Gaat niks helpen denk ik. Ze hebben gewoon te weinig bandbreedte ingekocht.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Muto het volgende:
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Ik hoop dat dit werkt voor jullie.
Het is natuurlijk gewoon idioot dat een simpel medium als een stream niet doeltreffend door de NOS kan worden aangeboden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Help die paupers nou niet. Laat ze lekker oprotten naar die commerciële baggeromroepen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Muto het volgende:
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Ik hoop dat dit werkt voor jullie.
Ga hatenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Help die paupers nou niet. Laat ze lekker oprotten naar die commerciële baggeromroepen.
Met dank aan hole:quote:Op maandag 10 februari 2014 15:24 schreef Kowloon het volgende:
Buitenlandse streams mogen ook. Dan schaf ik wel even snel een VPN aan.
Dank je.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dank aan hole:
http://hole1988.nl/websites/os2014/
Oh bij mij werkt deze wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dank je.Maar die had ik al geprobeerd, alle NOS streams zullen niet werken wegens gebrek aan bandbreedte.
Doen het allemaal prima bij mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef Kowloon het volgende:
Dank je.Maar die had ik al geprobeerd, alle NOS streams zullen niet werken wegens gebrek aan bandbreedte.
Dit is dan ook niet het topic voor de mensen waar het wel bij werkt of welquote:
Nee, het is blijkbaar het topic voor jankertjes die een slechte verbinding met hun Internet hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is dan ook niet het topic voor de mensen waar het wel bij werkt of wel
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dank aan hole:
http://hole1988.nl/websites/os2014/
Ja is echt ons internetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het is blijkbaar het topic voor jankertjes die een slechte verbinding met hun Internet hebben.
Ja dááág. Rot toch op met je trollen. Trieste gozer.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het is blijkbaar het topic voor jankertjes die een slechte verbinding met hun Internet hebben.
Onjuist, NOS moet gewoon een externe partij inhuren als ze het zelf niet aan kunnen. Hadden ze Youtube ingehuurd om de streams te verzorgen, dan was er niks aan de hand geweest. Maar goed, de publieke omroep moet het natuurlijk altijd weer op zijn eigen manier doen en we zien weer hoe het uitpakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef golfer het volgende:
Misschien omdat het FF is? Geen idee ik probeerde het net en het werkte.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mirror van de NOS werkt ook niet als de NOS bandbreedte tekort komt.
Ja bij mij ook even. En dan klapt de verbinding weer weg.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien omdat het FF is? Geen idee ik probeerde het net en het werkte.
Als YouTube de rechten kon kopen en er wat winst mee konden maken deden ze het natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Kowloon het volgende:
Onjuist, NOS moet gewoon een externe partij inhuren als ze het zelf niet aan kunnen. Hadden ze Youtube ingehuurd om de streams te verzorgen, dan was er niks aan de hand geweest. Maar goed, de publieke omroep moet het natuurlijk altijd weer op zijn eigen manier doen en we zien weer hoe het uitpakt.
Volgens mij kan je als externe partij Youtube ook inhuren voor de streamingdiensten. Dan heeft de NOS de rechten, maar de streamingdiensten kopen ze dan bij Youtube.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Als YouTube de rechten kon kopen en er wat winst mee konden maken deden ze het natuurlijk
Streamen is wat dat betreft erg duur.
Kijk nu een tijdje en je ziet die bovenste streams de een na de andere er uit klappen. En nu NL1 ook. Alleen curling rechts doet het nog.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien omdat het FF is? Geen idee ik probeerde het net en het werkte.
Je internetverbinding is gewoon slecht, je moet aanschaffen wat golfer heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef SteveBudin het volgende:
Ah, het bufferspektakel is weer begonnen. Zit je dan met 100mbit glas
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:54 schreef Zelva het volgende:
Je internetverbinding is gewoon slecht, je moet aanschaffen wat golfer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |