^^quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Na 300 fb posts, 500 twitter berichten en weet ik veel allemaal heb ik het ook door.
Ergens ver weg winnen Nederlanders nou joepie nu is m'n dag gemaakt. /care
Chauvinisme
NL regeert, ook al hebben we hier geen ijs buiten de vriezerquote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon weer 1,2 en 3 op de 500 Meter voor de mannen.![]()
Mijn vriezer staat te ontdooien ^^quote:Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef freud het volgende:
[..]
NL regeert, ook al hebben we hier geen ijs buiten de vriezer
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon weer 1,2 en 3 op de 500 Meter voor de mannen.![]()
Bij dit soort evenementen ben ik nogal fanatiek haha. Schaats zelf ook graag. Gelukkig een goede ijsbaan hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:33 schreef xuryah het volgende:
[..]![]()
Echt tof!
Heb het helaas niet gezien
Best uniek dat 2 mensen op 1 evenement het gevoel hebben gehad Olympisch Kampioen te zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij dit soort evenementen ben ik nogal fanatiek haha. Schaats zelf ook graag. Gelukkig een goede ijsbaan hier.
Het was wel sneu voor smeekens
Ik vond het zo zielig.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef Uncle het volgende:
[..]
Best uniek dat 2 mensen op 1 evenement het gevoel hebben gehad Olympisch Kampioen te zijn
Ik kom uit het skeeleren dus heb meer met de Mulders dan met Smeekensquote:
Oh ik kende ze alledrie eigenlijk niet zo goed. Maar het lijkt me zo erg eerst denkdat je olympisch kampioen bent en dan toch niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik kom uit het skeeleren dus heb meer met de Mulders dan met SmeekensMaar ben niet zo objectief dus. En zilver is ook goed
De tijd werd tijdens zijn route aangepast en daarom eindigde hij tweede ipv eerste.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat was er zo zielig dan?
Heb het niet meegekregen
もう一度何を言っている?ここでquote:Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
なぜいけないスマートろばをされ、すぐにいくつかの新しいギアを購入するのにしようとして停止します。
Ow.. dat is lullig jaquote:Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De tijd werd tijdens zijn route aangepast en daarom eindigde hij tweede ipv eerste.
女性やキッチンについての何かquote:
ちょうどあなたが鼻出血しているふりをするquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |