klopt ja vandaar dat ik t vroeg. IPhone 5 is wel redelijk prijzig. Wat je beste kunt doen is naar de Apple store, krijg je voor 150 een nieuwe (refurbished). Is goedkoper dan n reparatie.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jij zat toch ook in dat soort dingen?
Een overschrijding van 25% op wekelijkse basis hou je als SM toch niet lang vol lijkt me. Tenzij je je via een bus vol 15-jarigen nog enigszins kan redden met je loonquote.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
500-600 in normale week ongeveer.
Dat valt af, want Hi toestellease.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef UncleSam het volgende:
[..]
klopt ja vandaar dat ik t vroeg. IPhone 5 is wel redelijk prijzig. Wat je beste kunt doen is naar de Apple store, krijg je voor 150 een nieuwe (refurbished). Is goedkoper dan n reparatie.
Weet je toevallig ook wat de prijs is van een 4squote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef UncleSam het volgende:
[..]
klopt ja vandaar dat ik t vroeg. IPhone 5 is wel redelijk prijzig. Wat je beste kunt doen is naar de Apple store, krijg je voor 150 een nieuwe (refurbished). Is goedkoper dan n reparatie.
Heb ik ook, gelukkig nog geen schade. Zo binden ze je zo slim, die gasten..quote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat valt af, want Hi toestellease.
Het scheelde dat Kader en kwaliteit uren overhielden. Verkoop en kassa waren veel beter en zaten vaak maar net boven hun uurtjes, dus alleen verkoopklaar was rampzalig. Was al zo sinds ik in 2011 kwam vakkenvullen, dus de voorganger van de vorige SM zat er ook mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
Een overschrijding van 25% op wekelijkse basis hou je als SM toch niet lang vol lijkt me. Tenzij je je via een bus vol 15-jarigen nog enigszins kan redden met je loonquote.
Hebben jullie die kwaliteitsuren niet nodig om de winkel goed schoon te houden?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het scheelde dat Kader en kwaliteit uren overhielden. Verkoop en kassa waren veel beter en zaten vaak maar net boven hun uurtjes, dus alleen verkoopklaar was rampzalig. Was al zo sinds ik in 2011 kwam vakkenvullen, dus de voorganger van de vorige SM zat er ook mee.
Hij is ook niet schoon. Maar ze zijn wel op zoek naar een wajonger oid die we vroeger ook altijd haddenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef mujentas het volgende:
Hebben jullie die kwaliteitsuren niet nodig om de winkel goed schoon te houden?
Zo lang je maar niet aan de vloer vastplakt, toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:11 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hij is ook niet schoon. Maar ze zijn wel op zoek naar een wajonger oid die we vroeger ook altijd hadden
Vloer dweilen we dagelijks.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef mujentas het volgende:
Zo lang je maar niet aan de vloer vastplakt, toch?
Geen idee. Spiegelen en dat soort fratsen doen we al jaren niet meer. Vind persoonlijk dat het deels door een grote personeelsverloop komt en doordat er te veel uren in teamloos etc zitten. Overigens gaat het met de nieuwe SM wel iets beter, doordat iedereen nu opeens hard moet werken.quote:
Jullie hielden uren op teamloos over dus ik snap niet wat je bedoeld met "doordat er te veel uren in teamloos etc zitten"quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef exelletor het volgende:
[..]
Geen idee. Spiegelen en dat soort fratsen doen we al jaren niet meer. Vind persoonlijk dat het deels door een grote personeelsverloop komt en doordat er te veel uren in teamloos etc zitten. Overigens gaat het met de nieuwe SM wel iets beter, doordat iedereen nu opeens hard moet werken.
Oh, hoort teamloos bij kader dan? Ik dacht dat die uren bij ons gewoon bij VKK in R&R staan, aangezien het een TL VKK is die de uren maakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:26 schreef ikbenschipper het volgende:
Jullie hielden uren op teamloos over dus ik snap niet wat je bedoeld met "doordat er te veel uren in teamloos etc zitten"
Hopelijk alleen in de hogere metrages. Wij hebben er vrijwel niets van verkocht maar is wel volop ingestuwdquote:
Ik bedoelde meer dat ik vind dat we genoeg hebben aan een full-time TL die de planningen en de sollicitaties kan doen buiten zijn vers shift om. Toch stonden er altijd extra tl's "teamloos"(die dus geen shift hoeven te doen) ingeroosterd. Met kerst snap ik dat je drie tl's op hetzelfde moment in de winkel wilt hebben, maar op normale dagen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
De uren van de TL's drukken op je afdeling. Maar ik neem aan dat je bedoeld dat je TL ('s) te weinig productief zijn?
Hier een hoge dolly aan pasta.quote:
Ik hoop ook dat wij het niet krijgen, wij hebben 3 meter HB pasta dacht ik. Niet veel van die troep over.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hopelijk alleen in de hogere metrages. Wij hebben er vrijwel niets van verkocht maar is wel volop ingestuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |