Als ik het zo lees dus een standaard Bert Maalderink reportage?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Szura het volgende:
Dit soort repo's word ik zo moe van. Kramer die geïrriteerd zou zijn omdat Verweij z'n pak nog niet aan had. En dan daar weer van die kansloze vragen over stellen. Ga je druk maken om nuttiger dingen
Ja. Van de zoveelste trainingssessie. Hou toch op man.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dus een standaard Bert Maalderink reportage?
Bij het WK voetbal kun je dit soort reportages ook verwachten. Vervang Kramer door Van Persie en Verweij door Huntelaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja. Van de zoveelste trainingssessie. Hou toch op man.
Godverdomme. Haalt vorig seizoen meer punten dan iemand ooit gedaan heeft, domineert zo gruwelijk hard, en dan is ze nu de nieuwe sterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:32 schreef Redefine het volgende:
Het skiën heeft een nieuwe ster: Tina Maze. Werkelijk NOS, werkelijk een van de beste skiesters van de afgelopen jaren bij de vrouwen is een nieuwe ster
Die rijdende bobslee zonetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:48 schreef marcodej het volgende:
Die 3D-animaties worden ook wel met de dag slechter he?
En primadeluxe kan niet presenteren.
Die gondel was wel briljant jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben vooral groot supporter van het gondeltje wat voor Tom langs omhoog ging.
Ohja dat shot vanuit de 'bergen'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben vooral groot supporter van het gondeltje wat voor Tom langs omhoog ging.
Echt hèquote:
Rustdag qua Nederlanders zei hij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef marcodej het volgende:
"Er is een soort rustdag voor het schaatsen. Dus wat gaan we doen? We gaan eens rustig bijpraten over het schaatsen."
Idd, je hebt soms het idee dat dit het WK Afstanden is, dat hinderlijk door andere sporten wordt onderbroken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef marcodej het volgende:
"Er is een soort rustdag voor het schaatsen. Dus wat gaan we doen? We gaan eens rustig bijpraten over het schaatsen."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |