terugvindpostquote:
Ik was even aan het forumhoppen, en kwam een TR tegen (niet gerelateerd verder) en verrek, kom ik jou tegen in US.quote:
En wat vond u ervan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was even aan het forumhoppen, en kwam een TR tegen (niet gerelateerd verder) en verrek, kom ik jou tegen in US.
Er staan wel mooie foto's van hem tussen in ieder geval hehequote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was even aan het forumhoppen, en kwam een TR tegen (niet gerelateerd verder) en verrek, kom ik jou tegen in US.
Wel, laat ik het voor mijn eigenwaarde eufemistisch uitdrukken, het is bij mij inmiddels al wat jaren niet meer zo strak. Als het ooit al zo strak was geweest.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:44 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Er staan wel mooie foto's van hem tussen in ieder geval hehe
Mooi geformuleerdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, laat ik het voor mijn eigenwaarde eufemistisch uitdrukken, het is bij mij inmiddels al wat jaren niet meer zo strak. Als het ooit al zo strak was geweest.
Been there....oncequote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie moeten het naakte mannen topic in KPD eens checkenalleen maar zulke reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |