Gewoon streams kijken!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik zit de rest van de dagen op m'n werkhopelijk krijg ik nog wat 500meters mee. Maar beter maken ze er dit weekend alvast spektakel van
hier hetzelfde , moet ook werken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik zit de rest van de dagen op m'n werkhopelijk krijg ik nog wat 500meters mee. Maar beter maken ze er dit weekend alvast spektakel van
De cameramanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is die Nederlander in de baan?
De WitteChinees. Autoriteit op het gebied van schaatsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die Fransoos heeft gewoon een Nederland enkelbandje aanquote:
Bart Veldkamp.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is een Belg.quote:
uh ja, gelukkig is m'n collega/leidinggevende ook wel sportgek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gewoon streams kijken!
Deed ik van de zomer ook. Ik had er 4 tegelijk aan staan, allemaal verschillende evenementen
dat dacht ik ook netquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef komrad het volgende:
[..]
hier hetzelfde , moet ook werken.gezellig dat je er bent. Old times sake en zo!
heeeeeel verstandig!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb maandagmiddag en dinsdagmiddag vrij genomen... woensdag gaat denk ik niet lukken
Fabris doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doet die Italiaan die redelijk de Nederlanders kon bijhouden nog mee?
Fabris doet niet meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was zo tof op Fok!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie stijl wel.quote:
Sighel is al een tijdje gestopt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, mooie lange slagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |