abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145183611
En ik heb shell, Unilever en ing. Daarmee volg ik al grotendeels de aex :+
pi_145748217
ik heb dsm en airfrance en usg gekocht dankzij:
www.dtsignals.com
zelf durf ik niet zo veel te handelen op dit moment,
dan volg ik liever iemand anders waar je gratis kan mee kijken.

ik had imtech zelf gekocht maar dat had ik beter niet kunnen doen, dat was een harde les....
hier zullen ze ook niet snel van herstellen dus weg geld :'(
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:22:50 #253
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_145928027
Ik nu sinds een aantal weken wat geld gestopt in een viertal (think) ETF's. Kom er nu achter dat deze ETF's ook dividend uitkeren. Is het mogelijk om dit bij Binck automatisch (en vooral gratis) te laten herbeleggen. Zo ja; hoe dan? Als ik over die herbeleggingen namelijk ook transactiekosten moet gaan betalen heeft het weinig zin namelijk.
pi_146269188
Heb eigenlijk nooit verdiept in het beleggen en zou er graag meer over willen weten. Denk daarom dat ik binnenkort ook "Beleggen voor Dummies" ga kopen. Welke simulator raden jullie aan om beetje mee te oefenen ?
  maandag 3 november 2014 @ 23:15:10 #255
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_146276529
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef WishFish het volgende:
Heb eigenlijk nooit verdiept in het beleggen en zou er graag meer over willen weten. Denk daarom dat ik binnenkort ook "Beleggen voor Dummies" ga kopen. Welke simulator raden jullie aan om beetje mee te oefenen ?
Geen.

Gewoon eerst inlezen en dan meteen actie. Dat nep-gedoe heeft toch geen zin.
pi_146321312
Even een vraagje over dit stukje:

"At present, Liberty Global holds a 28.5% stake in Ziggo. Notably, the company will pay around $13.6 billion to acquire the remaining 71.5% stake including its outstanding debt. The deal will be completed through a stock and cash transaction."

Betekend dit dat Liberty Global naast de aandelen, ook de schuld afkoopt/de rol van schuldeiser overneemt?
Beneath the gold, the bitter steel
pi_146538506
Hallo,

Ik ben een meisje uit vwo 6 en doe mijn profielwerkstuk over het opzetten van een eigen bedrijf. Hiervoor heb ik uw hulp nodig, u zou me kunnen helpen door het invullen van deze enquete. Het duurt maar 5 minuutjes en gaat over het opzetten van een eigen bedrijf.

Alvast bedankt!

Groetjes, Brigit.

LINK NAAR DE ENQUETE:
http://www.survio.com/survey/d/D4Z2X3O6Y4E4V1I4G
pi_146635799
Ik kom hier ook eens even meekijken :)

Ben een maand of twee geleden voorzichtig begonnen met beleggen. Ik wilde in Alibaba stappen, maar heb uiteindelijk maar voor yahoo gekozen. Die steeg alleen maar, dus dat smaakte naar meer.

Verder heb ik nog het geluk gehad dat ik in fugro ben gestapt een week of twee geleden, toen ze zo hard onderuit gingen, maar ik denk dat ik die snel ga verkopen... Ook heijmans gekocht, maar dat was een minder goede keuze.

Omdat ik ook een beetje rtlz aan het volgens was, maar een rekening geopend bij de giro, die gooien je dood met reklames op rtlz. Weet niet of ik hier blijf, lees er gemixte meningen over, omdat ze geen bankstatus hebben. Iemand hier een mening over? Wat zijn de risico's? Die aandelen zijn toch van mij, mochten ze in de problemen komen?
  vrijdag 14 november 2014 @ 15:44:30 #259
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_146648694
Ik heb mij onlangs aangemeld voor het beursspel van RTL Z.
Ik maak winst met sprinters op de AEX en het is heel verleidelijk om het eens met echt geld te proberen, maar mijn 3k aan geld is nu een blikje bier waard bij Imtech en ik vertrouw het niet meer :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_146656672
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:44 schreef corehype het volgende:
Ik heb mij onlangs aangemeld voor het beursspel van RTL Z.
Ik maak winst met sprinters op de AEX en het is heel verleidelijk om het eens met echt geld te proberen, maar mijn 3k aan geld is nu een blikje bier waard bij Imtech en ik vertrouw het niet meer :')
je hebt geleerd dat "het kan alleen maar omhog" dus nergens op slaat.
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:48:38 #261
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_146657698
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:41 schreef Kirov het volgende:
Even een vraagje over dit stukje:

"At present, Liberty Global holds a 28.5% stake in Ziggo. Notably, the company will pay around $13.6 billion to acquire the remaining 71.5% stake including its outstanding debt. The deal will be completed through a stock and cash transaction."

Betekend dit dat Liberty Global naast de aandelen, ook de schuld afkoopt/de rol van schuldeiser overneemt?
Ja.
pi_146679620
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:48 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Ja.
Welke van de twee? :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_146679780
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:12 schreef Kirov het volgende:

[..]

Welke van de twee? :P
Liberty Global neemt de aandelen Ziggo over. De bezittingen van Ziggo zijn activiteiten incluis schulden aan derden. Na de overname kunnen ze die natuurlijk wel herfinancieren :)

Antwoord ik even voor ikjijallebei (excuus) :)
so long and thanks for all the fish
  zondag 30 november 2014 @ 18:38:56 #264
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_147155691
Ik ga ook beginnen met aandelen / beleggen. Heb momenteel al bijna 2 jaar ASN Microkredieten en dat loopt best aardig (gemiddeld >5% per jaar). Dit doe ik direct bij ASN.

Nu wil ik beginnen met 5k in Rabobank certificaten en British Airways Finance 6.75% Pref. Die 2e op aanraden van iemand uit een ander topic, maar na mij ingelezen te hebben prima om mee te beginnen en weinig risico te lopen.

Nu heb ik nog een account bij Binck en wat transactietegoed, dus wil het hier gaan plaatsen. Ik heb de keuze tussen een limietorder of een bestensorder. Ik lees dat een limietorder beter is.

De koers is op dit moment 24,90. Is het dan verstandig om de limiet op de sluitkoers te zetten? Of kan ik de limiet ook op bijvoorbeeld 24,70 zetten in de hoop dat de koers lager opent of daar komende dagen nog een keer op terecht komt?

Of zit ik er helemaal naast? Ik krijg graag tips.

Ik ben echt nog een beginner zoals jullie merken, dus vandaar mijn wellicht voorzichtige start. Als ik wat ervaring opgedaan heb en mij meer ingelezen heb wil ik aandelen toe gaan voegen. Eventueel via een goedkopere broker
pi_147161025
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 18:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga ook beginnen met aandelen / beleggen. Heb momenteel al bijna 2 jaar ASN Microkredieten en dat loopt best aardig (gemiddeld >5% per jaar). Dit doe ik direct bij ASN.

Nu wil ik beginnen met 5k in Rabobank certificaten en British Airways Finance 6.75% Pref. Die 2e op aanraden van iemand uit een ander topic, maar na mij ingelezen te hebben prima om mee te beginnen en weinig risico te lopen.

Nu heb ik nog een account bij Binck en wat transactietegoed, dus wil het hier gaan plaatsen. Ik heb de keuze tussen een limietorder of een bestensorder. Ik lees dat een limietorder beter is.

De koers is op dit moment 24,90. Is het dan verstandig om de limiet op de sluitkoers te zetten? Of kan ik de limiet ook op bijvoorbeeld 24,70 zetten in de hoop dat de koers lager opent of daar komende dagen nog een keer op terecht komt?

Of zit ik er helemaal naast? Ik krijg graag tips.

Ik ben echt nog een beginner zoals jullie merken, dus vandaar mijn wellicht voorzichtige start. Als ik wat ervaring opgedaan heb en mij meer ingelezen heb wil ik aandelen toe gaan voegen. Eventueel via een goedkopere broker
Zijn ETF's niet wat voor jou?
AEX / Centraal topic Indextrackers / Exchange-Traded Funds (ETF)
  zondag 30 november 2014 @ 21:03:06 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_147161390
quote:
Jawel, ook. Maar helaas geen tijd om mij in alles te verdiepen, vandaar nu de keuze voor die certificaten. Als dat eenmaal loopt heb ik een paar maanden om mij in de rest te verdiepen.

edit: Of het moet heel simpel zijn met lage vaste kosten per order. Dan kan ik via Binck ook eens wat proberen met een bescheiden bedrag.
pi_147161516
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jawel, ook. Maar helaas geen tijd om mij in alles te verdiepen, vandaar nu de keuze voor die certificaten. Als dat eenmaal loopt heb ik een paar maanden om mij in de rest te verdiepen.
Snap ik, daarom kwam ik er juist mee. Je verdiepen in beleggen waarin je zelf gaat traden is een stuk tijdsintensiever dan gewoon consequent elke maand in wat ETFs te gaan. Verdelen volgens de percentages; je leeftijd in obligaties en de rest aandelen. (een world index bijv.)
Ik kan je dit wel aanraden;
http://www.bogleheads.org/wiki/Getting_started
  zondag 30 november 2014 @ 21:15:53 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_147162072
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:05 schreef nikao het volgende:

[..]

Snap ik, daarom kwam ik er juist mee. Je verdiepen in beleggen waarin je zelf gaat traden is een stuk tijdsintensiever dan gewoon consequent elke maand in wat ETFs te gaan. Verdelen volgens de percentages; je leeftijd in obligaties en de rest aandelen. (een world index bijv.)
Ik kan je dit wel aanraden;
http://www.bogleheads.org/wiki/Getting_started
Thanks, ga ermee aan de slag ^O^
pi_147335038
Heb inmiddels wat slapend geld op een spaarrekening staan en wil me eens gaan verdiepen in beleggen voor de lange termijn. Om wegwijs te raken in het geheel wil ik beginnen met 1000 euro en per kwartaal? 300 euro bijleggen (ivm met transactiekosten etc niet maandelijks?).
Na wat lezen hier en daar is het slim om te beginnen met ETF's of een beleggingsfonds met dit soort bedragen.
Wat is handig om te beginnen en leert je veel over beleggen? Een rekening openen bij ING/Binck/Robeco en daar 1000 euro op zetten? Wat is de beste optie hierin (zit al bij ing)?
Of kan ik beter doorsparen tot ik in een keer 5/10 duizend erin kan zetten?

Zal het boek beleggen voor dummies ook even bestellen.
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:21:35 #270
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_147335929
300 euro per kwartaal kan wel, maar in principe alleen bij DeGiro als je een tracker koopt zonder aankoopkosten. Als je dit bij Binckbank gaat doen ben je ¤ 10 per transactie kwijt. Dat is al meer dan 3% van je rendement.
Bedankt Hans.
pi_147353530
Zo nu en dan meldt zich een beginner in het forum die van plan is zichzelf op Forex te storten. Forex is de handel in valuta (FOReign EXchange). Dit is een tak van beleggen waar je zeer snel je geld kunt verliezen.

Meestal is het moeilijk om de beginner dit uit zijn hoofd te praten. Met de handel in valuta is op zichzelf namelijk niets mis. Het is een belangrijke pijler van de internationale handel. Er is echter geen centrale valuta markt, waardoor slechte brokers niet de toegang geweigerd kan worden. Veel brokers die forex aan particulieren aanbieden zijn daardoor niet of nauwelijks gereguleerd. Daarbij komt dat forex handel vaak via hefboom producten wordt aangeboden. Handelen met leverage is vaak een recept voor ellende.

Tenslotte is forex ook nog eens een moeilijk te bespelen veld. De waarde van aandelen gaat gemiddeld genomen en over de langere termijn omhoog. Een beginner met een aantal aandelen voor de langere termijn zal het waarschijnlijk wel redelijk doen, ook al kiest hij voor wat mindere bedrijven. Valuta handel daarentegen is een zero-sum game waarbij de waarde ontwikkeling van een specifieke munt nauwelijks te voorspellen valt. Volgens veel deskundigen zelfs helemaal niet.

Ik kwam onlangs het volgende Bloomberg artikel tegen, dat zowel voor- als tegenstanders van forex handel door particulieren aan het woord laat. Ik raad aan om dit eerst even te lezen, als je van plan bent in forex te gaan handelen:

http://www.bloomberg.com/(...)who-mostly-lose.html
  maandag 15 december 2014 @ 12:07:57 #272
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_147597566
Ik kom mij hier ook maar eens melden, zojuist plus500 gedownload.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_148046247
Eens zien. Ik wil graag wat amerikaans spul kopen, maar als ik geld omboek van euro naar dollar bij binck, tikt ie meteen 25 euro af voor de transactie. Klopt dat?
pi_148046576
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef Yreal het volgende:
Eens zien. Ik wil graag wat amerikaans spul kopen, maar als ik geld omboek van euro naar dollar bij binck, tikt ie meteen 25 euro af voor de transactie. Klopt dat?
Ja, vast bedrag (dacht uit mijn hoofd ¤ 10,-) en daarna een fee van 0,1 of 0,2% over het bedrag.
pi_148046601
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:16 schreef Kareledward het volgende:

[..]

Ja, vast bedrag (dacht uit mijn hoofd ¤ 10,-) en daarna een fee van 0,1 of 0,2% over het bedrag.
Wat een oplichters. Dan blijf ik wel lekker in euro gebied.
  zondag 28 december 2014 @ 16:45:55 #276
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_148053394
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 14:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat een oplichters. Dan blijf ik wel lekker in euro gebied.
Ga gewoon weg bij Binck.
Overal verstand van.
pi_148053442
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Ga gewoon weg bij Binck.
Waar zou ik dan heen moeten?
  zondag 28 december 2014 @ 19:38:52 #278
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_148061534
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Waar zou ik dan heen moeten?
Je moet niets, maar Lynx, Todays, DeGiro : volgens mij allemaal betere deal dan die parasieten van Binck.
Overal verstand van.
pi_148061769
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef macondo het volgende:

[..]

Je moet niets, maar Lynx, Todays, DeGiro : volgens mij allemaal betere deal dan die parasieten van Binck.
degiro heeft een baggerplatform, dus dat sowieso niet.
  zondag 28 december 2014 @ 21:08:48 #280
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_148066852
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 19:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

degiro heeft een baggerplatform, dus dat sowieso niet.
Nog altijd beter dan veel te veel betalen, me dunkt.
pi_148067015
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 21:08 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan veel te veel betalen, me dunkt.
Nou, als ik het me goed herinner, zijn NN aandelen niet toegekend bij de giro. Die staan 25% in de plus nu.
pi_148069003
Weet iemand hoe ik een grafiek van de EUR/USD op 29-12-13 tot 30-12-13 in dezelfde grafiek kan zetten als EUR/USD op 30-12-12 tot 31 -12-12?

HEt lukt mij niet bij mij eigen broker, misschien kan het niet?
pi_148107148
Ook ik ben een beetje begonnen met aandelen. Ik zit nu bij Bincken heb al wat aandelen gekocht. Nu zag ik dat DeGiro veel goedkoper is (voor iemand die met kleine bedragen belegt ivm transactiekosten enzo). Nu is mijn vraag, moet ik nu mijn aandelen verkopen bij Binck of kan ik op een of andere manier deze meenemen naar DeGiro?
pi_148271065
Weet iemand waarom mij historische koers waardes zijn veranderd? Ik vond dat altijd makkelijk rekenen met de historische koers waarvoor ik het aandeel heb gekocht, Binck heeft het nu aangepast op de openingskoers van het huidige jaar?
  zondag 4 januari 2015 @ 21:36:23 #285
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_148334012
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef marsmello het volgende:
Weet iemand waarom mij historische koers waardes zijn veranderd? Ik vond dat altijd makkelijk rekenen met de historische koers waarvoor ik het aandeel heb gekocht, Binck heeft het nu aangepast op de openingskoers van het huidige jaar?
Bericht op de site, je kunt het zelf terug zetten als je wil:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_148500105
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef Yreal het volgende:
Huh, ik krijg gewoon een wisselkoers met opslag. :?
Weet je dat zeker.

https://www.binck.nl/_cli(...)ck_Tarieven_2014.pdf
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_148501696
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Weet je dat zeker.

Hmm dit staat er:

quote:
Dagelijks worden de interne valutaoverboekingen elke twee minuten verwerkt. Deze overboekingen worden verwerkt tegen de valutakoers van het moment van verwerking. Binck rekent een opslag of afslag van 0,2% van de transactiewaarde.
Al heb ik voorheen wel 25 euro betaald voor de transactie. Blijkbaar is dat veranderd of het staat er niet duidelijk. 25 euro was ook schandalig. Zeker als het gaat om bedragen van rond de duizend euro.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_148503574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Weet je dat zeker.

Krijg de melding dat dat een negatief effect heeft van 25 euro op het vbr, los van de daadwerkelijke euro's die ik omzet.
pi_148504501
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

Krijg de melding dat dat een negatief effect heeft van 25 euro op het vbr, los van de daadwerkelijke euro's die ik omzet.
Je vbr is niet je geld maar wat je op crediet kan kopen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_148504582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Je vbr is niet je geld maar wat je op crediet kan kopen.
Toch eens kijken dan. Ik wil Yum kopen
pi_148709686
Zit mijzelf al een paar dagen te verdiepen in het kopen van wat zilver of eventueel goud. Iemand hier meer ervaringen mee?
.
pi_149087648
Zijn er Nederlandse brokers waarin je een eigen API kan maken?
pi_149098817
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:36 schreef floris_b het volgende:
Zijn er Nederlandse brokers waarin je een eigen API kan maken?
Ik zou het niet met zekerheid durven te zeggen, maar ik denk dat het wel kan met Lynx. Die gebruikt/is onderdeel van Interactive brokers.

https://www.interactivebrokers.com/en/?f=api&ib_entity=llc
pi_149150111
Recentelijk ook (serieus) begonnen te beleggen. Doe het voor nu nog wel met het spelletje van RTL, oftewel met nep geld, maar probeer het zoveel mogelijk te spelen zoals ik het ook met echt geld zou doen.

Vanochtend bijvoorbeeld goed het nieuws gevolgd en natuurlijk ook een beetje geluk gehad en 2% winst met Apple weten te behalen.

Verder heb ik het boek 'beleggen voor dummies' besteld, dus ik ben al bijna een pro :)
pi_149202728
Hee mensen!

Ik heb besloten mijn geld onder te brengen in trackers van de S&P500. Vanguard heeft recentelijk ook op de AEX trackers van deze index geintroduceerd die gewoon in euro's zijn. Ik heb daar een aantal van gekocht, echter volgen ze de s&p niet geheel. Gisteren is de S&P met een procent omhoog gegaan en deze tracker is alleen maar gedaald...

Ik weet dat de prijs van trackers gewoon volgens vraag/aanbod wordt bepaald maar hoe kan het dan dat ze wel de waarde van de onderliggende bedrijven volgen?

http://www.beleggersbelan(...)gen-zeer-lage-kosten

P.S. Is er een betere manier om in de S&P te investeren, zonder wisselkoersrisico?

[ Bericht 3% gewijzigd door CrosbyStills op 30-01-2015 11:04:11 ]
pi_149389873
Vraagje: een 'doorlopende' order, is dat een order met oneindige looptijd?

Ik wil graag een bepaald aandeel voor de lange termijn nemen (dat ik dus zelf kan bepalen wanneer ik verkoop), maar lees hier en daar dingen over dat doorlopende orders na een maand vervallen...
  donderdag 5 februari 2015 @ 15:30:43 #297
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149389893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:29 schreef Roceco het volgende:
Vraagje: een 'doorlopende' order, is dat een order met oneindige looptijd?

Ik wil graag een bepaald aandeel voor de lange termijn nemen, maar lees hier en daar dingen over dat doorlopende orders na een maand vervallen...
Bij Binck vervallen ze inderdaad, een maand zou best kunnen kloppen.
pi_149389958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:30 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Bij Binck vervallen ze inderdaad, een maand zou best kunnen kloppen.
Thanks, daaropvolgende vraag: is er dan geen enkele manier om een order aan te houden waarbij je zelf kan bepalen wanneer je verkoopt? (zonder: vervalt na een bepaalde periode)
pi_149392061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:33 schreef Roceco het volgende:

[..]

Thanks, daaropvolgende vraag: is er dan geen enkele manier om een order aan te houden waarbij je zelf kan bepalen wanneer je verkoopt? (zonder: vervalt na een bepaalde periode)
Je kunt bij Binck de vervaldatum instellen maar er zit wel een maximum aan. Is een aantal maanden geloof ik. Voor zover ik weet is echt doorlopend zonder einddatum niet mogelijk. Overigens heb ik laatst een keer gehad dat ie door mijn trailing stop loss knalde en gewoon niet werd verkocht terwijl ik dit wel zo had ingesteld. Toen ik erachter kwam en handmatig heb verkocht had het mij toch al 100 euro gekost. Beetje zonde. Dus toch maar goed zelf in de gaten houden.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_149412596
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef ssebass het volgende:

[..]

Je kunt bij Binck de vervaldatum instellen maar er zit wel een maximum aan. Is een aantal maanden geloof ik. Voor zover ik weet is echt doorlopend zonder einddatum niet mogelijk. Overigens heb ik laatst een keer gehad dat ie door mijn trailing stop loss knalde en gewoon niet werd verkocht terwijl ik dit wel zo had ingesteld. Toen ik erachter kwam en handmatig heb verkocht had het mij toch al 100 euro gekost. Beetje zonde. Dus toch maar goed zelf in de gaten houden.
Thanks voor de reactie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')