Oke balen. Hopelijk krijg je een goede prijsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef J03llV het volgende:
FOK! werkt niet meer optimaal voor mij. Kan quote knop soms bijv niet meer gebruiken! Dusja sorry voor het niet quoten Pink.
Pricewatch indd al bekeken, prijzen zijn alleen maar gestegen. Op Amazon.de is de prijs 379,- en op DigitalREV 375. Maar in NL dus 412,- en bij mijn plaatselijke winkel 399,-
Nog niet overstag dus ^^quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef J03llV het volgende:
Jaa! Ik hoop het ook, anders moet ik toch maar via MP iets voor elkaar krijgen!
En natuurlijk een kwade moeder als ik em heb! Maarja, dat neem ik allemaal met een korreltje zout!
Wacht maar totdat je haar een mooi portret cadeau doet, dan is ze zo overstagquote:
adblocker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef J03llV het volgende:
FOK! werkt niet meer optimaal voor mij. Kan quote knop soms bijv niet meer gebruiken! Dusja sorry voor het niet quoten Pink.
Pricewatch indd al bekeken, prijzen zijn alleen maar gestegen. Op Amazon.de is de prijs 379,- en op DigitalREV 375. Maar in NL dus 412,- en bij mijn plaatselijke winkel 399,-
Nieuwe autogear kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Susteren het volgende:
Net zat ik links achterin auto van teamgenoot, aanrijding. Vol tegen de deur naast me botste zo'n Belgische vrouw frontaal.
Gelukkig niks met me, maar hele deur van hem is gewoon naar de tyfus
Wij vieren Valentijnsdag nooit. Maar kopen ieder jaar toch iets voor elkaar. Verder zijn we beide niet echt romantische typesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef xuryah het volgende:
Pff, vandaag weer een stuk of 6 sollicitaties de deur uit gedaan. Moet wel IETSSSS tussen zitten toch
Oh en ik geloof dat mn vriend iets leuks heeft geregeld voor Valentijnsdaghij zei dat ik vrijdag op tijd thuis moest zijn en dat we zaterdag middag niet thuis zijn. Hij wilde niets vertellen.
Had gezegd dat ik niets aan Valentijnsdag hoefde te doen.. Maarja, is wel leuk![]()
![]()
Jullie plannen?
Haha, ja wij doen ook wel elk jaar iets voor elkaar kopen. Of ik maak zelf iets. Ik schilder graagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij vieren Valentijnsdag nooit. Maar kopen ieder jaar toch iets voor elkaar. Verder zijn we beide niet echt romantische types
Schrijf iets liefs in een kaart. Lekker cheezy i knowquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, ja wij doen ook wel elk jaar iets voor elkaar kopen. Of ik maak zelf iets. Ik schilder graag
Dit jaar had ik gezegd dat ik niks hoefde, omdat ik zelf op mn geld moet letten enzo.
Bedenk me net dat ik dus ook iets terug moet doen voor hem, maar had er helemaal geen rekening mee gehouden. Heb ook echt geen idee wat ik moet bedenken nu
Schilder ietsquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, ja wij doen ook wel elk jaar iets voor elkaar kopen. Of ik maak zelf iets. Ik schilder graag
Dit jaar had ik gezegd dat ik niks hoefde, omdat ik zelf op mn geld moet letten enzo.
Bedenk me net dat ik dus ook iets terug moet doen voor hem, maar had er helemaal geen rekening mee gehouden. Heb ook echt geen idee wat ik moet bedenken nu
Hehequote:
Maar na 4 jaar weet ik ook niks origineels meer te schrijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Schrijf iets liefs in een kaart. Lekker cheezy i know
14.gifquote:Op woensdag 12 februari 2014 06:05 schreef kanovinnie het volgende:
op valentinsdag ga ik mijn grote liefde zeiknat maken en lekker laten soppen
wekelijkse schoonmaakbeurt van mijn fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |