Precies. Het VIP dorp is ook echt uitgestorven kan ik je vertellen ondanks dat pas volgende week alles pas echt van start gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:49 schreef maan_man het volgende:
Jammer dat het toernooi samenvalt met de olympische spelen. Nadelig voor de media-aandacht en als sportliefhebber moet je ook keuzes maken.
Hopelijk loot Jesse Thiem en anders hopelijk Berrer.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Mathieu, Stakhovsky, Berrer en Thiem komen vanuit de kwalificaties in het hoofdschema.
als DJ?quote:
http://www.atpworldtour.c(...)s/Tomas-Berdych.aspxquote:Op maandag 10 februari 2014 17:03 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe spreek je Berdych eigenlijk uit? Iedereen zegt Berditsj, maar is dat juist?
Burdsjitquote:Op maandag 10 februari 2014 17:03 schreef 1239758715981 het volgende:
wel hele leuke affiches. Beter dan afdroogpotjes van ongemotiveerde toppers imoquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef Broempoe het volgende:
Ik ben morgenavond van de partij.
''De avondsessie begint om 19.30 uur met het duel Dmitry Tursunov-Grigor Dimitrov, gevolgd door Julien Benneteau-Jerzy Janowicz. De Fransman Benneteau verloor vorig jaar de finale van Juan Martin del Potro.''
Had eigenlijk stiekem gehoopt Murray, Tsonga of Del Potro te kunnen zien...
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Dank voor deze frisse visie haha. Ik staar me blind op het ''top 10 speler in het echt zien spelen'', maar dat zijn meestal inderdaad maar oninteressante potjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel hele leuke affiches. Beter dan afdroogpotjes van ongemotiveerde toppers imo
Helemaal waar. Ik doelde eigenlijk meer op de algemene manier van denken van mensen die zich een beetje blindstaren op grote namen. Federer is dan wellicht een uitzondering geweest omdat het bijzonder is om hem ooit live gezien te hebben, maar Del Potro of Murray zou ik in dit stadium van toernooien vaak net zo lief skippen. Delpo - Monfils is nu toevallig wel een erg mooie loting, maar als dat Delpo-Berrer ofzo was geweest..tja..quote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Del Potro - Monfils is natuurlijk niet per se een afdroogpotje he. Tsonga - Mayer hoeft dat ook niet te zijn.
Dimitrov-Tursunov lijkt me wel tof.
Zelf ook van de partij morgen. Even een vraag, als het zo rustig is al nu, is het dan mogelijk om met een tweederingskaartje op de eerste ring te gaan zitten?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef Broempoe het volgende:
Ik ben morgenavond van de partij.
''De avondsessie begint om 19.30 uur met het duel Dmitry Tursunov-Grigor Dimitrov, gevolgd door Julien Benneteau-Jerzy Janowicz. De Fransman Benneteau verloor vorig jaar de finale van Juan Martin del Potro.''
Had eigenlijk stiekem gehoopt Murray, Tsonga of Del Potro te kunnen zien...
http://nl.forvo.com/word/tom%C3%A1%C5%A1_berdych/quote:Op maandag 10 februari 2014 17:03 schreef 1239758715981 het volgende:
Handig.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://nl.forvo.com/word/tom%C3%A1%C5%A1_berdych/
Duidelijk een vriend van Robin en geen FOK!er.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://nl.forvo.com/word/robin_haase/#nl
Hebben ze een stream?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Funky Flo is inderdaad funky![]()
Gaat goed met de nos stream...
Kan het niet vinden.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon gratis via Sport 1 kijken, op hun site!
Beetje jammer dat het niet op tv is.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon gratis via Sport 1 kijken, op hun site!
Bij Ziggo is het te volgen op het eventkanaal(999)quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het niet op tv is.
Bedankt, was al langs 13 en 404 gezapt.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:52 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Bij Ziggo is het te volgen op het eventkanaal(999)
Dan heb je geen digitale tv en gaat dat niet lukken.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik heb volgens mij Ziggo, maar mijn tv gaat maar tot 99, hoe kom ik erachter waar sport 1 zit zonder langs 100 kanalen te zappen?
Inderdaad, gewoon een winnerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:34 schreef Rosario het volgende:
En z'n backhand loopt best goed vandaag trouwens.
Ow, vaak wel hoor! vooral in de kuipquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:41 schreef Rosario het volgende:
Normaal zie je Amsterdammers nooit zo goed spelen in Rotterdam.
Thnx!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Sport 1 (ook gratis op hun site). Er is ook een NOS-stream.
Er is niet heel veel voor nodig, maar ik schat Haas lager in dan bijvoorbeeld Tsonga of Gasquet. Daarom denk ook ik niet dat het hem gaat lukken, ook al vind ik het een goede doelstellingquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat gaat hij niet halen. Zelfs in zijn beste jaren, toen hij nummer 2 van de wereld was haalde hij dat niet. Blessures speelde een rol, maar nu is hij gewoon niet goed genoeg meer.
Volg hem alleen op de livescore, is er nog iets anders aan de hand dan slechte BP conversies voor beiden spelers?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:04 schreef Mykonos het volgende:
Te vroeg gesproken: van 0-5 naar 7-5. Held!
kidsdayquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een hoop herrie is er toch altijd, ook tijdens de punten.
4-4 tweede set.
Kids behoren gewoon op school te zitten en anders buiten te spelen.quote:
Hopelijk start-ie de tweede wat beter dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef Norrage het volgende:
Weer de karakterstieke slechte start van Tsonga, en weg set
Tsonga wordt echt 90% van de keren in zijn eerste servicegame gebrokenOok gewoon 4 ballen te laat geraakt en meter uit.
999?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik zie geen tennis op Sport1, terwijl ik gewoon diegetale televisie van Ziggo heb. Kunnen jullie het wel zien?
Jawel. Op 404 gewoon.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik zie geen tennis op Sport1, terwijl ik gewoon diegetale televisie van Ziggo heb. Kunnen jullie het wel zien?
zijn rug?quote:
Bij mij niet. staat gewoon 'E16-4 Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.'quote:
Die doet het wel. Bedankt.quote:
Even zappen naar ander kanaal of even smartcard oppoetsen werkt bij mij altijd wel als ik die melding krijg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij mij niet. staat gewoon 'E16-4 Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.'
[..]
Die doet het wel. Bedankt.
Bedankt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even zappen naar ander kanaal of even smartcard oppoetsen werkt bij mij altijd wel als ik die melding krijg.
Is dit Thiemo de Bakker, nee toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:55 schreef 1239758715981 het volgende:
Die Thiem is best goed! 20 pas, dus eentje om in de gaten te houden!
jawelquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dit Thiemo de Bakker, nee toch?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En jij bent tennisliefhebberquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij niet.quote:
quote:
Ja, maar ik heb er helemaal geen verstand van.quote:
quote:
jij let op allesquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
Zou best kunnen toch? Veel dubbele fouten, loopt niet op sommige ballen. Hij is in ieder geval niet topfit.quote:
Hij is een soort Monfils de tweede soms imo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zou best kunnen toch? Veel dubbele fouten, loopt niet op sommige ballen. Hij is in ieder geval niet topfit.
Heel frappant dat alle businessboxen leeg zijn ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Zet je een Nederlander in de avond, maar wordt het zo laat dat er nog 100 man op de tribune zit.
Het is echt altijd leeg bij die late partij helaas. Dat is nooit anders geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Zet je een Nederlander in de avond, maar wordt het zo laat dat er nog 100 man op de tribune zit.
Vreemd. Je betaalt toch een ticket voor de hele avond?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt altijd leeg bij die late partij helaas. Dat is nooit anders geweest.
Ja, maar laat dan die eerste partij eerder beginnen dan 19.40-19.45.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt altijd leeg bij die late partij helaas. Dat is nooit anders geweest.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind dat Sijslin oké aan het ballen is, dames en heren
Laatste partij morgenavond gok ik zo. Voor 30 toeschouwers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Rosario het volgende:
Volgende ronde dus Kohlschreiber.. H2H 2-0 voor Sijsling.
Jij bent er toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatste partij morgenavond gok ik zo. Voor 30 toeschouwers.
Klopt, laatste partij morgen, dat is al zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben er overdag. Leukere affiches ook imoquote:
Is de OOP al uit dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben er overdag. Leukere affiches ook imo
twitter:abnamrowtt twitterde op donderdag 13-02-2014 om 22:34:01Programma vrijdag overdag: Rojer/Tecau - Brunstrom/Nieminen, Tomas Berdych - Jerzy Janowicz en Juan Martin del Potro - Ernests Gulbis. reageer retweet
twitter:abnamrowtt twitterde op donderdag 13-02-2014 om 22:35:16Programma vrijdagavond: Andy Murray - Marin Cilic en Igor Sijsling of Michael Berrer - Philipp Kohlschreiber. reageer retweet
Dagsessiequote:
Oh ja, ik dacht dat daarvoor eerst alles gespeeld moest worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Om half twaalf de avond ervoor? Mag je wel hopen.
quote:
twitter:TennisTV twitterde op donderdag 13-02-2014 om 23:22:39How good is Igor #Sijsling this week?Utterly dominant win over #Berrer in Rotterdam. Stats here: http://t.co/E9JuiRuSf6 reageer retweet
Ah, bedankt!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]twitter:TennisTV twitterde op donderdag 13-02-2014 om 23:22:39How good is Igor #Sijsling this week?Utterly dominant win over #Berrer in Rotterdam. Stats here: http://t.co/E9JuiRuSf6 reageer retweet
Zaterdagmorgen mogen de meeste mensen uitslapen. Dus misschien blijven zij op vrijdag wel zitten tot het einde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was in de jaren dat ik er op vrijdagavond zat niet zo in ieder geval, maar laten we het hopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:34 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen mogen de meeste mensen uitslapen. Dus misschien blijven zij op vrijdag wel zitten tot het einde.
Murray is 9-1 tegen Cilic, en die ene overwinning is uit 2009. Ik zie Murray gewoon winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:19 schreef mvmrdam het volgende:
Sijsling is lekker bezig dit toernooi hoor ben benieuwd of hij er een vervolg aan kan geven
Hoe denken de kenners over de partij tussen Cilic en Murray? Heeft Cilic een kans tegen Murray (ib4 je maakt altijd een kans)?
Dat is onmogelijk vanwege de gescheiden dag- en avondsessies.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, maar laat dan die eerste partij eerder beginnen dan 19.40-19.45.
Ik heb genoten van Thiem, ik hoop echt dat die jongen dit jaar gaat doorbreken. Natuurlijk was Murray ook bepaald niet op z'n best - die mislukte dropshots in de 2e set waren echt hilarisch - maar die Thiem die heeft het, hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:53 schreef IJsbergsla het volgende:
Zojuist terug uit Ahoy. Thiem - Murray was zeker de eerste twee sets echt genieten, Sijsling - Berrer viel uiteraard flink tegen.
Is altijd zo in Rotterdam. Bankjongens met gratis kaartjes, hč. Dan hou je ook vrolijk je netwerkbijeenkomst op de galerij, lekker keihard doorlullen met een biertje erbij, dat de spelers en het merendeel van de toeschouwers dat niet prettig vinden, ach boeie...quote:Het aantal echte tennisliefhebbers is trouwens echt heel matig, toernooi zal veel gebruikt worden als verkapte netwerkbijeenkomst.
quote:Voordeel hiervan is wel dat een aanzienlijk percentage niet komt of eerder weg gaat waardoor je ook met een kaartje voor de tweede rij eigenlijk overal in Ahoy een plaatsje naar keuze kunt zoeken.
Hij gaat toch geen 500 SF fluken hč!?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef TheArt het volgende:
6-2 Slice. Wat een bazensetOok iets van 5 of 6 cleane backhandwinners. Wat krijgen we hier.
Hier doen we wel graag zielig over, maar is niet echt waar. Murray-Nadal, Soderling-Youzhny, Soderling-Tsonga, Federer-Delpo, Delpo-Benneteau zijn niet de allerminste finales, vaak maken seeds het dus wel waar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:18 schreef Rorsach het volgende:
De toppers hebben er niet veel zin in (zoals gewoonlijk in Rotterdam), ze zullen wel voldaan hebben aan de eisen en hun geld wel weer binnen hebben.
Bij Benny moet wel even een kanttekening geplaatst worden, want die was geen seed en überhaupt deden de seeds het dat jaar (2013) wel heel slecht. De helft lag er in de eerste ronde al uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hier doen we wel graag zielig over, maar is niet echt waar. Murray-Nadal, Soderling-Youzhny, Soderling-Tsonga, Federer-Delpo, Delpo-Benneteau zijn niet de allerminste finales, vaak maken seeds het dus wel waar.
Mwah, dat Janowicz, Mayer en Seppi er in de ronde uitvliegen, dat zijn nou niet echt de seeds die ik bedoel. Die zijn ook niet echt beter dan de spelers die wel verder kwamen als Dimitrov, Benneteau en Simon. Je kan het Tsonga en Gasquet kwalijk nemen, maar Tsonga was nog een upset door Sijsling, ook wel leuk voor je toernooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bij Benny moet wel even een kanttekening geplaatst worden, want die was geen seed en überhaupt deden de seeds het dat jaar (2013) wel heel slecht. De helft lag er in de eerste ronde al uit.
Nadalletje ja!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Marcoss het volgende:
Die blessurebehandeling was gewoon om Kohli te trollen
Ja, viel me meteen al op.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Norrage het volgende:
Maar desalniettemin vind ik hem een beetje mank lopen...dus die blessurebehandeling lijkt relastisch?
twitter:abnamrowtt twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 22:30:41Bekende ondersteuning voor Igor Sijsling. @johnvanlottum @pierrevh17 http://t.co/TZeBPndqV0 reageer retweet
Nek/schouder jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:34 schreef Norrage het volgende:
Maar zijn blessurebehandeling was zijn nek lees ik nu?
Verward...
Op tv zie je het vaak beter dan live, maar ik kreeg er gewoon hetzelfde gevoel bij als bij die andere wedstrijden. Delpo ging er verder wel vol voor, maar hij bewoog, ook voor zijn doen, al slecht en kon gewoon niet domineren en amper winners slaan. Zelfs veel simpele afmaakballen kon Gulbis nog een racket achterkrijgen..klopte gewoon niet echt voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Leuk Tim.![]()
Was Gulbis-Delpo echt zo erg? Van het kleine beetje dat ik ervan gevolgd heb leek het alsof Gulbis gewoon heel sterk serveerde en retourneerde en zo de controle uit Delpo's handen pakte, maar live zal jij het wel beter gevolgd hebben.
ging door zijn kniequote:
Waarom een zielig icoontje?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:43 schreef Anonymousz het volgende:
toernooi vol met verrassingen
zal leuk zijn als gulbis bird eruit knalt
staat op standaardquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:50 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Waarom een zielig icoontje?
vorig jaar had hij alleen de DC gewonnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Enorme kans voor alle overige spelers hier, trouwens. Gulbis en Cilic hebben nooit een 500 gewonnen, Sijsling nog nooit een toernooi en Berdych heeft slechtst 8 titels, genant weinig voor een speler van zijn kaliber en leeftijd.
hij serveert erg goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:55 schreef Norrage het volgende:
Ja. Normaalgesproken zou je zeggen, Berdych wint dit automatisch. Maar Berdych heeft een patent op het halen van een halve finale van praktisch elk toernooi waaraan hij meedoet, om dan te verliezen, maakt niet uit tegen wie.
Dus ik zet mijn geld op Cilic, die al 8 potten geen set heeft verloren en niet eens tiebreak heeft gespeeld. Zeer indrukwekkend.
Echt heel vreemd dat ze dat middag/avond-sessie ook erin houden als je maar twee wedstrijden hebt. Zitten natuurlijk ook nog dubbels bij, maar goed. Andere ATP-toernooien hebben geloof ik altijd de halve finales aansluitend aan elkaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een beetje matig dat er zo ontzettend veel tijd zit tussen beide wedstrijden. Ook voor de finale niet echt een gelijke periode van rust.
Ja precies, of laat anders de middagsessie pas om 16.30 beginnen. De eerste winnaar heeft nu zeker 6-7 uur meer rust.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Echt heel vreemd dat ze dat middag/avond-sessie ook erin houden als je maar twee wedstrijden hebt. Zitten natuurlijk ook nog dubbels bij, maar goed. Andere ATP-toernooien hebben geloof ik altijd de halve finales aansluitend aan elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |