef expans het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk joh. Waarom komt de autochtone gemeenschap aka HEEL Nederland niet op tegen de wachttijd trekkende ex kamerleden? Waarom zie ik niemand demonstreren tegenover de VVD? Waar zijn al die miljoenen die protesteren tegen de PVDA politicus die ¤40.000 stal van de daklozenkrant dan?
Oh wait........
Volgens mij kan ik je in dit geval gewoon de spiegel tonen gezien jij precies hetzelfde gedrag vertoont.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah laat maar je bent vooringenomen en overdrijft graag, geen discussie mogelijk.
Succes met je verdere leven.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze spreken er schande van op het FOK!forum, dat telt ook.
quote:
Op de eerste plaats spreken de statistieken je keihard tegen. En onwenselijk gedrag (waar jij het over criminaliiteit had) is niet zozeer aangeboren, maar des te meer cultureel bepaald. Wat in marokko als normaal wordt gezien, kan hier niet altijd door de beugel. Daarom leidt cultuurvermenging zo vaak tot conflicten. Alleen heeft de linkse gutmensch vanuit haar zelfgeperpitteerde morele superioriteit de stelling geadopteerd dat de ontvangende cultuur dan maar daarvoor moet wijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oliedomme uitspraak, vogeltjesdans.
Criminaliteit is geen aangeboren eigenschap. Al zie je bij criminelen wel vaak dat de amygdala, net als bij psychopaten, is onderontwikkeld waardoor sneller wordt toegegeven aan een impuls. Maar dat is niet gebonden aan een bevolkingsgroep.
uit de politie zie je een soort actie-reactie ontstaan, er wordt afgegeven op die Marokkaan en dan gaat die Marokkaan zich er ook naar gedragen.
De statistieken spreken mij niet keihard tegen, jij interpreteert de statistieken volledig verkeerd. Onwenselijk gedrag is in zekere zin niet cultureel bepaald. Uiteraard, wat hier als onwenselijk wordt beschouwd, wordt in sommige culturen wel als wenselijk beschouwd. Maar bepaalde waarden zijn universeel, daar gelden stelen, beroven en noem alle ellende maar op, ook onder. Een Marokkaan wordt niet geboren met een neiging tot beroven of weet ik het. Er zijn factoren waarom zijn nu meer criminaliteit vertonenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op de eerste plaats spreken de statistieken je keihard tegen. En onwenselijk gedrag (waar jij het over criminaliiteit had) is niet zozeer aangeboren, maar des te meer cultureel bepaald. Wat in marokko als normaal wordt gezien, kan hier niet altijd door de beugel. Daarom leidt cultuurvermenging zo vaak tot conflicten. Alleen heeft de linkse gutmensch vanuit haar zelfgeperpitteerde morele superioriteit de stelling geadopteerd dat de ontvangende cultuur dan maar daarvoor moet wijken.
En als je toch wetenschappelijk over aangeboren zaken wilt praten, vertel fan ook het hele verhaal. Dat de impulsen van de amygdala worden gereguleerd door de voorhoofdskwabben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |