Ze staan nog bij de beveiligingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef komrad het volgende:
Dacht dat kleintje pils pas later komt?
ik zit de rest van de dagen op m'n werkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:49 schreef Mansjester het volgende:
Inderdaad![]()
Ach, ik denk dat ik toch alleen vandaag en morgen meepost. De rest van de dagen post ik niet veel mee
Lachen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 12:49:30Let je op vandaag Gerard Kemkers! #OS2014 #sochi http://t.co/3A08sI13k0 reageer retweet
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 12:49:30Let je op vandaag Gerard Kemkers! #OS2014 #sochi http://t.co/3A08sI13k0 reageer retweet
trollquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die keeper een helmpje op?
Ik ook helaas. Schaatsen is te vroeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik zit de rest van de dagen op m'n werkhopelijk krijg ik nog wat 500meters mee. Maar beter maken ze er dit weekend alvast spektakel van
Ongeveer rond half 3 moet Sven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Oke, kan ik dus nog gerust boodschappen doen
Komt niet logisch over bij mij, iemand die eerder dan de andere finisht, heeft wel een hoger cijfer erachter staan. Als dat de beste tijd zou zijn moet t toch lager zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ma, mag je van de verpleging wel achter de computer?
Gewoon streams kijken!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik zit de rest van de dagen op m'n werkhopelijk krijg ik nog wat 500meters mee. Maar beter maken ze er dit weekend alvast spektakel van
hier hetzelfde , moet ook werken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
De cameramanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is die Nederlander in de baan?
De WitteChinees. Autoriteit op het gebied van schaatsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die Fransoos heeft gewoon een Nederland enkelbandje aanquote:
Bart Veldkamp.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is een Belg.quote:
uh ja, gelukkig is m'n collega/leidinggevende ook wel sportgek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gewoon streams kijken!
Deed ik van de zomer ook. Ik had er 4 tegelijk aan staan, allemaal verschillende evenementen
dat dacht ik ook netquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef komrad het volgende:
[..]
hier hetzelfde , moet ook werken.gezellig dat je er bent. Old times sake en zo!
heeeeeel verstandig!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb maandagmiddag en dinsdagmiddag vrij genomen... woensdag gaat denk ik niet lukken
Fabris doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doet die Italiaan die redelijk de Nederlanders kon bijhouden nog mee?
Fabris doet niet meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was zo tof op Fok!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie stijl wel.quote:
Sighel is al een tijdje gestopt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, mooie lange slagen.quote:
Die kun je in je zak steken. Zakjapanner.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef marcodej het volgende:
Even goed inzoomen op de vier Japanners die er zijn, dan lijkt het nog wat.
Excuus. Ik wist wel dat het Keiji was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |