Dat ben ik totaal niet met je eens, de serie heeft drama en comedy regelmatig gecombineerd. Bijvoorbeeld de dood van Marshall's vader, misschien wel een van mijn favoriete afleveringen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Het hele einde was gewoon kut. Je kan niet 9 seizoenen luchtige comedy met een finale vol harde drama afsluiten.
Ja klopt maar bij zo'n serie klopt zo'n triest einde gewoon niet. Ik vind dat niet passend.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat ben ik totaal niet met je eens, de serie heeft drama en comedy regelmatig gecombineerd. Bijvoorbeeld de dood van Marshall's vader, misschien wel een van mijn favoriete afleveringen.
Het was niet altijd luchtig toch? Barney en z'n vaderproblemen, Marshall en z'n overleden pa,Ted die gedumpt word tijdens de bruiloft en Lilly die naar opeens naar San Francisco gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Het hele einde was gewoon kut. Je kan niet 9 seizoenen luchtige comedy met een finale vol harde drama afsluiten.
Dacht eerder dat het een soort samenvatting zou zijn van voor en tegenspoed en hoe goed ze het samen konden vinden met elkaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:25 schreef Meke het volgende:
Was ik trouwens de enige die hoopte dat toen de moeder ziek was, ze uiteindelijk niet dood zou gaan? Ik dacht echt dat het een soort lange neus was naar alle fans die dat hoopten, en dat het een soort van 'onze liefde overwint alles'zou worden.. Had ik denk ik toffer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |