1 ruslandquote:Op zondag 9 februari 2014 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand de uitslag van het kunstrijden?
Laatste onderdeel is namelijk voorbij zover ik weet.
Het is met zoiets als de Olympische Spelen ook vaak een kwestie van programmering he? Dit was de eerste uitgelezen kans op een gouden plak voor Duitsland en zie daar.quote:
Noorwegen gaat lekkerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]Die medaille van Groot-Brittanië was hun eerste medaille in de sneeuw ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar voorlopig per saldo te weinig goud om op één te eindigen, denk ik.quote:
Dan moet Nederland zelf maar weer even goud winnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland een plaats ezakt na shorttrackgoud voor Canada
123!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef clavier het volgende:
[..]
Dan moet Nederland zelf maar weer even goud winnen.
Done.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef clavier het volgende:
[..]
Dan moet Nederland zelf maar weer even goud winnen.
quote:
Gelukkig duurt 't schaatsen tot de laatste zondag zaterdagquote:Op maandag 10 februari 2014 17:27 schreef Tinos85 het volgende:
NL zal snel genoeg wegzakken na het schaatsen
schaatsen duurt tot aan volgende week zaterdagquote:Op maandag 10 februari 2014 17:27 schreef Tinos85 het volgende:
NL zal snel genoeg wegzakken na het schaatsen
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ein Volk, Ein Reich, Ein Schaatsbahn! Nederland uber alles!
En hoeveel wedstrijden zijn dat?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig duurt 't schaatsen tot de laatste zondag zaterdag.
De 500m vrouwen, de 1000 m/v, de 1500 m/v, de 5000 v, de 10000 m, de ploegen m/v. Dus nog 9.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
En hoeveel wedstrijden zijn dat?
En hoe zie(n) je/jullie 'onze' kansen mbt. de andere wedstrijden?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De 500m vrouwen, de 1000 m/v, de 1500 m/v, de 5000 v, de 10000 m, de ploegen m/v. Dus nog 9.
Nog 9:quote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
En hoeveel wedstrijden zijn dat?
Check dit topic: OWS / Grootste Nederlandse kanshebbers en wat zijn hun concurrenten?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
En hoe zie(n) je/jullie 'onze' kansen mbt. de andere wedstrijden?
Ja, ik ben een noob wat dit betreft maar nu ben ik wel erg benieuwd wat voor kansen we hebben
Ein Volk, Zwei Familien, Drei Medaillenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ein Volk, Ein Reich, Ein Schaatsbahn! Nederland uber alles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |