SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg pls stream dat shitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:06 schreef Jahr00n het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #95
Nice plork die laatste foto's.
Heb al gedmd voor een camsessie. Ik houd jullie op de hoogte.
Wel beetje over de top vind ik persoonlijk. Gewoon een goede hello kitty vind ik toch wat nicer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel geven die chick met haar nieuwe lingerie. Goed lichaam.
zonder lingerie ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel geven die chick met haar nieuwe lingerie. Goed lichaam.
Wat is er met die knakker dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Denk het niet.
R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meer (deel 2)
Kennelijk flirtte, dmde en pmde hij met foksters en nu wil hij z'n hosseltechnieken wat subtieler maken.quote:
Doe ik ook regelmatig maar krijg nooit reactie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kennelijk flirtte, dmde en pmde hij met foksters en nu wil hij z'n hosseltechnieken wat subtieler maken.
Gier hem nog ff door het vuistje op de toilet vriend anders heb je straks weer een probleem.quote:
Ik denk ook niet dat subtiele technieken helpen als je er zo uit ziet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kennelijk flirtte, dmde en pmde hij met foksters en nu wil hij z'n hosseltechnieken wat subtieler maken.
Denk je dat die het red als die gaat liften?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat subtiele technieken helpen als je er zo uit ziet.
Misschien wel. En lenzen neemt en een ander kapsel en minder "rapey" facial hair.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk je dat die het red als die gaat liften?
Appeltje eitje, hoe staat het met jouw baard, is die al een beetje presentable?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien wel. En lenzen neemt en een ander kapsel en minder "rapey" facial hair.
Mwah laatst naar de kapper geweest en nu zie ik er teveel hipster uit. Morgen even trimmen tot het weer gewoon bijna helemaal weg is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Appeltje eitje, hoe staat het met jouw baard, is die al een beetje presentable?
ja vriendje die fout.maak ik niet nog een 2e keer net als in holly....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gier hem nog ff door het vuistje op de toilet vriend anders heb je straks weer een probleem.
ik ga zo dancingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef Klokov het volgende:
Dima, hoe was het in de dancing gisteren of moet je vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |