Ja, alleen gaan zulke dingen bij ons een beetje langzaamquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt.
Maar dat is toch zo geregeld? Even de TL aanspreken, vraagt die je pincode op in LOKAUT en gaan met die banaan
De deli/brood-afdeling dient bij ons mever omnbemand te zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon liever naar huis ipv achterover zitten en echt letterlijk niks doen..
Ik heb altijd de neiging km vragen van anderen zsm te doen, ipv eigen dingen. Tenzij t onbelangrijk isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ja, alleen gaan zulke dingen bij ons een beetje langzaam. Ik ga 't vragen en hoop dat 't meteen 'ff geregeld kan worden
.
Lijkt me ook wel logisch, vind dat persoonlijk fijner werken. Scheelt uiteindelijk heel veel gezeik (heb je het al gedaan, doe het nou, en hoe zit dat nu met zus en zo) etc.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging km vragen van anderen zsm te doen, ipv eigen dingen. Tenzij t onbelangrijk is![]()
Ik ook. Ik sel liever dingen van mezelf uit dan dat cab anderenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel logisch, vind dat persoonlijk fijner werken. Scheelt uiteindelijk heel veel gezeik (heb je het al gedaan, doe het nou, en hoe zit dat nu met zus en zo) etc.
quote:Klacht Albert Heijn: prijsverhoging eurochopper bier
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
sinds een aantal weken gaat het bier wekelijks omhoog.
Gewenste oplossing
Dat het niet wekelijks omhoog gaat. 1x per jaar is begrijpelijk
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:24 schreef Janneke141 het volgende:
C-correctie op die pauperzooi. Wat met ES Energy kan kan ook met 'bier'.
Yup, dit x 1000.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ook. Ik sel liever dingen van mezelf uit dan dat cab anderen
Ik dacht ¤0.29?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:33 schreef d4v1d het volgende:
even offtopic, weet iemand hoe duur die golden power is bij de aldi?
Zoiets vond ik ook.. maar dat was informatie uit 2009-2010. Geen idee of dat nog actueel was.quote:
Als je van plan bent om daadwerkelijk iets af te rekenen gaat dat 'm niet worden.quote:
Als ik in de aldi sta(wat gelukkig niet vaak is. ) zijn er meestal 3 mensen rond de kassa's.. Terwijl er een open is met een lange rijquote:Op zondag 9 februari 2014 01:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je van plan bent om daadwerkelijk iets af te rekenen gaat dat 'm niet worden.
Het is de schuld van de rabobankquote:Op zondag 9 februari 2014 01:50 schreef OudeBok het volgende:
Recente prijs is overigens ¤0,35, is wel op een nl.aldi.be something iets, maar denk niet dat daar een serieus verschil in zit? Ligt ook op 1 lijn met bijv. de verhoging van AHbsc Energy.
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/545844378862452quote:mijn boodschappen zijn binnen maar hoe zit het met mijn 3de gratis pizza van dr.oetker want die heb ik niet gehad en zou hem wel willen hebben want het is die aktie van jullie.
Zal wel verwachten dat de cassiere een koelbox bij d'r voeten heeft staan en daar een pizza uit tovert ofzoquote:Op zondag 9 februari 2014 09:11 schreef Janneke141 het volgende:
Telkens als je denkt dat het echt niet dommer kan...
Hoe zou ze dat in de winkel doen?
Hahahaquote:Op zondag 9 februari 2014 09:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal wel verwachten dat de cassiere een koelbox bij d'r voeten heeft staan en daar een pizza uit tovert ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |