De NOS past prima bij de mentaliteit van het grootste deel van de Nederlanders.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:30 schreef n00b13 het volgende:
Luister, als er nou niks te zien was, dan kan ik best leven met een beetje voor en nabeschouwing. Maar die interviews kunnen toch wachten tot vanavond? Na 7 uur is er helemaal niks. Je hebt dan heel de avond om van alles na te beschouwen.
Frank Snoeks en Herbert Dijkstra, dat kan al 15 jaar niet meer maar ze zitten er nog steedsquote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dat de NOS het tot nu toe oké doet. Er zijn wat irritante momenten dat ze te laat live gaan, zoals bij het skiën vanmorgen en vanmiddag bij het biathlon, maar dat was goed opgelost door een deel te skippen.
Commentatoren vallen me ook mee, behalve Jan RoelfsDat kan echt niet meer.
Dit is heel kort door de bochtquote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De NOS past prima bij de mentaliteit van het grootste deel van de Nederlanders.
Alleen in zichzelf geinteresseerd en wat er in de rest van de (sport)wereld gebeurt....who cares.
We zijn een volk van navelstaarders.
Logisch dat men uren en uren gaat lullen over iets waar we goed in zijn en nauwelijks aandacht besteden aan andere sporten....het zijn tenslotte wel onze Olympische schaatsspelen!
Dat dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Falco het volgende:
Beste NOS, laat ff die score van dat weergaloze Russische kunstrijdmeisje zien en zend zon suffe ceremonie wat later uit...
net als langlaufen en curlingquote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef wimderon het volgende:
En we geen weer verder met Sochi vandaag. Rodelen en Schansspringen, dat kent u niet.
De bedoelen dat ze op een kwart van het aantal gouden medailles dat ze gaat halen is.quote:
Gewoon de W van Williequote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De bedoelen dat ze op een kwart van het aantal gouden medailles dat ze gaat halen is.
Dat niet snappen
Nee iemand heeft met het schrijven ergens een teken vergeten waardoor de ü niet goed gepakt heeft in haar naam.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De bedoelen dat ze op een kwart van het aantal gouden medailles dat ze gaat halen is.
Dat niet snappen
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef kilon het volgende:
Stream vloog eruit bij de laatste 3 springers van de schans.
quote:Het gaat allemaal automatisch. Info komt van organisatie. Als zij het niet aanpassen, gaan wij nat. = kut.
Dan moet dat met WIDM ook maar gebeuren.quote:Op maandag 10 februari 2014 06:33 schreef heywoodu het volgende:
Eredivisie is (helaas) wettelijk geregeld dacht ik?
Nou liever niet tijdens de Spelenquote:Op maandag 10 februari 2014 06:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet dat met WIDM ook maar gebeuren.
Dan hadden ze er die 50 minuten een zender bij kunnen pakken toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 06:33 schreef heywoodu het volgende:
Eredivisie is (helaas) wettelijk geregeld dacht ik?
quote:Op maandag 10 februari 2014 06:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou liever niet tijdens de Spelen
Ja dat welquote:Op maandag 10 februari 2014 06:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hadden ze er die 50 minuten een zender bij kunnen pakken toch?
Ja. Ik dacht dat ze dat voorheen ook altijd deden.quote:Op maandag 10 februari 2014 06:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hadden ze er die 50 minuten een zender bij kunnen pakken toch?
En nu gewoon puur bagger.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef SteveBudin het volgende:
Streams zijn nogal matig vandaag. heel veel buffering tijdens het shorttrack en skieën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |