Dat is allemaal met het idee om het schaatsen zeker een half uur te kunnen voorbeschouwen, anders moeten ze net voor de finish bij het langlaufen weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
NOS gaat de slopestyle bij de vrouwen analyseren en vervolgens laten ze een herhaling van het skiën zien. Langlaufen laten ze helemaal voorbij gaan ten koste van de analyse en herhaling
Je moet doen waar je goed in bent en de NOS is prima in het uitzenden van herhalingen. Logisch dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu een herhaling van het alpineskiën uitzenden terwijl er LIVE sport is.
En oeverloos zwetsen dadelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet doen waar je goed in bent en de NOS is prima in het uitzenden van herhalingen. Logisch dus.
zucht, ze beschouwen veel te veel voor. Eerst een half uur vooraf, dan nog tijdens de races door de commentatoren en nog bij de dweilpauze. En dat terwijl een van de topnummers bij het langlaufen bezig is. Echt niet goed!!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is allemaal met het idee om het schaatsen zeker een half uur te kunnen voorbeschouwen, anders moeten ze net voor de finish bij het langlaufen weg.
Keuzes maken. (aldus Tijntje op twitter)quote:Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu een herhaling van het alpineskiën uitzenden terwijl er LIVE sport is.
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:47 schreef komrad het volgende:
[..]
zucht, ze beschouwen veel te veel voor. Eerst een half uur vooraf, dan nog tijdens de races door de commentatoren en nog bij de dweilpauze. En dat terwijl een van de topnummers bij het langlaufen bezig is. Echt niet goed!!
Dat maakt het een stuk logischer inderdaad. Ik dacht dat ze om 12.10 ofzo klaar waren, dan had je nog 20 min om schaatsen voor te beschouwen. Maar dat ia dus niet zoquote:Op zondag 9 februari 2014 11:49 schreef Montov het volgende:
De ontknoping van langlaufen komt ook tijdens het schaatsen, dus ik kan het wel begrijpen waarom ze hiervoor kiezen.
Heeft gewoon met geld te maken...een voorbeschouwing schaatsen levert meer kijkers en dus hogere reclame-inkomsten op.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:47 schreef komrad het volgende:
[..]
zucht, ze beschouwen veel te veel voor. Eerst een half uur vooraf, dan nog tijdens de races door de commentatoren en nog bij de dweilpauze. En dat terwijl een van de topnummers bij het langlaufen bezig is. Echt niet goed!!
zo te zien is het gewoon een webpagina met flashplayer's naast elkaar. Zouden ze gewoon kunnen delenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://werkenbijdenos.nltwitter:hendriksmj twitterde op zondag 09-02-2014 om 11:12:56Soms heb je van die voordeeltjes… http://t.co/nHC9KuT5VT reageer retweet
Had idd prima gekund, want 12.10 redden ze wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk logischer inderdaad. Ik dacht dat ze om 12.10 ofzo klaar waren, dan had je nog 20 min om schaatsen voor te beschouwen. Maar dat ia dus niet zo
Jup. Dat was hoe ik het zie een mooie timing geweest.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had idd prima gekund, want 12.10 redden ze wel.
300 reacties.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef beantherio het volgende:
Dit gaat weer een HEEL lang topic worden
Dat was bij de vorige OS ook niet altijd zoquote:Op zondag 9 februari 2014 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit topic kan bijna wel dicht, want "Op de site is alles live" is het antwoord op elke klacht over het wel/niet uitzenden van sporten.
Misschien moet ik mijn OS 2012 opstelling weer eens tevoorschijn halen, met 12 verschillende schermen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon alles tegelijk kijken.
[ afbeelding ]
Yep, zie de kijkcijfers van gisteren. Die laten gewoon zien dat hier veel meer vraag naar is dan naar andere sporten. Helaas voor de sportliefhebber maar wat dat betreft natuurlijk een logische keuze van de NOS.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup. Dat was hoe ik het zie een mooie timing geweest.
Maar ja, die kijkcijfers hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |