Vier meter vvv, twee meter lage koeling salades.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Ah, wij hebben dan 3 meter kaas en 5 of 6(dacht ik) meter vlees/salades
koffiemelk niet maar droge worst, rookworst en speciale voeding wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Houdbaar alleen de verse nootjes, ontbijtkoek, eieren, koffiemelk en verse koek. Voor de rest niks, volgens mij.
Wij doen chocolade, speciale voeding, koekjes, houdbare melk, cereals, (droge) worst, nootjes en buitenlandse producten (grotendeels Conimex en die assortimentsgroep met die zelfmaak-zooi voor sushi).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Houdbaar alleen de verse nootjes, ontbijtkoek, eieren, koffiemelk en verse koek. Voor de rest niks, volgens mij.
is dit echtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef d4v1d het volgende:
Ondertussen in het rijtje van kutfilmpjes
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef d4v1d het volgende:
Ondertussen in het rijtje van kutfilmpjes
Sneakers. Stalen neuzen tijdens het lossen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef Loll het volgende:
Wat voor schoenen werken jullie allemaal? Sommige zijn enthousiast over airmax zijn er ook nog alternatieve schoenen die fijn werken?
Gewoon de schoenen die ik altijd aan hebquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef Loll het volgende:
Wat voor schoenen werken jullie allemaal? Sommige zijn enthousiast over airmax zijn er ook nog alternatieve schoenen die fijn werken?
Airmax vind ik tokkieschoenen. Ik heb gewoon lage sneakers en als je oppast werkt dat prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef Loll het volgende:
Alles beter dan uggsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Airmax vind ik tokkieschoenen. Ik heb gewoon lage sneakers en als je oppast werkt dat prima.
En je hoefde niet meer bij te bakken van de TL van dienst?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
Vandaag best veel stokbroden verkocht, ik schat zo'n 200.Niets speciaals vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En je hoefde niet meer bij te bakken van de TL van dienst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ziet er ook niet uit. Dat vind ik slettenschoeisel, maar Airmax'.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alles beter dan uggsVan die hopeloze gevallen die stage lopen (onbetaald
) dragen die dingen bij ons
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |