quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben meer van kruisers dan cruisers
Nyet, mobile layout zuigt geitenballenquote:
Stel je er niet teveel van voorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, the voice kids en mkr gekeken en nu lekker ff slapen. Morgen voor t eerst naar de Makro!Alleen ooit een keer in de Sligro geweest. Ben benieuwd
Al 5 minuten wakkerquote:
Verstop je daar koekjes in voor MrAnneX?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:59 schreef AnneX het volgende:
Kijk nou mini...de badmat in huize AnneX.
Van de week zatik er naar te staren en het kwam mij zo bekend voor.
![]()
[ afbeelding ]
Nee das jammer. Maar misschien hebben ze er dingen die ik verder niet zie. Als klein kind leek t me n paradijsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voorZoveel goedkoper is het niet.
Kijk ook ff de folders door op www.makro.nlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee das jammer. Maar misschien hebben ze er dingen die ik verder niet zie. Als klein kind leek t me n paradijs
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verstop je daar koekjes in voor MrAnneX?
das wel heel decadentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb decadent gedaan en kaneel van Jonnie Boer gekocht (erg duur voor kaneel). Maar dat ruikt me toch lekkerVeel sterkere geur dan gewone kaneel uit de supermarkt.
Ik zit gezellig met poes en laptop op de bank langlaufen te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag een dagje sporten kijken.
Ik zag die potten ook en vroeg me al af of er nou echt verschil zou zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb decadent gedaan en kaneel van Jonnie Boer gekocht (erg duur voor kaneel). Maar dat ruikt me toch lekkerVeel sterkere geur dan gewone kaneel uit de supermarkt.
Ik word in ieder geval heel blij van die kaneelgeur. Heb m'n neus ter vergelijking nog even boven mijn Silvokruidenpotje gehangen, maar daar ruik ik bijna niks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag die potten ook en vroeg me al af of er nou echt verschil zou zijn.
Wow!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:59 schreef AnneX het volgende:
Kijk nou mini...de badmat in huize AnneX.
Van de week zatik er naar te staren en het kwam mij zo bekend voor.
![]()
[ afbeelding ]
Zeker! Ik heb ze allemaal. Zeeeeer geurig en lekker.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag die potten ook en vroeg me al af of er nou echt verschil zou zijn.
Ik ben nu van plan er 1 per week mee te nemen en er die week mee te experimenterenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef minilot het volgende:
Zeker! Ik heb ze allemaal. Zeeeeer geurig en lekker.![]()
Je hoeft niet alles te kopen hèquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel groter hier dan ik dacht![]()
Koffers, tennisrackets, megaveel kleding... En we moeten nog naar dat allemaal en het eten. Wordt n lange dag hier
Gezellig met poesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit gezellig met poes en laptop op de bank langlaufen te kijken.
[ afbeelding ]Dat gaat hard zeg
Ooit heb ik dat ook gedaan, maar dat ging echt met een slakkengangetje![]()
Dacht dat ik nog wel op tijd zou zijn voor het snowboarden, maar helaas te laat uit bed gerold.
Heb ze voor Sinterklaas gehad!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nu van plan er 1 per week mee te nemen en er die week mee te experimenteren
In één keer kopen vind ik een beetje te duur.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verstop je daar koekjes in voor MrAnneX?
De paprika wordt dan mijn volgendequote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:07 schreef minilot het volgende:
Heb ze voor Sinterklaas gehad!Inmiddels kaneel en paprika bij moeten kopen wegens opperdepop.
Oh....quote:
Het deed mij denken aan dat snuffelkleed van Sunnyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:20 schreef AnneX het volgende:
De badmat zal voor eeuwig een associatie hebben ...voor ons dan.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:20 schreef AnneX het volgende:
De badmat zal voor eeuwig een associatie hebben ...voor ons dan.
Ja dat had ik ook!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Het deed mij denken aan dat snuffelkleed van Sunny
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan dat snuffelkleed van Sunny
Was dat Lonaa!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Loona was dat.
Oh en die Johnniezooi is best ok iddHeb nu alleen nog de curry madras, maar zal ook eens naar de rest kijken als ik het nodig heb.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat Lonaa!Alles wat hier over 'hond' gaat koppel ik in gedachten automatisch aan jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Sunnythesun op 08-02-2014 12:56:57 ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe maakt niet uit hoor![]()
Al het gronden is klaar op zolderAlthans alles waar ik bij kan en durf. De rest wordt later nog gedaan. Vanmiddag wat gaatjes wegwerken en dan kan de laklaag er op. Het wordt echt zo'n mooie ruime werkruimte.
Ziet er al tof uit, SunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet de planning er nu zo goed uit dat je vrijdag mee gaat wandelen bij 't Loo?"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ohja, neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er al tof uit, Sun
Ziet de planning er nu zo goed uit dat je vrijdag mee gaat wandelen bij 't Loo?
Ohquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja, neeIk had niet helemaal in de gaten welke datum het dan is, maar ik ga donderdag of vrijdag met mijn schoonmoeder op stap en de andere dag hoop ik dat de vloer gelegd kan worden..
Ah well.....shit happensquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja stom.. iets te enthousiast geroepen dus..
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Dan heb ik een Valentijnswandeling met P
Romantisch rond het Looquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh boyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Haha, als hij voor Liverpool is heeft hij een goede dagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ross is bijzonder aan het genieten geloof ik van de voetbalwedstrijd Arsenal-Liverpool
En hier ruikt het naar appeltaart
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef TAV74 het volgende:
Haha, als hij voor Liverpool is heeft hij een goede dag
Heb ik dat gezegd danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te kopen hèDus dan maakt het niet echt uit hoe groot het is.
Dit iets voor je? http://www.dekoffiethuiswinkel.nl/monin-siroop/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen Monin-siropen gezien maar denk langs alle siropen gelopen helaas.
Wow, die nemen de hoofdprijsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit iets voor je? http://www.dekoffiethuiswinkel.nl/monin-siroop/
Dat doen helaas nog veel niche webwinkelsquote:
Ben benieuwd of amazon nog naar NL komt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen helaas nog veel niche webwinkels
Daar zit ik ook een beetje op te wachten. Helaas zitten we dan alsnog vast aan die achterhaalde vaste boekenprijsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben benieuwd of amazon nog naar NL komt.
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wow, die nemen de hoofdprijs
Dat weet ik, maar niet gratis.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Amazon verzend ook gewoon naar nl he...
Boven bepaalde bedragen (25 pond) wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar niet gratis.
Daar waren ze mee bezig toch? Meen ik ergens gelezen te hebben iig?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben benieuwd of amazon nog naar NL komt.
Niet levensmiddelen, toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Boven bepaalde bedragen (25 pond) wel.
Lees net ditquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar waren ze mee bezig toch? Meen ik ergens gelezen te hebben iig?
http://www.amazonnederland.nlquote:Nog geen datum bekend wanneer en of Amazon naar Nederland komt
Er is nog geen datum bekend dat Amazon naar Nederland komt, dus ook geen zekerheid dat Amazon naar Nederland komt. In de gesprekken die Amazon met het Centraal Boekhuis had, heeft Amazon aangegeven dat als er Nederlandse boeken worden afgenomen, Amazon die graag naar Duitsland zou willen transporteren. Amazon beschikt in Duitsland namelijk over een groot distributiecentrum in Duitsland in Rheinberg, dat vlak over de grens ligt.
Amazon Logistikzentrum in Rheinberg
Daarmee kan Amazon dan zelf de verzending verzorgen, eventueel gecombineerd met andere producten. Het hangt natuurlijk van het business model af dat Amazon wil gaan voeren, wat de beste optie is om de boeken te verzenden.
Centraal Boekhuis vindt levering via Duitsland niet handig
Het centraal boekhuis, als distributeur van boeken, levert natuurlijk liever zelf direct aan de consument. Voorlopig is ook het centraal boekhuis nog steeds in afwachting hoe en wanneer alles gaat lopen met Amazon. In Nederland is het centraal boekhuis de enige partij waar de boeken verkrijgbaar zijn, dus Amazon zal in ieder geval een samenwerking met het centraal boekhuis aan moeten gaan.
Uitgevers moeten ook akkoord geven om aan Amazon te leveren
Ook de uitgevers moeten nog akkoord gaan om boeken aan Amazon te gaan leveren. Wij kunnen niet beoordelen of dat een struikelblok zou kunnen worden, maar de verwachting is, volgens het centraal boekhuis, dat dat geen probleem zal opleveren, uitgevers willen natuurlijk het liefst zoveel mogelijk boeken verkopen.
Volgens Hans Willem Cortenraad, zal Amazon het service level dat de Nederlandse uitgevers hebben, niet van uit Duitsland kunnen uitvoeren. Bijvoorbeeld bestellingen vanaf 23.15 uur kunnen dan niet de volgende dag geleverd worden bij de Consument.
Komen ze of komen ze niet?
Ook uit dit gesprek is niet gebleken dat Amazon naar Nederland komt, wel is het interessant te horen dat er dus echt al een paar jaar gesprekken zijn. Amazon gaat dus niet over 1 nacht ijs en het zou natuurlijk kunnen dat Amazon eerst de Nederlandse boeken vanuit Duitsland en/of Engeland gaat leveren aan Nederland.
We houden het scherp in de gaten, is er nieuws dan hoort u het hier als eerste, houd de website dus goed in de gaten.
Makro in Delftquote:
Beterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, vloertje komt donderdag middag. Toch geswitcht van kleur, het wordt donker grijs-bruin houtmotief.De rest wordt zó licht dat het dit makkelijk kan hebben. Staat wel chique denk ik (en dat voor een zolder
)
'Overhangend groen'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef borisz het volgende:
Vandaag door naar Nunspeet voor een verkiezingsposter
[ afbeelding ]
Hey Steer.quote:
Was wel heel gezellig eigenlijk, zo'n drie uur lopen kletsen over alles en nogwat. We gaan binnenkort voor een tweede keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey Steer.![]()
Je bent weer losgelaten door je date? Hoe was het woensdag?
Ik hoef nog niet te beginnen aan het breien van babysokjes, begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Was wel heel gezellig eigenlijk, zo'n drie uur lopen kletsen over alles en nogwat. We gaan binnenkort voor een tweede keer.
Ik vind haar qua persoonlijkheid en intellect heel erg leuk. Qua uiterlijk misschien niet helemaal wat ik zoek*, maar heb wel vaker gehad dat als ik iemand leer kennen dat ik wat cognitief dissonant word, dus ik ga er gewoon mee door zolang het leuk is voor beiden.
* ze had een profiel zonder duidelijke foto, waarop ik had gereageerd
Ik weet nog niet of ik in haar broekje wilquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet te beginnen aan het breien van babysokjes, begrijp ik?
Nee, maar je moet natuurlijk (uiteindelijk) wel een soort van fysieke aantrekkingskracht voelen. Anders ben je anders twee 'maatjes'. En dat heet dan vriendschap.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind dat altijd wat vaag, iets 'zoeken' qua uiterlijk. Het gaat toch om het totaalpakket zou ik zo zeggen. Al moet je natuurlijk niet afgestoten worden door iemand![]()
Ik heb nog nooit een succesvolle relatie gehad met iemand waar ik 'officieel' qua uiterlijk op val zeg maar
Ja klopt. maar mijn ervaring vertelt me ook dat je soms door iemands karakter uiteindelijk ook voor het uiterlijk gaat vallen, terwijl dat misschien in 1e instantie niet zo is. Open mind houden is mijn advies dus eigenlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar je moet natuurlijk (uiteindelijk) wel een soort van fysieke aantrekkingskracht voelen. Anders ben je anders twee 'maatjes'. En dat heet dan vriendschap.
Dat zeg ik zelf toch ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja klopt. maar mijn ervaring vertelt me ook dat je soms door iemands karakter uiteindelijk ook voor het uiterlijk gaat vallen, terwijl dat misschien in 1e instantie niet zo is. Open mind houden is mijn advies dus eigenlijk
Ik zeg toch ook niet dat je het tegendeel beweert?quote:
Jij bent vaagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je het tegendeel beweert?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent vaag
Zij is een INFP trouwens. Een soort TAV![]()
Zolang ze niet uiterlijk op TAV lijkt maak je nog een kans.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zij is een INFP trouwens. Een soort TAV![]()
Alleen als je niet kijktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]kan veel van TAV zeggen maar dromerig is ie niet hoor
![]()
Ja okee, kan me voorstellen dat je dat verkeerd opvatte. Wat ik ermee bedoelde was slechts: 'Iemand die ik fysiek aantrekkelijk vind', meer niet.quote:Alleen had je het in eerste instantie over iets zoeken qua uiterlijk, daar reageerde ik op![]()
helemaal waarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind dat altijd wat vaag, iets 'zoeken' qua uiterlijk. Het gaat toch om het totaalpakket zou ik zo zeggen. Al moet je natuurlijk niet afgestoten worden door iemand![]()
Ik heb nog nooit een succesvolle relatie gehad met iemand waar ik 'officieel' qua uiterlijk op val zeg maar
Nja het komt misschien ook omdat dat hele date gedoe op mij erg onnatuurlijk overkomt en ik me er gewoon echt niets bij kan voorstellen. Het is mij altijd gewoon overkomen, ik heb nooit hoeven 'zoeken', dus dat verklaart misschien mijn 'point of view' wat dit betreftquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, kan me voorstellen dat je dat verkeerd opvatte. Wat ik ermee bedoelde was slechts: 'Iemand die ik fysiek aantrekkelijk vind', meer niet.Andersom verwacht ik ook van mijn partner dat ze me fysiek aantrekkelijk vind. Is de natuurlijke gang van zaken, dunkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het je niet overkomt, vind ik voor mezelf dat ik de verantwoordelijkheid moet pakken om het in gang te zetten. Ik zou M. (laten we er meteen maar een letter tegenaan gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja het komt misschien ook omdat dat hele date gedoe op mij erg onnatuurlijk overkomt en ik me er gewoon echt niets bij kan voorstellen. Het is mij altijd gewoon overkomen, ik heb nooit hoeven 'zoeken', dus dat verklaart misschien mijn 'point of view' wat dit betreft![]()
Het lijkt mij dus echt verschrikkelijk namelijk
Niet op foto'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Stel je niet zo aan, Sun, je hebt echt een heel erg leuke kop die (vind ik dan) 'ik ben leuk' uitstraalt
fixed thatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Stel je niet zo aan, Sun, je hebt echt een heel erg leuke kop die (vind ik dan) 'ik ben leuk, maar ik heb het zelf soms niet door' uitstraalt
Aangezien jij vindt dat ik op Lumen lijk heeft dat totaal geen waarde voor mequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik vind Sunny momenteel fysiek aantrekkelijker dan M.
Of is dit een rare uitspraak
Nouja, grootste struikelblok voor mezelf is dat ik niet echt geloof dat ik een leuk iemand verdien. En ik zit niet eens in therapiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Nee, hoor, vind ik niet raar. En je hebt ook wel gelijk, Steer, maar juist jij komt toch regelmatig de deur uit en ontmoet ook veel mensen. Ik vind het daarom ook zo 'stom' dat je nog geen leuke meid hebt ontmoet die en vrijgezel is en jou wel ziet zitten. Je bent hartstikke interessant en volgens de laatste foto's ook nog eens incl lekker lijf.
Nja ik weet dat híj dat wel vindt en zo, maar ja, daar zal dan vast wel wat mis mee zijn he.. Met TAV dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me wel lastig als je zo onzeker over jezelf bent hoor. Dat TAV dat er nog niet uitgecomplimenteerd en geknuffeld heeft
Je moet ook niet voor 'minder' gaan omdat je het type waar jij op zou vallen te goed is voor jequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, grootste struikelblok voor mezelf is dat ik niet echt geloof dat ik een leuk iemand verdien. En ik zit niet eens in therapie(soms denk ik dat ik daar wel van zou opknappen). Als dat echte geloof er niet is, kun je peddelen wat je wil.
Sowieso stappen ondernemen om in ieder geval uit de status quo te komen, helpt wel enorm moet ik toegeven.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja ik weet dat híj dat wel vindt en zo, maar ja, daar zal dan vast wel wat mis mee zijn he.. Met TAV dus
Of dat hij liegt of zo? Of het alleen zegt omdat hij weet dat jij dat wil horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geloof je diep van binnen toch ook niet? Dat is toch alleen dat stemmetje waarmee je jezelf onderuit haalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
gheh je hebt met mijn psyh gesproken??quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of dat hij liegt of zo? Of het alleen zegt omdat hij weet dat jij dat wil horen?Dat geloof je diep van binnen toch ook niet? Dat is toch alleen dat stemmetje waarmee je jezelf onderuit haalt.
Die fuckers zijn net een vinylplaat, da's het enige wat ze zeggen!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gheh je hebt met mijn psyh gesproken??
Hmm misschien hebben ze wel gewoon een punt dan hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die fuckers zijn net een vinylplaat, da's het enige wat ze zeggen!
Ik vind het voornamelijk van M. erg gedurfd. Ze had eerst een hele defensieve houding (maar bleef me toch door-terugmailen) omdat ze een paar keer een niet zo'n fijne ervaring had gehad. En ze was ook zichtbaar wat nerveus de eerste 10 minuten maar zag dat het wel snel wegtrok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het wel gedurfd, dat datenEn ik heb er ook heel erg positieve verhalen over gehoord. En negatieve, dat ook.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm misschien hebben ze wel gewoon een punt dan he![]()
Ik heb het ook nooit geloofd hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Die fuckers zijn net een vinylplaat, da's het enige wat ze zeggen!
En dat een deel van die mannen (getrouwd!) alleen maar op seks uit is. Ook heel frustrerend als je gewoon op zoek bent naar liefde, iemand waar je mee verder wilt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het voornamelijk van M. erg gedurfd. Ze had eerst een hele defensieve houding (maar bleef me toch door-terugmailen) omdat ze een paar keer een niet zo'n fijne ervaring had gehad. En ze was ook zichtbaar wat nerveus de eerste 10 minuten maar zag dat het wel snel wegtrok.
Is voor vrouwen toch wat anders dan mannen denk ik; als je soms van die verhalen hoort wat die vrouwen qua verbaal geweld te verwerken krijgen van gefrustreerde mannen op datingsites, dan is dat niet mals.
Ik heb me in de jaren 90 helemaal sufgedopt met de mannen die ik op irc leerde kennen, en in 98 aan mijn huidige vent blijven hangen. Ik weet nog dat mijn omgeving het sneu vond dat ik internet dates had. Intussen hebben al die mensen die dat sneu vonden destijds de nodige internet relaties al dan niet achter de rug.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk gek hè, dat we datingsites nodig hebben om een partner te vinden terwijl we met meer mensen dan ooit in contact (kunnen) komen. Vroeger kwam je niet veel verder dan je eigen dorpje/deel van de stad waar je woonde. Je ontmoette mensen op school, in de kerk, in dat dorp. Nu hebben we veel meer mogelijkheden om te reizen, we verhuizen makkelijker, we hebben meer hobbies buiten de deur en toch is het een stuk moeilijker geworden een partner te vinden. Als ik naar mijn stamboom kijk dan vond iedereen voor 1960 een partner in hetzelfde dorp of eventueel een dorp verderop. Héél zelden veel verder (zoals de binnenvaartschipper uit Hoogeveen die dan een meisje in Amsterdam ontmoet).
Ze was toch een Georgische sumoworstelaar?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
En M. komt zelf uit het buitenland.
Ik denk dat 'we' ook nog eens veeleisender zijn geworden. Het moet allemaal binnen een bepaald plaatje passen en zo.. Vroeger was het gewoon zo dat als je de zoon van de bakker 'wel leuk' vond en hij jou ook, dat je gewoon trouwde en het er mee had te doen (even kort door de bocht).quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk gek hè, dat we datingsites nodig hebben om een partner te vinden terwijl we met meer mensen dan ooit in contact (kunnen) komen. Vroeger kwam je niet veel verder dan je eigen dorpje/deel van de stad waar je woonde. Je ontmoette mensen op school, in de kerk, in dat dorp. Nu hebben we veel meer mogelijkheden om te reizen, we verhuizen makkelijker, we hebben meer hobbies buiten de deur en toch is het een stuk moeilijker geworden een partner te vinden. Als ik naar mijn stamboom kijk dan vond iedereen voor 1960 een partner in hetzelfde dorp of eventueel een dorp verderop. Héél zelden veel verder (zoals de binnenvaartschipper uit Hoogeveen die dan een meisje in Amsterdam ontmoet).
Een van die twee iddquote:Op zondag 9 februari 2014 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze was toch een Georgische sumoworstelaar?
Of was het Armenië?
Ach. Mijn hele familie bestaat uit immigranten, expats en kolonialisten, mensen uit heel de wereld, en dat al heel wat generaties, in heel wat kleurtjes en religies.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk dat 'we' ook nog eens veeleisender zijn geworden. Het moet allemaal binnen een bepaald plaatje passen en zo.. Vroeger was het gewoon zo dat als je de zoon van de bakker 'wel leuk' vond en hij jou ook, dat je gewoon trouwde en het er mee had te doen (even kort door de bocht).
Dat kan. Maar dat waren vroeger wel de uitzonderingen natuurlijk. Meeste mensen kwamen niet zo verquote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach. Mijn hele familie bestaat uit immigranten, expats en kolonialisten, mensen uit heel de wereld, en dat al heel wat generaties, in heel wat kleurtjes en religies.
Ik vind overigens dat er toch verschil is tussen iemand op internet leren kennen (zoals FOK of IRC), afspreken en een relatie aangaan tov je inschrijven op een datingsites en doelbewust op zoek gaan naar een relatie/partner.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb me in de jaren 90 helemaal sufgedopt met de mannen die ik op irc leerde kennen, en in 98 aan mijn huidige vent blijven hangen. Ik weet nog dat mijn omgeving het sneu vond dat ik internet dates had. Intussen hebben al die mensen die dat sneu vonden destijds de nodige internet relaties al dan niet achter de rug.
Hier op fok hebben ook velen zich leren kennen.
Denk ik ookquote:Op zondag 9 februari 2014 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat 'we' ook nog eens veeleisender zijn geworden. Het moet allemaal binnen een bepaald plaatje passen en zo.. Vroeger was het gewoon zo dat als je de zoon van de bakker 'wel leuk' vond en hij jou ook, dat je gewoon trouwde en het er mee had te doen (even kort door de bocht).
Collega maakte deze week kennis met iemand op 'Tinder' o.i.d. kan je kijken of iemand in je buurt/stad met jouw matcht. Ze had een match, helaas ging de 1e date niet door, maar we vinden het allemaal reuzespannendquote:Op zondag 9 februari 2014 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind overigens dat er toch verschil is tussen iemand op internet leren kennen (zoals FOK of IRC), afspreken en een relatie aangaan tov je inschrijven op een datingsites en doelbewust op zoek gaan naar een relatie/partner.
Wat is de wereld dan toch absurd kleinquote:Op zondag 9 februari 2014 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ooit een uur ingeschreven gestaan op een datingsite. Niet mijn echte naam en geen foto. Eerste die reageerde was mijn ex, met wie ik na negen jaar gebroken had. Ik herkende zijn mailadres.
Ik ging door de grond, want ik had zó genoeg van zijn type man.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de wereld dan toch absurd klein
Dat is toch geweldigquote:Op zondag 9 februari 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Ik ben ooit ook eens via een anders community-site (City on Line) in 1998 door iemand gekoppeld aan B. En het was gelijk raak.
Jij was blijkbaar nog wel zijn typequote:Op zondag 9 februari 2014 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ging door de grond, want ik had zó genoeg van zijn type man.![]()
Ik heb het hem nooit verteld, overigens.
Grappig, ik maak een gumbo met maisquote:Op zondag 9 februari 2014 01:42 schreef golfer het volgende:
Ik ga morgen een poging wagen om tussen al de sport- en voetbalzaken een gumbo met garnalen in elkaar te flansen.
Ook sneu als je wel een kei bent in wiskunde, maar geen enkele aanleg hebt voor talen!quote:Here’s a little-known fact: to get a PhD in maths from Harvard, you need to be a language buff. The university points out that “almost all important work” is published in French, German, English or Russian, and so “every student is advised to acquire an ability to read mathematics in French, German and Russian”. This makes it sound optional, but if you want the PhD you have to pass a two-hour written exam in two of these three languages.
Ik heb ook al twee vriendinnen ontdekt op de websitequote:Op zondag 9 februari 2014 01:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de wereld dan toch absurd klein
Dat is precies mijn beeld! Maar ik hoef helemaal geen vent die leuke stukjes tekst over zichzelf kan schrijven en toevallig een beetje fotogeniek isquote:Op zondag 9 februari 2014 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een oppervlakkige veemarkt waar mensen gekeurd worden op hun foto's en je vermogen om leuke essays, te schrijven waarbij je 'leuk en spontaan en niet al te krampachtig' moet overkomen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe maakt niet uit hoor![]()
Al het gronden is klaar op zolderAlthans alles waar ik bij kan en durf. De rest wordt later nog gedaan. Vanmiddag wat gaatjes wegwerken en dan kan de laklaag er op. Het wordt echt zo'n mooie ruime werkruimte.
Sun, wat wordt je zolder goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
10-15%quote:Op zondag 9 februari 2014 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens zegt niemand dat internetdaten *leuk* is he?
Als man moet je sowieso initiatief nemen om berichten te sturen. Een responsgemiddelde van 10-15% is te verwachten. Als vrouw (mits je foto's leuk zijn) krijg je kruiwagens vol berichten binnen, sommige leuker dan andere. Als je aan de praat raakt met een paar mannen, en er komen nieuwe bij, heb je een dagtaak aan het beantwoorden van mailtjes. Aggressieve berichten van ongeduldige en gefrustreerde mannen komen vaak voor.
Het is een oppervlakkige veemarkt waar mensen gekeurd worden op hun foto's en je vermogen om leuke essays te schrijven, waarbij je 'leuk en spontaan en niet al te krampachtig' moet overkomen.
Eigenlijk is het een wonder dat mensen elkaar vinden op zo'n site.
Oei, nu voel ik me toch wel heel erg retro. Mijn lief woonde drie straten verderop.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Ja. Was het ook. Denk niet dat zo'n datingsite het mechanisme voor mij is om iemand te ontmoetenquote:Op zondag 9 februari 2014 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt erg geforceerd allemaal, PGoedemorgen
Ik duik zo maar eens in bed.
Hier schijnt de zon
De enige waar ik dat mee gedaan heb, kende ik van de HAVOquote:Op zondag 9 februari 2014 09:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei, nu voel ik me toch wel heel erg retro. Mijn lief woonde drie straten verderop.
Net als Isa en Sun kan ik me niet voorstellen dat ik het concept van 'daten' heel plezierig zou vinden, maar ik kan er eigenlijk niet over meepraten. Iedereen waar ik ooit mijn tong of meer heb ingestoken kende ik via anderen, van feestjes, of via gezamelijke liefhebberijen.
Dat klinkt enorm liefquote:Op zondag 9 februari 2014 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
De enige waar ik dat mee gedaan heb, kende ik van de HAVOEerst een heel jaar naast haar gezeten en daarna 9,5 jaar een relatie
Dat werk ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De enige waar ik dat mee gedaan heb, kende ik van de HAVOEerst een heel jaar naast haar gezeten en daarna 9,5 jaar een relatie
Maar wel heel goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik was voor mijn Day Zero lijstje nog een historische film aan het uitzoeken en dat wordt de The Killing Fields. Ben benieuwd, volgens mij geen film waar ik me mee ga vermaken.
Toen was ze lief jaquote:
Tja, dat is al een heel oud concept, partnerbemiddelingquote:Op zondag 9 februari 2014 01:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat er toch verschil is tussen iemand op internet leren kennen (zoals FOK of IRC), afspreken en een relatie aangaan tov je inschrijven op een datingsites en doelbewust op zoek gaan naar een relatie/partner.
dit "probleem" was in NL ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook sneu als je wel een kei bent in wiskunde, maar geen enkele aanleg hebt voor talen!
Knap hoor.quote:
En terecht. Doet gewoon pijn aan de ogen de laatste wedstrijden,quote:
Ik heb datzelfde recept gemaakt maar idd ook als lasagnaquote:Op zondag 9 februari 2014 19:30 schreef borisz het volgende:
Hier op het menu de Cannelloni met wintergroenten. Heerlijk gegeten, behalve dan dat het vullen van de Cannelloni niet echt ging. Het werd dus een soort van lasagne.
Op een gegeven moment had ik zo iets van bekijk het maar met dat vullenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde recept gemaakt maar idd ook als lasagna
Huh? Wat gaat hier niet goed? Dacht dat mn reactie er stondquote:
Kun jij voor 1 dag soep maken?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een verdraaid lekker Thais noodelsoepje met kipen super snel en makkelijk te maken, die voegen we toe aan het vaste zondag-soepdag repertoire
12 tellen later heb je je bericht kennelijk weer gewistquote:Op zondag 9 februari 2014 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Huh? Wat gaat hier niet goed? Dacht dat mn reactie er stond
Yupquote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik zo iets van bekijk het maar met dat vullen. Toen gewoon de ovenschaal gevuld met alles. Tomatenblokjes erover en de mozzarella en heerlijk gegeten.
Dit was een liter ongeveer. Ging opquote:Op zondag 9 februari 2014 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun jij voor 1 dag soep maken?
Ouders hebben altijd een pan voor 2 dagen (3 pers) en zelf doe ik 3 dagen over een pan. Minder soep maken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd
Recept door twee delen? Probleem opgelostquote:Op zondag 9 februari 2014 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun jij voor 1 dag soep maken?
Ouders hebben altijd een pan voor 2 dagen (3 pers) en zelf doe ik 3 dagen over een pan. Minder soep maken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd
Receppie?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een verdraaid lekker Thais noodelsoepje met kipen super snel en makkelijk te maken, die voegen we toe aan het vaste zondag-soepdag repertoire
Ik wilde em wijzigen, niet wissenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
12 tellen later heb je je bericht kennelijk weer gewist
Dan hou ik van alles weer over.. Gelukkig heb ik nog buren die ik altijd wat kan geven.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Recept door twee delen? Probleem opgelost
minder kopen?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan hou ik van alles weer over.. Gelukkig heb ik nog buren die ik altijd wat kan geven.
Recepten halveren of door 3 of 4.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan hou ik van alles weer over.. Gelukkig heb ik nog buren die ik altijd wat kan geven.
Wüst was acht jaar geleden.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ik denk dat bij veel sporten leeftijd niet heel erg veel uitmaakt (Atje Keulen-Deelstra was 34 toen ze Olympische medailles won) en de eerste gouden medaille van Wüst 12 jaar geleden was ze ook nog héél erg jong herinner ik me. (in reactie op je 'gewijzigde' bericht)
Ik heb net mijn eigen Cajunkruidemix gemaakt in mijn koffiebonenmolen en dat ziet er super uitWel erg pittig (veel cayennepeper...).
Och, natuurlijk, slechts 8 jaar. Ze is gewoon keigoedquote:Op zondag 9 februari 2014 20:04 schreef borisz het volgende:
Wüst was acht jaar geleden.
Overigens Zevende goud voor Bjørndalen Bjorndalen is 40!.
Sporten als schaatsen, atletiek en wielrennen kun je inderdaad vrij lang doen, zeker de langere afstanden. Meestal krijg je wat meer inhoud als je wat ouder wordt, wat weer ten koste gaat van de explosiviteit. 8 jaar geleden had Wust op de 3000 meter echt nog geen kans gehad.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ik denk dat bij veel sporten leeftijd niet heel erg veel uitmaakt (Atje Keulen-Deelstra was 34 toen ze Olympische medailles won) en de eerste gouden medaille van Wüst 12 jaar geleden was ze ook nog héél erg jong herinner ik me. (in reactie op je 'gewijzigde' bericht)
Dat staat hier ook nog op de planning om te makenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net mijn eigen Cajunkruidemix gemaakt in mijn koffiebonenmolen en dat ziet er super uitWel erg pittig (veel cayennepeper...). Ik kon alleen geen selderiezout vinden en heb gewoon zout gebruikt.
Thnx. Staat genoteerdquote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
knof persen, pepertje hakken en gember raspen/hakken, even aanfruiten met een tl kurkuma, blik kokosmelk er bij, liter kipbouillion, scheutje vissaus naar smaak en een klein schepje lichte basterdsuiker. 2 kipfilets in blokjes er bij, gesneden boontjes of peultjes er bij, aan de kook brengen. Noodles er in om te wellen (ik had ongeveer 125gr). Op smaak maken met pezo en limoensap. Serveren met fijne ringetjes rode ui en gehakte koriander.
Met de hoeveelheden kan gevarieerd worden naar smaak.
Echt een aanraderquote:Op zondag 9 februari 2014 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Dat staat hier ook nog op de planning om te maken
Ik moet toch ook eens zo'n dingetje kopenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt een aanraderEn ik moest eigenlijk alles fijnmaken in een vijzel, maar dit is zoveel handiger
(karwijzaad, korianderzaad, peperkorrels pfff)
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt een aanraderEn ik moest eigenlijk alles fijnmaken in een vijzel, maar dit is zoveel handiger
(karwijzaad, korianderzaad, peperkorrels pfff)
De basics? Nooitquote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef AnneX het volgende:
Wanneer ben je eens klaar? P. met de basics van verbouwen?
Heb je nog meer plannen?
Een jaar?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...ik had nooit begrepen dat je een jaar aan de slag ging met klussen!
April. Bij mij kwamen ze in juni. Geloof ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:57 schreef AnneX het volgende:
Oh, ik reken vanaf dat het gezeur met de standleidingen begon.
Dat was toch om en nabij een jaar geleden?
Sinds ik mijn nieuwe badkamer heb, weet ik niks meer van die standleidingenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef AnneX het volgende:
Nah...gelukkig dat je die ellende al weer vergeet dan.
Niks te zien toch, wel een bijzonder schattig meisjequote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef golfer het volgende:
Blije Russiche schaatster die 3e werd vergat even dat ze haar hempje vergeten was:
https://vine.co/v/MWedimlZL56
Dat was mijn fout, ik schreef 12quote:Op zondag 9 februari 2014 20:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Wüst was acht jaar geleden.
Overigens Zevende goud voor Bjørndalen Bjorndalen is 40!.
Ben blij dat ik niet zó plat benquote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef golfer het volgende:
Blije Russiche schaatster die 3e werd vergat even dat ze haar hempje vergeten was:
https://vine.co/v/MWedimlZL56
7.15u en niet slim gewoon maar ik misluk altijd hierin. Maja, zodra ik kapot ben slaap ik vanzelf wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat gaat de wekker,FFT? En toch leuk als een boek je de tijd doet vergeten?
Oh bahquote:Op maandag 10 februari 2014 08:48 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen!
Zo maar eens m'n konijn naar de dierenarts/dierenambulance brengen. Ze lag zaterdagavond ineens dood in de kooiEn ik heb geen tuin dus begraven is geen optie.
Och wat sneu van je konijn, morgane en dat dilemma ken ikquote:Op maandag 10 februari 2014 10:05 schreef morgane het volgende:
Dank jenu maar eens gaan nadenken of ik nog een maatje voor mijn andere konijn wil zoeken...ik weet niet hoe oud mijn andere konijn is, en als hij over een paar maanden zou overlijden zou ik wéér maar 1 konijn hebben.
Moet je vanavond weer werken, Isa?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och wat sneu van je konijn, morgane en dat dilemma ken ikSucces met je keuze.
Goedemorgen maar weerWerd wakker van de telefoon en kon niet meer slapen.
Nom!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:03 schreef minilot het volgende:
Hoi vanuit de tram die nu over de Erasmusbrug hobbelt! Ik moet mijn best doen om m'n zojuist gekochte verse, zachte bakchorizo niet en pleine publique te gaan zitten knuffelen
Nee, morgen gaat de wekker weer om 6 uurquote:
De mijne ook ja. Ik zal aan je denkenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, morgen gaat de wekker weer om 6 uur
Gewoon in oven bakken zonder broodbakmachine?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:17 schreef AnneX het volgende:
Tja dat brood !
Moet ik de broodbakmachine weer uit de schuur halen en naar de molen fietsen.
Verse chorizo is heel zacht, smeerbaar zelfs. Een beetje de structuur van ossenworst, maar dan pittiger en vetter.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:17 schreef AnneX het volgende:
Tja dat brood !
En mini...wat versta je onder " verse chorizo". ?
Als ik het uitbak, om het later door paëlla te doen, wil je niet weten hoé veel
vet eruit komt
Jum jum jumquote:Op maandag 10 februari 2014 16:17 schreef AnneX het volgende:
Tja dat brood !
En mini...wat versta je onder " verse chorizo". ?
Als ik het uitbak, om het later door paëlla te doen, wil je niet weten hoé veel
vet eruit komt
Kan natuurlijk wel, maar als mijn lief nu echt geen brood meer uit de winkel wil en erop staat om 's morgens met brood te ontbijten op doordeweekse dagen, dan kan -ie natuurlijk het beste met een broodbakmachine met timer aan de slag. Die hebben we nu niet in huis, want ik bak altijd gewoon in de oven.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon in oven bakken zonder broodbakmachine?
Oh ja...natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon in oven bakken zonder broodbakmachine?
Waar heb je het gekocht?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Verse chorizo is heel zacht, smeerbaar zelfs. Een beetje de structuur van ossenworst, maar dan pittiger en vetter.![]()
Als je er heeeeeeeel voorzichtig mee bent kun je er wel een soort van plakjes van snijden, maar je gebruikt het eerder zoals je runder- of varkensgehakt gebruikt: je kunt het heel mooi rul bakken.
Doe ik al jaren zo. Dat invriezen per snee en dan gewoon langzaam ontdooien voordat ik ontbijt of even 20 seconden in de magnetron snel ontdooien.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef AnneX het volgende:
Oh, als je zelfgebakken brood in sneetjes invriest, en 's morgens in de
toaster zet...dat gaat goed.
Vanmorgen ook nog hier.
O ja, ook geen broodrooster in huis.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef AnneX het volgende:
Oh, als je zelfgebakken brood in sneetjes invriest, en 's morgens in de
toaster zet...dat gaat goed.
Vanmorgen ook nog hier.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef minilot het volgende:
[..]
O ja, ook geen broodrooster in huis.
Bij Marqt. Speciaal in de streekbus gestapt en daarna de metro en daarna nog de tram (al was dat voor iets anders).quote:
Ik heb ook maar één koekenpan, één kookpan, één grote braadpan en een steelpannetje. Geen friteuse, geen grillpan, geen magnetron, geen broodrooster, geen broodbakmachine, geen standmixer, enzovoorts..quote:
Mooie broodrooster kopenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef minilot het volgende:
Kan natuurlijk wel, maar als mijn lief nu echt geen brood meer uit de winkel wil en erop staat om 's morgens met brood te ontbijten op doordeweekse dagen, dan kan -ie natuurlijk het beste met een broodbakmachine met timer aan de slag. Die hebben we nu niet in huis, want ik bak altijd gewoon in de oven.
Ik zal de suggestie eens doorgeven. Ik eet bijna geen boterhammen, dus nooit zo'n aan behoefte gehad.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef minilot het volgende:
[knip]
Tosti's zijn sowieso lekkerder uit de koekenpan.![]()
Dees staat hier heel mooi te zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef minilot het volgende:
Ik zal de suggestie eens doorgeven. Ik eet bijna geen boterhammen, dus nooit zo'n aan behoefte gehad.
Ha, ik heb geen verstand van Nijnen...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef morgane het volgende:
AnneX en Lonaa: ik heb geen idee of Floris depressief/eeenzaam zal worden...ik wil het beste voor m'n beestje, maar ik wil hierna om verschillende redenen geen konijnen meer. Zou het dan miss beter zijn om een ander huisje voor Floris te zoeken?
Ik zal dit ook even in het konijnentopic plaatsen.
Dank voor de tip! Maar ik bedenk net dat we wél een broodrooster hebben! Een keertje gekregen van mijn moeder, die 'm weer ergens bij gewonnen had. Eens opsnorren, dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dees staat hier heel mooi te zijnEn hij is ook functioneel
Ik ben een beetje anti-spullen hè?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:04 schreef AnneX het volgende:
Ach mini, je hebt een echt huis(houden), al dat spul komt vast wel een keer
de keuken in.
Dat durf ik niet te zeggen, ik heb niet zoveel verstand van konijnen. Ik heb het ooit ergens gehoord, maar weet er het fijne niet van.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef morgane het volgende:
AnneX en Lonaa: ik heb geen idee of Floris depressief/eeenzaam zal worden...ik wil het beste voor m'n beestje, maar ik wil hierna om verschillende redenen geen konijnen meer. Zou het dan miss beter zijn om een ander huisje voor Floris te zoeken?
Ik zal dit ook even in het konijnentopic plaatsen.
Ik eet maar een paar keer per jaar een tosti maar dan zeker weten wel dubbelbesmeerd met roomboter aan beide buitenzijden voordat -ie de pan in gaatquote:Op maandag 10 februari 2014 17:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]ik ben niet alleen dus. Ook heerlijk kort in de boter bakken?
![]()
(zo slecht voor je cholesterol gehalte als je het elke dag doet,maar ja.)
Ik moest Marqt googlen. Het zit er wel hip en happening uit...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij Marqt. Speciaal in de streekbus gestapt en daarna de metro en daarna nog de tram (al was dat voor iets anders).
Ik vind Marqt eigenlijk een beetje een aanstellerswinkel, maar die verse chorizo is echt awesome. Ik moet eigenlijk gewoon eens op zoek naar een Spaanse/Portugese delicatessenwinkel.
Online heeft geen zin, want moet koel bewaard en is zeer beperkt houdbaar, in tegenstelling tot droge chorizoworsten.
Je betaalt ook wel veel te veel bij de Marqtquote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest Marqt googlen. Het zit er wel hip en happening uit...
Dat geloof ik zo ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Je betaalt ook wel veel te veel bij de Marqt
En loeiduur.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest Marqt googlen. Het zit er wel hip en happening uit...
Balletjes én slavink?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik eten koken. Aardappel-pastinaakpuree met een salade van bietjes, sinaasappel en geitenkaas.heeft kant en klare zweedse balletjes van de Ikea. Ik twijfel of ik een slavink bak, of dat het zo goed is.
Veel te duur. Vooral een winkel voor rechtdraaiende Zuid-Amsterdamse geitenwollen politiek correcte kopers.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Je betaalt ook wel veel te veel bij de Marqt
Ja. Loop in Haarlem bij de Marqt even door en je hebt een goedkopere biologische toko.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel te duur. Vooral een winkel voor rechtdraaiende Zuid-Amsterdamse geitenwollen politiek correcte kopers.
Niettemin: mooie panden, prettige lichtval en een aantal puike producten. Maar verder heb je gelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel te duur. Vooral een winkel voor rechtdraaiende Zuid-Amsterdamse geitenwollen politiek correcte kopers.
Kant en klare balletjes van de Ikea vind ik heel erg yuk.quote:
Oooh, zo!quote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kant en klare balletjes van de Ikea vind ik heel erg yuk.Dus of ik eet geen vlees, of ik bak een slavink voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |