Op TV?quote:Op zondag 9 februari 2014 08:41 schreef Ambrosius het volgende:
Zelfs nu al gaat het mis: het skiën niet live.
Sporza.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:44 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat het skiën niet live te zien is
Op tv idd, streams als primair zien is vrij triest. Inmiddels zijn ze live.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op TV?
Daarom heb je de streams, aldus Tijntje.
Minachting voor de kijker en Russische censuur-toestandenquote:Op zondag 9 februari 2014 08:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
En vervolgens net zoals het biathlon gister nu niet live bij de afdaling van de heren
Welke livesport nu dan? Afdaling is 'afgelopen', snowboarden begint zometeen pas weer. Of mis ik nog iets?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:31 schreef franklop het volgende:
Gaan we weer. Genoeg livesport en ze laten de moguls van gisteren zien
Langlaufen, ijshockeyquote:Op zondag 9 februari 2014 09:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Welke livesport nu dan? Afdaling is 'afgelopen', snowboarden begint zometeen pas weer. Of mis ik nog iets?
IJshockey?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Welke livesport nu dan? Afdaling is 'afgelopen', snowboarden begint zometeen pas weer. Of mis ik nog iets?
Langlaufen begint toch om 11:00?quote:
Eens, anders kun je daar ook weer niet de hele wedstrijd van laten zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Langlaufen begint toch om 11:00?
En ijshockey. Tsja, poulefase. Weinig toegevoegde waarde om een paar minuten daar van te laten zien...
zie langlauf topicquote:
quote:
linkje?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon alles tegelijk kijken.
[ afbeelding ]
http://werkenbijdenos.nlquote:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 09-02-2014 om 11:12:56Soms heb je van die voordeeltjes… http://t.co/nHC9KuT5VT reageer retweet
Maar ik wil het zien. Ik ben gek op Olympisch ijshockeyquote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef -0- het volgende:
Niemand zend uit nu volgens mij dus er is gewoon niks boeiends. Een paar minuten ijshockey slaat ook nergens op.
Stoer hoor, alleen zorgen dat de tv-kijkers fatsoenlijk kunnen meegenieten is te veel gevraagd.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://werkenbijdenos.nltwitter:hendriksmj twitterde op zondag 09-02-2014 om 11:12:56Soms heb je van die voordeeltjes… http://t.co/nHC9KuT5VT reageer retweet
En straks voorbeschouwen op schaatsen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
NOS gaat de slopestyle bij de vrouwen analyseren en vervolgens laten ze een herhaling van het skiën zien. Langlaufen laten ze helemaal voorbij gaan ten koste van de analyse en herhaling
Daarvoor is de stream.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
NOS gaat de slopestyle bij de vrouwen analyseren en vervolgens laten ze een herhaling van het skiën zien. Langlaufen laten ze helemaal voorbij gaan ten koste van de analyse en herhaling
Zonder commentaarquote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarvoor is de stream. [ afbeelding ]
In b4: Het is niet de taak van de NOS om live-sport te laten zien, ook al gaat het om Olympische medailles.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
Waarom gooien ze die analyses niet op de stream? Dan kunnen mensen zelf kiezen of ze dat geleuter aan willen horen. Lijkt me veel logischer.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarvoor is de stream. [ afbeelding ]
Dat is allemaal met het idee om het schaatsen zeker een half uur te kunnen voorbeschouwen, anders moeten ze net voor de finish bij het langlaufen weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
Je moet doen waar je goed in bent en de NOS is prima in het uitzenden van herhalingen. Logisch dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu een herhaling van het alpineskiën uitzenden terwijl er LIVE sport is.
En oeverloos zwetsen dadelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet doen waar je goed in bent en de NOS is prima in het uitzenden van herhalingen. Logisch dus.
zucht, ze beschouwen veel te veel voor. Eerst een half uur vooraf, dan nog tijdens de races door de commentatoren en nog bij de dweilpauze. En dat terwijl een van de topnummers bij het langlaufen bezig is. Echt niet goed!!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is allemaal met het idee om het schaatsen zeker een half uur te kunnen voorbeschouwen, anders moeten ze net voor de finish bij het langlaufen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |