Vaak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
ja ja 43
En hoevaak heeft NL WK korfbal gewonnen?
Precies. Altijd wel gezellig in een stadion tijdens het schaatsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef marcodej het volgende:
En toch brengt zo'n Kleintje Pils wel sfeer...
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind sven altijd zo belachelijk zelfverzekerd, een soort bart veldkamp het ligt nooit aan sven zelf als er iets mis gaat altijd aan iets anders. Vind sven niet sympathiek
8quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
ja ja 43
En hoevaak heeft NL WK korfbal gewonnen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
bijna zover.
ik durf al bijna niet meer te kijken![]()
Misschien leest hij wel mee.quote:
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind sven altijd zo belachelijk zelfverzekerd, een soort bart veldkamp het ligt nooit aan sven zelf als er iets mis gaat altijd aan iets anders. Vind sven niet sympathiek
quote:
bijeffect van doping.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Mee eens, van mij mag ie zometeen op z'n bek pleuren in de laatste ronde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar zijn die te vinden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:02 schreef Strani het volgende:
Wel prima kwaliteit zeg, die BBC streams.
Ditquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doet
Dat kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Blokhuijsen heeft die instelling ook wel. Vind ik wel stoer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Doen er Spanjaarden mee?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu gaat het echt beginnen...heb echt zo'n WK-finale spanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |