quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:18 schreef TwenteFC het volgende:
heeft iemand een mrstylo productions logo?
Ik vond de biatlon net wel leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef mrstylo het volgende:
Olympische spelen is tot nu toe best kut.
Ene rechts.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb alleen deze.
Heel nie, net anderhalf kratje gehaaldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HET BIER IS OP. IK HERHAAL HET BIER IS OP.
quote:
Een vakvrouwtje.quote:
Ik had nog 1 Leffe bruinquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Heel nie, net anderhalf kratje gehaald
Dus jij hoeft morgenochtend pas weer te halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Heel nie, net anderhalf kratje gehaald
Waarom slaap je amper dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik echt ziek begin te worden door mijn 2 weken amper slapen. Koppijn niet normaal.
Wie?quote:
Waarom slaap je weinig dan? Stress?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik echt ziek begin te worden door mijn 2 weken amper slapen. Koppijn niet normaal.
hoeveel uur per dag dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Neem een beetje wit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:If your thing is gone and you wanna ride on; cocaine.
Ik gaf zowaar om mijn falen en moet vele nachten doorhalen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij hoeft morgenochtend pas weer te halen.
[..]
Waarom slaap je amper dan?
Vooral veel nachten doorhalen gewoon. Niet leuk meer.quote:
Wat sla je mij over.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gaf zowaar om mijn falen en moet vele nachten doorhalen.
[..]
Vooral veel nachten doorhalen gewoon. Niet leuk meer.
Ik heb nog Rochefort die ik zo eens op ga drinken.quote:
Kwam op hetzelfde neer als GGMM zijn vraag. Ik blijf ook nuchter dit weekend Stylo. We maken onze imam trots.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |