Zoals elke zender?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:57 schreef BasEnAad het volgende:
De NOS vindt zichzelf vooral heel belangrijk, terwijl ze gewoon een doorgeefluik zijn.
Das waar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg.
Als elke zender genocide zou plegen zou dat ook niet goed zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:57 schreef BasEnAad het volgende:
De NOS vindt zichzelf vooral heel belangrijk, terwijl ze gewoon een doorgeefluik zijn.
iksdee iksdeequote:
idd. maar gelukkig hebben we ARD en BBC nogquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:09 schreef Nober het volgende:
IJshockey kan kennelijk ook al niet live worden uitgezonden op tv, snap niet waarom al die zenders de UITZENDrechten binnenhalen.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:29 schreef Poekie1993 het volgende:
Gister bij de opening al een faal van de commentator:
Rutte steekt de sporters een riem onder 't hart..
Beetje pijnlijk
In het Engels heet Langlaufen Cross country, Luge is Rodelen...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:19 schreef Montov het volgende:
Hans van Zetten die schietende langlaufers omschreef als cross country. Dat was een beetje pijnlijk.
Maar als ze schieten dan is het biatlon.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:33 schreef Nober het volgende:
[..]
In het Engels heet Langlaufen Cross country, Luge is Rodelen...
2de run bij het snowboarden was wel live volgens mij, heb dat op Sporza gekeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:33 schreef marcodej het volgende:
We zijn nu drie uur onderweg. Hoeveel livesport heeft de NOS al uitgezonden?
Als jij het zegt zal dat wel zo zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar als ze schieten dan is het biatlon.
Nou in dit geval welquote:
Wie is het?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:34 schreef Muto het volgende:
Die presentatrice zegt vaker ehhh dan Van Bronckhorst en De Boer bij elkaar.
Geen idee hoe ze heet. Dat jonge meisje.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heet. Dat jonge meisje.
Rivkahquote:
Wat dus ook gewoon goed is he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:29 schreef Poekie1993 het volgende:
Gister bij de opening al een faal van de commentator:
Rutte steekt de sporters een riem onder 't hart..
Beetje pijnlijk
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:32 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Het is toch een hart onder de riem steken?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:32 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Het is toch een hart onder de riem steken?
https://onzetaal.nl/taala(...)er-het-hart-herkomstquote:Wat is de herkomst van iemand een hart onder de riem steken? En kun je ook zeggen: iemand een riem onder het hart steken?
Beide varianten zijn goed. Ze betekenen allebei 'iemand moed inspreken'. Een hart onder de riem komt vaker voor.
Het snowboarden met de 2 Britten is klaar dus waarom zouden ze.quote:
Tijdens de zomerspelen hadden ze daar 2 kanalen beschikbaar. Wat een achterlijke zooi ditquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het snowboarden met de 2 Britten is klaar dus waarom zouden ze.
Dat kan je zeker alleen zien op UPC?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef wimderon het volgende:
BBC zendt op Red Button 1 en 2 alles uit.
Alleen in GB zelf volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan je zeker alleen zien op UPC?
Daarom hebben ze ook 7 Live Kanalen, waar het wél live is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef wimderon het volgende:
Ze gaan nu de sprint bij de biathlon met een half uur vertraging uitzenden
Dat verklaart niet waarom je zo moet falen. Ze hadden nu gemakkelijk wél live kunnen zijn. Bijvoorbeeld door niet een reportage over Martin Fourcade uit te willen zenden, terug te willen blikken op vorige biathlonraces, een journaal tussendoor willen proppen en de eerste startgroep te skippen of die kort samen te vatten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook 7 Live Kanalen, waar het wél live is.
De BBC is ook net klaar met het schaatsen, maar dit is wel heel erg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef Pino112 het volgende:
De NOS is er tenminste vrij snel bij.twitter:
Precies, dit is gewoon weer die typische NOS-bullshit. Gelukkig is er nog Sporza.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom je zo moet falen. Ze hadden nu gemakkelijk wél live kunnen zijn. Bijvoorbeeld door niet een reportage over Martin Fourcade uit te willen zenden, terug te willen blikken op vorige biathlonraces, een journaal tussendoor willen proppen en de eerste startgroep te skippen of die kort samen te vatten.
Dat Sporza wat vanmorgen de finale slopestyle maar niet uitzond omdat hun deelnemer de finale niet haalde bedoel je? Dat Sporza wat dan maar gewoon een groot deel van de morgen helemaal niets uitzond? Nee echt, veel beter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies, dit is gewoon weer die typische NOS-bullshit. Gelukkig is er nog Sporza.
Gelukkig zijn de beelden van de tweede run om 20u te zienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste run van het Rodelen uitgebreid samenvatten, terwijl de tweede run bezig is. Maar die boeit echt niemand zo te zien
Ja dan zit ik in het Philips, daar heb ik niets aanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de beelden van de tweede run om 20u te zien
Oh. Nee iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dan zit ik in het Philips, daar heb ik niets aan
Nabeschouwen op schaatsen vind ik geen faalmoment, daar is gewoon de vraag naar en ook logisch gezien de Nederlandse prestaties. Kan wat mij betreft wat compacter als er andere livesport te wachten staat, maar dat ze het zo doen is wel logisch. Daarna was er echter ook nog een reportage over Fourcade, een journaaloverzicht, een terugblik op de biathlonsprint van vorige Spelen en een uitleg van de biathlonsport.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opsomming van alle faalmomenten:
Donderdag:
- Cheryl Maas 10 minuten te laat uitzenden
- Stream van het freestyleskien weghalen terwijl er nog 3 deelneemsters, waaronder 1 favoriete, nog moeten skien
Zaterdag:
- Uitgebreid nabeschouwen na het schaatsen waardoor het Biatlon daarna 'live' wordt afgewerkt
- Waardoor het rodelen in samenvatting in het gedrang komt en de tweede run ook weer uitgesteld moet worden
Aanvullingen zijn welkom, graag met lokquote
En in de finale laten ze de eerste niet zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef Nober het volgende:
NOS loopt voor op de stream bij het freestyleskiën, dit mag in de krant want gisteren stopten ze ermee met nog 3 deelneemsters te gaan.
Laat dat maar aan Johan Derksen overquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef Syntix het volgende:
Mijn favoriete topic in OS![]()
nos![]()
is een faal op zich wat een kutdebielen daarzo. En dat nog eens van ons belastinggeld. Ik hoop echt nog een keer dat iemand een redelijk bekeken programma (DWDD of P&W) live zegt dat de nos gewoon kut is en even uitlegt waarom dat zo is.
Ga erheen met een spandoek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef Syntix het volgende:
Mijn favoriete topic in OS![]()
nos![]()
is een faal op zich wat een kutdebielen daarzo. En dat nog eens van ons belastinggeld. Ik hoop echt nog een keer dat iemand een redelijk bekeken programma (DWDD of P&W) live zegt dat de nos gewoon kut is en even uitlegt waarom dat zo is.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/713/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
[..]
https://onzetaal.nl/taala(...)er-het-hart-herkomst
En vervolgens net zoals het biathlon gister nu niet live bij de afdaling van de herenquote:Op zondag 9 februari 2014 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
- Halve finale slopestyle wordt 3 ritten voor het eind afgebroken voor een STER en het Journaal
Op TV?quote:Op zondag 9 februari 2014 08:41 schreef Ambrosius het volgende:
Zelfs nu al gaat het mis: het skiën niet live.
Sporza.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:44 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat het skiën niet live te zien is
Op tv idd, streams als primair zien is vrij triest. Inmiddels zijn ze live.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op TV?
Daarom heb je de streams, aldus Tijntje.
Minachting voor de kijker en Russische censuur-toestandenquote:Op zondag 9 februari 2014 08:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
En vervolgens net zoals het biathlon gister nu niet live bij de afdaling van de heren
Welke livesport nu dan? Afdaling is 'afgelopen', snowboarden begint zometeen pas weer. Of mis ik nog iets?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:31 schreef franklop het volgende:
Gaan we weer. Genoeg livesport en ze laten de moguls van gisteren zien
Langlaufen, ijshockeyquote:Op zondag 9 februari 2014 09:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Welke livesport nu dan? Afdaling is 'afgelopen', snowboarden begint zometeen pas weer. Of mis ik nog iets?
IJshockey?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Welke livesport nu dan? Afdaling is 'afgelopen', snowboarden begint zometeen pas weer. Of mis ik nog iets?
Langlaufen begint toch om 11:00?quote:
Eens, anders kun je daar ook weer niet de hele wedstrijd van laten zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Langlaufen begint toch om 11:00?
En ijshockey. Tsja, poulefase. Weinig toegevoegde waarde om een paar minuten daar van te laten zien...
zie langlauf topicquote:
quote:
linkje?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon alles tegelijk kijken.
[ afbeelding ]
http://werkenbijdenos.nlquote:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 09-02-2014 om 11:12:56Soms heb je van die voordeeltjes… http://t.co/nHC9KuT5VT reageer retweet
Maar ik wil het zien. Ik ben gek op Olympisch ijshockeyquote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef -0- het volgende:
Niemand zend uit nu volgens mij dus er is gewoon niks boeiends. Een paar minuten ijshockey slaat ook nergens op.
Stoer hoor, alleen zorgen dat de tv-kijkers fatsoenlijk kunnen meegenieten is te veel gevraagd.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://werkenbijdenos.nltwitter:hendriksmj twitterde op zondag 09-02-2014 om 11:12:56Soms heb je van die voordeeltjes… http://t.co/nHC9KuT5VT reageer retweet
En straks voorbeschouwen op schaatsen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
NOS gaat de slopestyle bij de vrouwen analyseren en vervolgens laten ze een herhaling van het skiën zien. Langlaufen laten ze helemaal voorbij gaan ten koste van de analyse en herhaling
Daarvoor is de stream.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
NOS gaat de slopestyle bij de vrouwen analyseren en vervolgens laten ze een herhaling van het skiën zien. Langlaufen laten ze helemaal voorbij gaan ten koste van de analyse en herhaling
Zonder commentaarquote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarvoor is de stream. [ afbeelding ]
In b4: Het is niet de taak van de NOS om live-sport te laten zien, ook al gaat het om Olympische medailles.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
Waarom gooien ze die analyses niet op de stream? Dan kunnen mensen zelf kiezen of ze dat geleuter aan willen horen. Lijkt me veel logischer.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarvoor is de stream. [ afbeelding ]
Dat is allemaal met het idee om het schaatsen zeker een half uur te kunnen voorbeschouwen, anders moeten ze net voor de finish bij het langlaufen weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |