Klopt....het gaat vooral om de onderdelen waar de concurrenten van NL een onverwachte gouden medaille halen. Mocht Ammann/Oostenrijk geen gouden medaille winnen op het schansspringen, dan is dat weer gunstig voor NL.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu is het wel zo, dat in sommige sporten waarschijnlijk sowieso wel een Oostenrijker of Zwitser wint. Wint Ammann niet op de schans, dan waarschijnlijk wel een van de Oostenrijkers (alhoewel ik stiekem hoop op Kasai)
Ik hoop op Janda, maar dat lijkt me onmogelijk. Kasai of Koivuranta zou ook leuk zijn, maar die verwacht ik ook niet. Diethart zou ook wel prima zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt....het gaat vooral om de onderdelen waar de concurrenten van NL een onverwachte gouden medaille halen. Mocht Ammann/Oostenrijk geen gouden medaille winnen op het schansspringen, dan is dat weer gunstig voor NL.![]()
Sowieso niet ongelukkig voor NL dat er relatief weinig gouden medailles te behalen zijn bij het schansspringen.
Stiekem hoop ik dat Ahonen wint, maar die kans is zo goed als nul.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
3000m W (schaatsen)
G NED
S CZE
B RUS
Russen 1e medaille, en Nederland klimt weer naar plaats 2 in de medaillerangschikking
Loch straks bij het rodelen gaat opzeker de eerste pakken.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef -0- het volgende:
Deutschland! 0!![]()
Niks tegen Duitsland en van mij mogen ze het medailleklassement winnen maar toch wel even leuk dat wij op 4 staan en zij op 0
Yepquote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Loch straks bij het rodelen gaat opzeker de eerste pakken.
Aziatische voorouders heeft ie, dus jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Is die Sjinkie Knegt een van de favorieten morgen?
Hij won zilver op het WK 2013 op de 1000m, dus ik verwacht medaille(s) van hem en/of Niels Kerstholt.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Is die Sjinkie Knegt een van de favorieten morgen?
Dat weet ik niet precies, alleen weet ik dat hij naar zijn opa of zo is vernoemd en die kwam uit Aziequote:Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Ah vandaar, hij heet eigenlijk Sjin Kee?
Duitsland staat aan het einde wel weer in de top 3quote:Op zondag 9 februari 2014 11:53 schreef Wespensteek het volgende:
Boycot Duitsland de spelen door geen medailles te winnen?
En één zilver.quote:
ze werd tenminste nog wel omarmd door het Russische publiek.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zijn die Russen vet mee dat uitgerekend Kuzmina wint. Want dat is een uitgeweken Russische.
Nee.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Metaan het volgende:
Is er een kans dat NL voor het eerst het medaille klassement wint?
Als alles meezit 9 x GOUD...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |