Eens. Aan de andere kant kan je je weer afvragen in hoeverre de publieke omroep voor kijkcijfers moet kiezen. Maar dat is weer een andere discussiequote:Op zondag 9 februari 2014 12:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Yep, zie de kijkcijfers van gisteren. Die laten gewoon zien dat hier veel meer vraag naar is dan naar andere sporten. Helaas voor de sportliefhebber maar wat dat betreft natuurlijk een logische keuze van de NOS.
Ach, de luistercijfers zijn bij 3FM ook belangrijk dus dat zal voor de tv-zenders niet veel anders zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens. Aan de andere kant kan je je weer afvragen in hoeverre de publieke omroep voor kijkcijfers moet kiezen. Maar dat is weer een andere discussie
Ik zie dat er 2 miljoen kijkers waren bij het biathlon....dat zijn toch indrukwekkende cijfers.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens. Aan de andere kant kan je je weer afvragen in hoeverre de publieke omroep voor kijkcijfers moet kiezen. Maar dat is weer een andere discussie
Dat kwam alleen maar omdat het na het schaatsen kwam, het was namelijk niet live.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dat er 2 miljoen kijkers waren bij het biathlon....dat zijn toch indrukwekkende cijfers.
Logisch dat schaatsen het populairste is, maar als je onderdelen waar medailles worden verdeeld, niet live uit gaat zenden, tsja....dan zul je ook geen hoge kijkcijfers krijgen.
pssst.. je capslock staat aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef n00b13 het volgende:
AAARGH. KUTNOS. DIT IS DE OLYMPISCHE SPELEN. ELKE SECONDE VAN DE DAG WORDT ER GESPORT. EN JULLIE VERDOEN MIJN TIJD MET HET SPENDEREN VAN BELASTINGGELD AAN ANALISTEN, INTERVIEWS EN ANDERE BULLSHIT. GA. WEG. LAAT SPORT ZIEN. DOE DIE STOMME COMMENTATOREN EN ANAALRIDDERENDE ANALISTEN WEG
Hans van Zetten moet ook een podium hebben ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:59 schreef b2py het volgende:
Kunstrijden voor teams uitzenden ipv het rodelen..
Wat een beschaving weerquote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef n00b13 het volgende:
AAARGH. KUTNOS. DIT IS DE OLYMPISCHE SPELEN. ELKE SECONDE VAN DE DAG WORDT ER GESPORT. EN JULLIE VERDOEN MIJN TIJD MET HET SPENDEREN VAN BELASTINGGELD AAN ANALISTEN, INTERVIEWS EN ANDERE BULLSHIT. GA. WEG. LAAT SPORT ZIEN. DOE DIE STOMME COMMENTATOREN EN ANAALRIDDERENDE ANALISTEN WEG
De NOS past prima bij de mentaliteit van het grootste deel van de Nederlanders.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:30 schreef n00b13 het volgende:
Luister, als er nou niks te zien was, dan kan ik best leven met een beetje voor en nabeschouwing. Maar die interviews kunnen toch wachten tot vanavond? Na 7 uur is er helemaal niks. Je hebt dan heel de avond om van alles na te beschouwen.
Frank Snoeks en Herbert Dijkstra, dat kan al 15 jaar niet meer maar ze zitten er nog steedsquote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dat de NOS het tot nu toe oké doet. Er zijn wat irritante momenten dat ze te laat live gaan, zoals bij het skiën vanmorgen en vanmiddag bij het biathlon, maar dat was goed opgelost door een deel te skippen.
Commentatoren vallen me ook mee, behalve Jan RoelfsDat kan echt niet meer.
Dit is heel kort door de bochtquote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De NOS past prima bij de mentaliteit van het grootste deel van de Nederlanders.
Alleen in zichzelf geinteresseerd en wat er in de rest van de (sport)wereld gebeurt....who cares.
We zijn een volk van navelstaarders.
Logisch dat men uren en uren gaat lullen over iets waar we goed in zijn en nauwelijks aandacht besteden aan andere sporten....het zijn tenslotte wel onze Olympische schaatsspelen!
Dat dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Falco het volgende:
Beste NOS, laat ff die score van dat weergaloze Russische kunstrijdmeisje zien en zend zon suffe ceremonie wat later uit...
net als langlaufen en curlingquote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef wimderon het volgende:
En we geen weer verder met Sochi vandaag. Rodelen en Schansspringen, dat kent u niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |