quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Owjaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt nog enigzins kennis van slakken.
Ik was 8. Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:12 schreef Fascination het volgende:
Wie werd er hier vroeger heet van Rintje in z'n strakke schaatspakje waarin je z'n zaakje zo goed zag zitten?
He KS, kijk eens wat ik kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He KS, kijk eens wat ik kanJe kunt inloggen op msn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet wat je bedoelt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee ik zit gewoon op msn. En dat terwijl het al sinds 25 april 2013 gedeactiveerd isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt inloggen op msn?
Ik snap niet wat je bedoelt.
Johquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon op msn. En dat terwijl het al sinds 25 april 2013 gedeactiveerd is
Skypequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joh
Al jaren niet meer geweest.
3quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen online dan?
Even een weekje niet naar Katwijk is wel fijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luiwammes.
Niet lekker wandelen in het Panbos?
Hoe is het leven in Roffa, twi? Beetje gewend al?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:07 schreef twi het volgende:
[..]
Even een weekje niet naar Katwijk is wel fijn.
Gewend aan Roffa raak je nooit. Ik ga me ook niet meer Rotterdammer voelen. Breng bijna de helft van de tijd ook in Capelle door, en dat is niet echt Rotterdam hè? Gewoon als een autist gordijnen dicht doen, dan merk je niks van waar je woontquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het leven in Roffa, twi? Beetje gewend al?
Goed zoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Gewend aan Roffa raak je nooit. Ik ga me ook niet meer Rotterdammer voelen. Breng bijna de helft van de tijd ook in Capelle door, en dat is niet echt Rotterdam hè? Gewoon als een autist gordijnen dicht doen, dan merk je niks van waar je woont
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef twi het volgende:
Poezenpootjes? Dan kan ik het natuurlijk al niet drinken
Oh, jaaa! Rintjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:12 schreef Fascination het volgende:
Wie werd er hier vroeger heet van Rintje in z'n strakke schaatspakje waarin je z'n zaakje zo goed zag zitten?
Jemig, je laat me schrikken.quote:
Je zou het bijna gaan denken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je was al een tijd naar het scherm aan het staren?
* meestormtquote:
Poezen kunnen beter binnen blijven als het zo stormt.quote:
Nee hoor, ik sta reuze stabiel op dit moment.quote:
*zoekt mandje op*quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poezen kunnen beter binnen blijven als het zo stormt.
Waren alle poezen maar zo gedwee als jij.quote:
Mooizoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta reuze stabiel op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |