Juf Annouk eerderquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:47 schreef Ericr het volgende:
Kramer oefent alvast voor na de rit zo te zien. Naomi zal er van lusten.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:47 schreef muzas het volgende:
Altijd zo'n kelderautist met zo'n toeter.
Denk het ook. Maar kan snelle tijd worden.quote:
Zoals altijd.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kramer en van As een kind zouden krijgen, zouden we dan eindelijk mee kunnen doen bij het ijshockey?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kramer en van As een kind zouden krijgen, zouden we dan eindelijk mee kunnen doen bij het ijshockey?
Na de volgende dweil.quote:
Vind je witte pakken echt mooi ?quote:
Als ze een zesling krijgen welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
godsammequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben er een die is de een na beste speler onder de 18 in Canadaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
misschien 1 die na de strafbal heel hard rondjes kan rennenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zei ik twee minuten geleden alquote:
Ik vind het niet lelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:49 schreef Revanches het volgende:
[..]
Vind je witte pakken echt mooi ?Vind het zo onopvallend afsteken bij het ijs..
Leuk. Vertel dat maar aan je moeder.quote:
Is ook zijn favoriete afstand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:50 schreef Jason22 het volgende:
Gaat wel een goede 1500 schaatsen, lijkt me.
Ja, jammer dat dat geen olympische afstand is.quote:
Het wordt 6.19quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zei ik twee minuten geleden al
Zamboni'squote:
Ik vermoed van wel..quote:
Bij de vrouwen morgen nog beterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:51 schreef Steven184 het volgende:
Je ziet de verzuring bijna door zijn pak heen.
Jawel, 17 februariquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat geen olympische afstand is.
29 februari dacht ikquote:
Zeg dit maar tegen hemquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:51 schreef Revanches het volgende:
netjes hoor.. hij is ook niet lelijk
Bergsma, 6:09.99quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een licht tegenvallende tijd...6.10 lijkt me op dit ijs onmogelijk.
Is echt werkijs. Is goed voor Bergsmaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een licht tegenvallende tijd...6.10 lijkt me op dit ijs onmogelijk.
zn pak heeft wel wat van een pak karnemelk weg iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:51 schreef Steven184 het volgende:
Je ziet de verzuring bijna door zijn pak heen.
De dynamiek is lekker op het middenterreinquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:52 schreef elby1988 het volgende:
Hoe is het vandaag met de luchtcirculatie?
als Wust morgen gaat gapen draait de windquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:52 schreef elby1988 het volgende:
Hoe is het vandaag met de luchtcirculatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |