Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:36 schreef Cosmo. het volgende:
Zijn we al voorbereid op een nieuw topic?
iemand zoals je vaderquote:
Ik heb alleen maar 2 moeders.quote:
is hij zo'n queen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 2 moeders.
Omdat ik het hier ooit begonnen ben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:18 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk in ONZ en niet in SEX?
Met FOK! heb je pech want hier wordt niks weggegooid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil op geen enkele manier worden herinnerd na mijn dood. Moet er niet aan denken
Ik voel weer een rage van Moof aankomenquote:
Zouden die de openingstune van Sochi zingeen?quote:
Maar FOK! is ook niet zo zeer gekoppeld aan mijn persoon.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met FOK! heb je pech want hier wordt niks weggegooid.
Jawel, want dan ben je in de hemel met de almachtige God en dan weet je tenminste zeker dat men op aarde nog met een met liefde gevuld hart aan je zal terugdenken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is het zo erg als er niets meer van je is aan online profielen enzo nadat je overleden bent?
Je hebt er zelf immers toch niks meer aan?!?
Moet je in de hemel ook inchecken op foursquare?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Jawel, want dan ben je in de hemel met de almachtige God en dan weet je tenminste zeker dat men op aarde nog met een met liefde gevuld hart aan je zal terugdenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |