Maar ze zei core-business.. Aike is omquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:04 schreef Flow3r het volgende:
Verkooppraatjes, gezever![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het graan wat dus voor die koeien verbouwd wordt, zou anders voor mensen verbouwd kunnen worden of helemaal niet. Zou dus minder belastend voor landbouwgrond zijn.
Daarnaast schijten koeien nogal veel, wat weer metaangas oplevert. En niet elke boer kan dat gas opvangen voor energie opwekking enz.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef rokkutsaains het volgende:
Vanessa zit die truthola aan te kijken en denkt: Wah het dah wieffie ut oveh?
Met dikke bontlaarzen en een blote reet niet danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef blanket het volgende:
Snap nog steeds die blote voeten niet van Rienk. Zou het wel snappen als hij gewoon structureel in zijn blote reet rondloopt. Ik vind op je blote voeten rondlopen met een dikke winterjas aan en/of een muts op...dan ben je beetje raar.
beetje raar indeed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef blanket het volgende:
Snap nog steeds die blote voeten niet van Rienk. Zou het wel snappen als hij gewoon structureel in zijn blote reet rondloopt. Ik vind op je blote voeten rondlopen met een dikke winterjas aan en/of een muts op...dan ben je beetje raar.
Ja ook, maar dat is wel een hilarisch gezicht ....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dikke bontlaarzen en een blote reet niet dan
Uggs en dan in je blote kont? Nee snap ik ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dikke bontlaarzen en een blote reet niet dan
Je hebt hele leuke jezus slippersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
beetje raar indeed.
alhoewel.
zie je de messias danwel heiland op kekke pumps of ugs?
Is waarchijnlijk voor het eerst in 6 weken dat ze met iemand van het zelfde level kan communiceren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef Jian het volgende:
Aike geniet zichtbaar, ik durf te stellen, natte slip! Haar rrrr begint ook meerrrrr te rrrrollen
Brilletje niet op, dat is Ruudquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schimmelrat. Die heeft geen fanmail gekregen en staakt nu.
Die is nu boos, dat zielige ratje.
Heb je dan wel genoeg aan één kaart?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:09 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga toch echt een Aike-Bullshit-Bingo-kaart maken
doen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:09 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga toch echt een Aike-Bullshit-Bingo-kaart maken
Klopt, die heb ik.quote:
dat blijft ene raadsel. in die tijd was alles nog zwart-wit hèquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik.
Als ik daarmee op straat loop in mn blote kont, roept iedereen "Jezus!!"
Dus ze doen het prima.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik.
Dus ze doen het prima.
Nou preciesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik.
Dus ze doen het prima.
Je zit op het randjequote:
Het gebakken lucht levelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is waarchijnlijk voor het eerst in 6 weken dat ze met iemand van het zelfde level kan communiceren.
2 vragen. wie is ad? en is er ook een versie voor hakim?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan heb je een adblocker aan staan
Was dus me hakimblockertquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je zit op het randjenee heeft iedereen wel eens last van
businesscase.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Burner82 het volgende:
Mocht iemand nog woorden hebben voor de aike bullshit kaart, meld u maar
Constructiefquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Burner82 het volgende:
Mocht iemand nog woorden hebben voor de aike bullshit kaart, meld u maar
john. komt een eind maken aan deze ongeinquote:
Ik hoop daar nog eens op heh...dat John himself het terrein op looptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
john. komt een eind maken aan deze ongein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |