この言語は、どのようなだけで、日本語を話すことです。quote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee mijn neus bloed niet. Weet gewoon niet wat je bedoelde.
Keuken vrouwen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:56 schreef Uncle het volgende:
[..]
Grappen: weet wanneer je moet stoppen
Ik vind em stiekem wel heel erg vet :$ en er zit een beeeest van een sensor in, ben benieuwd naar foto's uit het apparaat..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
Ken die hele namen niet van die schaatsers.
Zeker omdat de discipline minder populair is?
Maar in ieder geval hadden we eventjes eerste rang! Wo0t!
Inmiddels staat Canada weer bovenaan: http://www.sochi2014.com/en/medal-standings .
Ff iets anders, hè.
[ afbeelding ]
~ http://www.sigma-global.com/en/cameras/dp-series/
What. The. FAQ.![]()
Het doet in de verte een beetje denken aan een spiegelverkeerde Mamiya Press Universal, waarvan van mij eigenlijk best een digitale versie zou mogen uitkomen inclusief een foveon-sensor van 6x9cm, foolframe to the maxquote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
Ff iets anders, hè.
[ afbeelding ]
~ http://www.sigma-global.com/en/cameras/dp-series/
What. The. FAQ.![]()
ik voel me oudquote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef freud het volgende:
Sux. Vooral de ATP cyclus en opbouw van de cel (golgi apparaat etc) was ff stampen. Genetica = kansberekening = wiskunde = ruk. Bloedsomloop gaat op zich wel, zit flinke logica in. Ik heb mijn bio grotendeels gehaald met de serie 'Er was eens... het menselijk lichaam"
[ afbeelding ]
Daarom ga ik op de fiets.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:43 schreef Merlijn het volgende:
zo.. ik heb me ook weer eens door het verkeer geworsteld. Gisteren al 2 uur over een stukje van 38 km gereden, vanochtend weer 1.5 uur...
* Merlijn zucht eens diep..
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom ga ik op de fiets.Dan zou ik net zo snel zijn als jij met de auto.
Is een brommer geen optie? Dan rij je het in onder een uur.
Hoezo niet?quote:
Openbaar vervoer matcht niet met mijn werktijden en -plekken en ik heb 4x in de week aansluitende afspraken die niet echt geschikt zijn om met de brommer heen te gaan. En daarnaast ben ik een lui varken en is de brommer mij te koudquote:
Dan is het inderdaad geen optie. MAAR DAN MOET JE NIET ZEUREN OOK GOFTEDOMME!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Openbaar vervoer matcht niet met mijn werktijden en -plekken en ik heb 4x in de week aansluitende afspraken die niet echt geschikt zijn om met de brommer heen te gaan. En daarnaast ben ik een lui varken en is de brommer mij te koud
Niet iedereen is zo goedverdoemme sportief als jijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad geen optie. MAAR DAN MOET JE NIET ZEUREN OOK GOFTEDOMME!
Sportief of gek?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goedverdoemme sportief als jij![]()
Dat is niet aan mij om te bepalen. Maar als jouw zangtalent van hetzelfde niveau is als het mijne was het vast een motivatie om van jezelf weg te fietsenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sportief of gek?
Ik zat me gister moed in te zingen op de fiets om door te gaan
Zingen? Oh crap, medelijden met de burenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sportief of gek?
Ik zat me gister moed in te zingen op de fiets om door te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |