dat wel maar niet echt mijn idee van een knapperdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah joh, als jij zo'n meid vanavond tegenkomt zou je d'r ook een uurtje plezier mee hebben.
De Japanners waren boos op je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme man. 2x fietsen 4 lekke banden
Even zonder interwebs thoughness, het maakt mij niet heel veel uit hoe een meid eruit ziet. (niet kapot lelijk natuurlijk, of dik, ik haat dikkerdjes)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
dat wel maar niet echt mijn idee van een knapperd
Ik heb duitse banden hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Japanners waren boos op je.
Dopingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Die laatste gek schoot mis, maar het telde wel? wtf?
Potenrammen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
hebben die gekke russen al iets gewonnen?
Respect van de wereld. Eindelijk het ware verhaal kunnen vertellen achter het communisme in de Sovjet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
hebben die gekke russen al iets gewonnen?
Dit zijn zijn 5e Olympische spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit in het bloed he. Reactor saboteren zou een bonus onderdeel moeten zijn.
quote:
Ahja ik zie 'tquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb echt een reclame d'r ingeknalt,
[ afbeelding ]
Zou de afbeeldingen moeten zijn, maar .png extensie vergeten
'Gehackt' of daadwerkelijk geld neergelegd?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaf dan die tientje aan mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon ping ping neergelegd natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Gehackt' of daadwerkelijk geld neergelegd?
Advertentie bij FOK helpt niet. Views zijn nog steeds gemiddeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
gewoon ping ping neergelegd natuurlijk.
quote:
Twente.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |