Vier meter vvv, twee meter lage koeling salades.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Ah, wij hebben dan 3 meter kaas en 5 of 6(dacht ik) meter vlees/salades
koffiemelk niet maar droge worst, rookworst en speciale voeding wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Houdbaar alleen de verse nootjes, ontbijtkoek, eieren, koffiemelk en verse koek. Voor de rest niks, volgens mij.
Wij doen chocolade, speciale voeding, koekjes, houdbare melk, cereals, (droge) worst, nootjes en buitenlandse producten (grotendeels Conimex en die assortimentsgroep met die zelfmaak-zooi voor sushi).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Houdbaar alleen de verse nootjes, ontbijtkoek, eieren, koffiemelk en verse koek. Voor de rest niks, volgens mij.
is dit echtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef d4v1d het volgende:
Ondertussen in het rijtje van kutfilmpjes
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef d4v1d het volgende:
Ondertussen in het rijtje van kutfilmpjes
Sneakers. Stalen neuzen tijdens het lossen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef Loll het volgende:
Wat voor schoenen werken jullie allemaal? Sommige zijn enthousiast over airmax zijn er ook nog alternatieve schoenen die fijn werken?
Gewoon de schoenen die ik altijd aan hebquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef Loll het volgende:
Wat voor schoenen werken jullie allemaal? Sommige zijn enthousiast over airmax zijn er ook nog alternatieve schoenen die fijn werken?
Airmax vind ik tokkieschoenen. Ik heb gewoon lage sneakers en als je oppast werkt dat prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef Loll het volgende:
Alles beter dan uggsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Airmax vind ik tokkieschoenen. Ik heb gewoon lage sneakers en als je oppast werkt dat prima.
En je hoefde niet meer bij te bakken van de TL van dienst?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
Vandaag best veel stokbroden verkocht, ik schat zo'n 200.Niets speciaals vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En je hoefde niet meer bij te bakken van de TL van dienst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ziet er ook niet uit. Dat vind ik slettenschoeisel, maar Airmax'.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alles beter dan uggsVan die hopeloze gevallen die stage lopen (onbetaald
) dragen die dingen bij ons
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En je hoefde niet meer bij te bakken van de TL van dienst?Nee hoor, rond 6 kwam geen hond. Letterlijk 2 uur gezeten en gewacht tot het tijd was, TL deed zelfs meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TL VKK of VKA? Op VKK is altijd wel iets te doen, bij ons iggquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, rond 6 kwam geen hond. Letterlijk 2 uur gezeten en gewacht tot het tijd was, TL deed zelfs mee
VKK.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
TL VKK of VKA? Op VKK is altijd wel iets te doen, bij ons igg
Je kan bijna altijd wel wat restanten uit het magazijn trekken of de wijn gaan spiegelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
VKK.
Er was echt geen hond en er was ook geen reet te doen.Zelfs de VKA en de cassieres zaten bij elkaar bij de kassa te kletsen.
Ach, wsl ook de laatste keer.
VKK is niet mijn ding, brood was zo goed al schoon en klaar om 6.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kan altijd wel wat restanten uit het magazijn trekken of de wijn gaan spiegelen.
Of afprijzen als het al tegen sluit is.
Dan ga je toch gewoon liever naar huis ipv achterover zitten en echt letterlijk niks doen..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
VKK is niet mijn ding, brood was zo goed al schoon en klaar om 6.
En afprijzen, waarvoor? Zonde van de stickers als er niemand komt.
Geld verdienen door niks te doen. Dat is toch iets dat elk mens wilt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon liever naar huis ipv achterover zitten en echt letterlijk niks doen..
klopt, maar of het goed voor de uren isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Geld verdienen door niks te doen. Dat is toch iets dat elk mens wilt?
Mag niet, er moet iemand staan op brood tot sluit en iemand op deli tot sluitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon liever naar huis ipv achterover zitten en echt letterlijk niks doen..
Bij ons was je gewoon naar huis gestuurdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag niet, er moet iemand staan op brood tot sluit en iemand op deli tot sluit
Als TL hecht ik waarde aan de uren van mijn afdeling/winkel. Maar denk je nou serieus dat iemand die geen TL (of ASM/SM) is, iets geeft om de uren?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
klopt, maar of het goed voor de uren isAchja..
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als TL hecht ik waarde aan de uren van mijn afdeling/winkel. Maar denk je nou serieus dat iemand die geen TL (of ASM/SM) is, iets geeft om de uren?
Air Jordans, Reebok Pumps, All Stars, Vans, alles. Maar net waar ik zin in heb. Alleen m'n echt afgetrapte schoenen draag ik niet op 't werk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef Loll het volgende:
Hoeveel schoenen heb jij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Air Jordans, Reebok Pumps, All Stars, Vans, alles. Maar net waar ik zin in heb. Alleen m'n echt afgetrapte schoenen draag ik niet op 't werk.
Ik heb 't overigens een beetje gehad met tegenstrijdige kennis over het alcoholbeleid. Vandaag weer een geval van ID wordt gevraagd aan moeder met kind waarbij het volgens de caissière duidelijk was dat het voor het kind (ookal al 20, naar zeggen van de moeder) bestemd was, maar 'kind' kon zich niet legitimeren. Hele heisa, natuurlijk. Meid van de balie erheen, blijft voet bij stuk houden. TLVKK (winkel onder hem, geen sm/asm aanwezig en geen tlvka bij ons) komt aanlopen en geeft 't zo mee, met daarbij de kanttekening dat we ons verder gewoon aan de regels houden maar ze ouders met kinderen mag verkopen, omdat het de verantwoordelijkheid van ouders over hun kind is. Ik was net klaar en stond in m'n gewone kleding even toe te luisteren, maar sloeg van verbazing achterover.. Zó slecht.
Die TL's bij jullie zijn er wel goed in volgens mij om de caissières en baliemedewerksters af te vallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Air Jordans, Reebok Pumps, All Stars, Vans, alles. Maar net waar ik zin in heb. Alleen m'n echt afgetrapte schoenen draag ik niet op 't werk.
Ik heb 't overigens een beetje gehad met tegenstrijdige kennis over het alcoholbeleid. Vandaag weer een geval van ID wordt gevraagd aan moeder met kind waarbij het volgens de caissière duidelijk was dat het voor het kind (ookal al 20, naar zeggen van de moeder) bestemd was, maar 'kind' kon zich niet legitimeren. Hele heisa, natuurlijk. Meid van de balie erheen, blijft voet bij stuk houden. TLVKK (winkel onder hem, geen sm/asm aanwezig en geen tlvka bij ons) komt aanlopen en geeft 't zo mee, met daarbij de kanttekening dat we ons verder gewoon aan de regels houden maar ze ouders met kinderen mag verkopen, omdat het de verantwoordelijkheid van ouders over hun kind is. Ik was net klaar en stond in m'n gewone kleding even toe te luisteren, maar sloeg van verbazing achterover.. Zó slecht.
Ondertussen toch wel zo'n 15 paarquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ondertussen toch wel zo'n 15 paar.
Ik heb een soort grote liefde voor sneakers, al sinds ik me kan herinneren. Laat mequote:
Wat maakt dat uit? Bij franchise staat er toch geen persoonlijke shit op Plaza?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef OudeBok het volgende:
Hoop dat ik ook snel een eigen Plaza account krijg, vind 't niet zo fijn wss toch wel een poosje die van iemand anders te moeten gebruiken om bij srvp/dasa etc te kunnen komen.
Volgens mij niet, maar ik voel me nooit helemaal op m'n gemak met andermans accountgegevens, of het nu persoonlijke stuff is of niet. Weet ook niet waarom.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Bij franchise staat er toch geen persoonlijke shit op Plaza?
Ja daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik voel me nooit helemaal op m'n gemak met andermans accountgegevens, of het nu persoonlijke stuff is of niet. Weet ook niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |