Je stuurt gewoon geen naakt foto's naar meisjes van beneden de 18 als je 35 bent. Uberhaupt gewoon nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Elke gezonde man heeft weleens een fantasietje
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:20 schreef Snowbells het volgende:
Twee persoonlijkheden deze man
[ afbeelding ]
Dan hoef je toch ook niet te vragen of ze single is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
Serieus ??? wat moet ik met iemand van 15 in godsnaam
Met jong denk ik zeker niet aan minderjarig, meer aan iets jonger dan dat ik ben, maar ik ken mijn grenzen, en met die leeftijd heb ik dus niks.
Tegenwoordig willen meisjes dat maar al te graag maar zodra het menens wordt beginnen ze bang te worden.Ferry is hier simpelweg ingetrapt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je stuurt gewoon geen naakt foto's naar meisjes van beneden de 18 als je 35 bent. Uberhaupt gewoon niet
Ik kan even geen begrip brengen voor het feit dat je zijn gedrag verdedigd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Tegenwoordig willen meisjes dat maar al te graag maar zodra het menens wordt beginnen ze bang te worden.Ferry is hier simpelweg ingetrapt.
Het gaat er daar meer om, fokkers zijn raar en hij is gewoon heel normaal -> gaat weer op in zijn gewoontequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Dan hoef je toch ook niet te vragen of ze single is?![]()
![]()
Ik doelde op het bovenste bericht van hemquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het gaat er daar meer om, fokkers zijn raar en hij is gewoon heel normaal -> gaat weer op in zijn gewoonte
En daar is bewijs van. Een 13-jarige overigens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:42 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Je liegt man. Je probeerde eerder willens en wetens een minderjarige te regelen.
En dus spreekt hij idd zijn berichten dus allemaal tegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En daar is bewijs van. Een 13-jarige overigens.
OK... bedankt voor je advies, jij hebt in elk geval nog advies om te geven.... de rest schijnt nog steeds niet te willen dat ik verander, of denkt dat ik deze topic voor de lol aanmaak ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Emm16 het volgende:
Probeer het maar niet op fok of onder je eigen account aangezien je sowieso bekend staat als een creep. Van die imago kom je moeilijk vanaf.
- Zoek vrouwen van rond je eigen leeftijd
- Of beter verwijder je account en maak een nieuwe. Begin maar met een schone lei. Je komt in ieder geval wanhopig over dus probeer daar maar aan te werken. Minder slijmberichten plaatsen enzo.
Je kon van te voren goed weten wat voor reacties je ging krijgen gezien je gedrag van de laatste maanden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
OK... bedankt voor je advies, jij hebt in elk geval nog advies om te geven.... de rest schijnt nog steeds niet te willen dat ik verander, of denkt dat ik deze topic voor de lol aanmaak ofzo
Oh dat is dan een andere denk ik. Ik heb net het topic gevonden waar ik het over had. Meisje (15) is verliefd op haar oudere tandarts, dus TS ziet kansen: R&P / Verliefd op Tandartsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En daar is bewijs van. Een 13-jarige overigens.
Nou dat is dus het grappige, ik had dus verwacht dat de mensen met tips en adviezen zouden komen vooral.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kon van te voren goed weten wat voor reacties je ging krijgen gezien je gedrag van de laatste maanden.
Misschien kun je begrip opbrengen voor het feit dat Ferry iedereen tegen zich heeft terwijl hij duidelijk niet weet hoe hij op gepaste wijze met vrouwen moet omgaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan even geen begrip brengen voor het feit dat je zijn gedrag verdedigd.
Ik heb je trouwens serieus advies gegeven hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:32 schreef F1978 het volgende:
OK... bedankt voor je advies, jij hebt in elk geval nog advies om te geven.... de rest schijnt nog steeds niet te willen dat ik verander, of denkt dat ik deze topic voor de lol aanmaak ofzo
Wow... je vind het wel erg belangrijk om mij in de grond te boren in plaats van mij te helpen geloof ik hequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Oh dat is dan een andere denk ik. Ik heb net het topic gevonden waar ik het over had. Meisje (15) is verliefd op haar oudere tandarts, dus TS ziet kansen: R&P / Verliefd op Tandarts
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:35 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens serieus advies gegeven hoor
ik vind het eigenlijk al heel knap dat je adviezen hebt gekregen. Zelfs van mensen waar je foto's naar stuurde. Dat advies verdien je eigenlijk niet eens in mijn ogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou dat is dus het grappige, ik had dus verwacht dat de mensen met tips en adviezen zouden komen vooral.
Afzeiken had ik niet in gedachte nee, en snap ook niet hoe dat ervoor moet zorgen dat ik een beter persoon ga worden trouwens.
Juist omdat die mensen dat zeggen, zou je dan denken dat ze daar vanaf willen en als ik dan met een serieus topic over verandering kom, dan is dat juist in het voordeel van iedereen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk al heel knap dat je adviezen hebt gekregen. Zelfs van mensen waar je foto's naar stuurde. Dat advies verdien je eigenlijk niet eens in mijn ogen.
Zeg, freund.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef F1978 het volgende:
Maar mijn gedrag zal veranderen sowieso, ik ben de laatste tijd alleen maar bezig geweest met nadenken hoe ik zo snel en volledig mogelijk kan veranderen, zodat ik een man wordt waarvan later kan worden gezegd: "maar dat veranderen deed hij toch mooi maar even."
Dat is nou advies waar ik wat aan heb idd, dankjewelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg, freund.
Zo moeilijk is 't allemaal niet.
Het hoeft niet zo'n groot drama te zijn van "Ik ga echt veranderen en ik ga mijn leven verbeteren en veranderen gaat nou eenmaal niet zomaar." blablabla
Het is geen real life, we kennen je ook niet in real life, het zal ons aan onze reet roesten hoe jij in real life bent.
Maar zo'n 'verandering' hier op het forum is echt zo lastig nog niet.
Gewoon geen DMs meer sturen naar vrouwen, tenzij je er echt een doel achter hebt (en dan niet dat dat doel is dat je wilt weten hoe vaak ze seks heeft en of ze zichzelf vingert en of ze een vriend heeft, dan dus gewoon niet DM'en). Als je bijvoorbeeld van een moderator wilt weten wat de actievoorwaarden van een prijsvraag zijn ofzo, zoiets.
En eigenlijk is het voor jou ook beter om gewoon helemaal níét meer te praten over seks, gezien je imago, en relatie-adviezen nemen mensen ook niet van je aan omdat ze weten dat je daar zelf niet eens echt ervaring in hebt.
Eigenlijk is het echt nog niet eens zo'n slecht idee om gewoon afscheid te nemen van dit account, want wat je ook probeert, je zal toch wel als de kansloze perverseling gezien blijven worden met F1978, en niemand die je ooit nog serieus neemt (tenzij ze je FOK! history niet kennen).
Maak gewoon een kloon aan waarmee je geen vrouwen DM't, geen vreemde seks-gerelateerde posts maakt, en gewoon normaal doet zoals de rest van de users ook allemaal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |