Tof! Waar ga je heen?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:02 schreef Ynske het volgende:
3 dagen deze week, en dan hopen dat mn oren donderdag open zijn.
vliegen
Nee is me ontgliptquote:Op maandag 10 februari 2014 09:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mogguh...
Iemand het weekend al gezien?
Jouw schuld!quote:
conclusie, je gaat meer om met bezwete mannen dan met lekkere wijvenquote:Op maandag 10 februari 2014 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
De boel afgelopen weekend maar weer eens opgehangen
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
conclusie, je gaat meer om met bezwete mannen dan met lekkere wijven
Niets gewend? Of heel beschermd opgevoed? Gewoon mannen onder elkaar, jeweetquote:Op maandag 10 februari 2014 11:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
conclusie, je gaat meer om met bezwete mannen dan met lekkere wijven
Misschien hier een FOT-meetweekend houden.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets gewend? Of heel beschermd opgevoed? Gewoon mannen onder elkaar, jeweet
Moet toch iemand de schuld geven.quote:
Ja dat is dan ook weer zo ^^quote:Op maandag 10 februari 2014 11:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moet toch iemand de schuld geven.
Geef hem een kans. Er zijn twee opties:quote:Op maandag 10 februari 2014 11:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien hier een FOT-meetweekend houden.
Hoewel lullig voor Susteren, die kan dan niet mee. Het is voor mannen, niet voor jochies
Zo zijn we er weer.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook weer zo ^^
Sterkte! Toen ik biologie nam, had Darwin net een boek geschrevenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef J03llV het volgende:
Zijn we weer, Nederlands tentamen achter de rug.. Wat was dat een gekloot zegMoest 180 woorden maximaal. ( 198 met 10% marge ) Maar als je kijkt wat er allemaal in moest, en dan alles in abn op papier zetten..
Viel tegen deze.. Morgen Biologie
< Sarcastisch
Haha dankjewelquote:Sterkte! Toen ik biologie nam, had Darwin net een boek geschreven. Ben toch benieuwd hoe ik het er vanaf zou brengen als ik deze ronde mee zou doen. Kansloos met wiskunde, nl en engels koekie, economie kom ik ook nog wel een eind.
Good luck iig!
Classicquote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef freud het volgende:
Sux. Vooral de ATP cyclus en opbouw van de cel (golgi apparaat etc) was ff stampen. Genetica = kansberekening = wiskunde = ruk. Bloedsomloop gaat op zich wel, zit flinke logica in. Ik heb mijn bio grotendeels gehaald met de serie 'Er was eens... het menselijk lichaam"
[ afbeelding ]
Dat is lang geleden.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef freud het volgende:
Sux. Vooral de ATP cyclus en opbouw van de cel (golgi apparaat etc) was ff stampen. Genetica = kansberekening = wiskunde = ruk. Bloedsomloop gaat op zich wel, zit flinke logica in. Ik heb mijn bio grotendeels gehaald met de serie 'Er was eens... het menselijk lichaam"
[ afbeelding ]
Sux indeed. Bio is eigenlijk ook stampen, maar dan moet het wel leuk zijnquote:Sux. Vooral de ATP cyclus en opbouw van de cel (golgi apparaat etc) was ff stampen. Genetica = kansberekening = wiskunde = ruk. Bloedsomloop gaat op zich wel, zit flinke logica in. Ik heb mijn bio grotendeels gehaald met de serie 'Er was eens... het menselijk lichaam"
2urwjzt.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |