Ik heb 'm volgens mij een keertje gezien, bij onze opening in een nieuw gebouw. Voor de rest heeft 'ie volgens mij geen eens tijd om verder echt zo nu en dan aanwezig te zijn, maar stuurt 'ie z'n regiomanagers.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. De ondernemer is er een paar uur per week en dan alleen 's middags dus de meesten hebben hem nog nooit gezien.
quote:
.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:36 schreef richolio het volgende:
Gefrustreerd en boos op mezelf. Heb de verkeerde data voor vakantie doorgegeven bij me werk en ga al over een week weg. T is maar de AH, maar ik ga er sws gezeik mee krijgen. Boze mensen blablabla.Het is dan ook al eens eerder gebeurd.
Ik heb ook een beetje medelijden met mijn tante en nicht in Spanje, mijn oom zal namelijk deze week nog overlijden aan kanker. Verder kut, want ik moet morgen 08:15 beginnen.
Ja want daardoor haalde die de loonsom in zijn winkel waarschijnlijk niet....quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh, oke. Als ie zijn oude salaris heeft gehouden, heeft die het best makkelijk gehad denk ik.
Ach, met hem is het urenverbruik niet afgenomen, loonsom volgens mij wel redelijk gelijk gebleven, aantal mensen dat boven contract werkt niet veranderd, net als de KTO scores. Alleen omzet is afgenomen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja want daardoor haalde die de loonsom in zijn winkel waarschijnlijk niet....
Zaken gaan wel lekker dus als ik dit zo leesquote:Op zondag 9 februari 2014 20:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ach, met hem is het urenverbruik niet afgenomen, loonsom volgens mij wel redelijk gelijk gebleven, aantal mensen dat boven contract werkt niet veranderd, net als de KTO scores. Alleen omzet is afgenomen.
Verder kun je voor een begrafenis gewoon vrij krijgen hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
De hihi was niet bedoeld als reactie op de inhoud.
Het was dus de oude SM die bij ons tussen december 2012 en november 2013 SM was.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef mujentas het volgende:
Zaken gaan wel lekker dus als ik dit zo lees
Ja, ik weet niet of de vakantie gepland was naar Spanje, om zijn oom te bezoeken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Verder kun je voor een begrafenis gewoon vrij krijgen hoor.
150 op de hoeveel?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het was dus de oude SM die bij ons tussen december 2012 en november 2013 SM was.Urenverbruik was toen iets van 150 te veel op VKK per week, dus de zaken gingen niet bepaald lekker.
Om je een beeld te geven verkoopklaar was 2 jaar gelden toen ik in mijn huidige winkel begon 120 uur over budget op een budget van ongeveerr 400. Dus dergelijk getallen verbazen me niet meer.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij doet het nog goed genoeg om te fokken zie ik
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Doet ie het nog wel? Mijne ging laatst ook kapot
Dan blur je je naam effe :p.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef einschtein het volgende:
Ja, ben al met een plaatselijke reparateur aan 't praten, lang leve de Twitter.![]()
De conversatie is zo kut dat ik hem hier wel wilt plaatsen, maar dan weet iedereen mijn Twitter.
wat voor model dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef einschtein het volgende:
Ja, ben al met een plaatselijke reparateur aan 't praten, lang leve de Twitter.![]()
De conversatie is zo kut dat ik hem hier wel wilt plaatsen, maar dan weet iedereen mijn Twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |