Te geforceerd... probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Spuiten jullie ook over jullie eigen spiegelbeeld en smeren jullie dit dan ook uit of laat je het opdrogen om er vervolgens met een krabber overheen te gaan? Lossen jullie de schilfers dan op in heet water zodat je het nog een keer over jezelf kan gieten?
Graag serieuze antwoorden.
Ik vind jou lief.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik wel goed koken en gamen en ben ik geen zeikwijf.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik wel goed koken en gamen en ben ik geen zeikwijf.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ircute is wel meest normale van de gymchicks.
Zieke reverse psychology gaande hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je hoeft niet te liegen, ik heb het al geaccepteerd dat ik net geen 7 ben
Ik had een 9.8 op mijn eerste psychologie examen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zieke reverse psychology gaande hier.
Fucking woman.
Geboren psycho.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had een 9.8 op mijn eerste psychologie examen.
Lol jij wilde haar ophemelen he? Hou ze in de gaten met hun vrouwelijke magie!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zieke reverse psychology gaande hier.
Fucking woman.
Nee, 't is vaak lachwekkend, mits bewust uitgevoerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lol jij wilde haar ophemelen he? Hou ze in de gaten met hun vrouwelijke magie!
Maar het is wel een gamenerd. Sowieso is het niet moeilijk, gewoon geen zeikwijf zijn en genoeg pijpen, mannen zijn zo makkelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij kan een jongen houden die geen Fokker is. Dat zegt mij wel genoeg.
Kweeniequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geboren psycho.
Wanneer ga je Amnesia streamen?
10/10 pua tactieken hierquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ircute is wel meest normale van de gymchicks.
Die spellen zijn zo mainstream en niet spannend, Amnesia echter... en ik wil je gewoon zien schrikken, huilen etc.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Maar het is wel een gamenerd. Sowieso is het niet moeilijk, gewoon geen zeikwijf zijn en genoeg pijpen, mannen zijn zo makkelijk.
[..]
KweenieMoet nog tomb raider en AC4 uitspelen op de PS4
Nee ik verspil geen zaad, zonde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Spuiten jullie ook over jullie eigen spiegelbeeld en smeren jullie dit dan ook uit of laat je het opdrogen om er vervolgens met een krabber overheen te gaan? Lossen jullie de schilfers dan op in heet water zodat je het nog een keer over jezelf kan gieten?
Graag serieuze antwoorden.
Ik had in outlast maar 2 schrikmomenten. In de eerste 10min van het spel. Ik was andere streamers aan het kijken en die waren constant aan het gillenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die spellen zijn zo mainstream en niet spannend, Amnesia echter... en ik wil je gewoon zien schrikken, huilen etc.
is pijpen zo lekker danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Maar het is wel een gamenerd. Sowieso is het niet moeilijk, gewoon geen zeikwijf zijn en genoeg pijpen, mannen zijn zo makkelijk.
[..]
KweenieMoet nog tomb raider en AC4 uitspelen op de PS4
Gepijpt worden wel.quote:
Het zag er dan ook boring uit tbh. Ga Amnesia spelen!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had in outlast maar 2 schrikmomenten. In de eerste 10min van het spel. Ik was andere streamers aan het kijken en die waren constant aan het gillenTerwijl ik in het echt normaal echt snel schrik.
Lol nee ben nooit intiem geweest doe gewoon alsof haal alles van pua-forum (geen dms voor Links, is geheim)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt zoveel seks he. Zou je hier wat meer over kunnen vertellen?
Niemand kan zo kankertriest zijn in het echte leven. Niemand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Dima nep is.
Lol dat die vraag van jou moet komenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je graag een penis in je mond?
doe gewoon normaal ja zo doe ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niemand kan zo kankertriest zijn in het echte leven. Niemand.
Ik begrijp dat jij als blanke verwende uit 't Gooi zulke dingen niet kan bevatten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Couldn't be more wrong.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij als blanke verwende uit 't Gooi zulke dingen niet kan bevatten.
Hoofdletter en een punt. Moet dus wel waar zijn.quote:
Ik hoef jou niet meer te zien @ sZiget.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ging al met jahroon en ze broer dobroslav chillequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet meer te zien @ sZiget.
Helemaal kapot gelache.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:38 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
hands down, nog nooit zo snel een film van 3 uur gezien.
Slobodan en miroslav komen ook vriend. Dit gaan hard worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ging al met jahroon en ze broer dobroslav chille
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scene, je kon me echt oprapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |