Ja maar daarmee doe je de afgelopen jaren echt gewoon teniet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar dit hebben ze aan het begin bedacht en dan vind ik het ook wel weer gedurfd om daarbij te blijven. Dat zie je niet vaak bij een succesvolle, Amerikaanse serie.
Klopt. Het is gewoon zonde dat de rest van het seizoen compleet los stond van die laatste aflevering.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja maar daarmee doe je de afgelopen jaren echt gewoon teniet.
Barney is ineens weer same old womanizer (o nee toch niet want ineens een kind), en Ted en Robin, waarvan duidelijk was dat het gewoon echt niet paste, past ineens toch weer want blauwe hoorn en stuff .... Tuurlijk is het leuk, een einde dat je vanaf het begin in je kop had, maar dat werkte voor de characters zoals ze toen waren, niet zoals ze over de jaren heen zijn geworden imo.
Rest van de laatste paar seizoenen ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon zonde dat de rest van het seizoen compleet los stond van die laatste aflevering.
Ach, misschien hebben ze de dad uit 'how I met your dad' alvast gecast.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:58 schreef ZodiaX het volgende:
Ik snap die haat niet zo eigenlijk.
Vond het wel een goed einde.
Een lange tijd zat ik steeds te denken dat Robin en Barney nooit gescheiden waren dat het een soort prank was en dat het kind dat geboren was van girl 31 eigenlijk van Robin was.
Ik ook. Daarnaast vraag ik me ook af wat ieders verwachtingspatroon is bij zulke series. Hele pleidooien over waarom het zo slecht was, alsof ze het zelf beter zouden schrijven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:05 schreef kwakz0r het volgende:
Als ze deze twee eps over het seizoen hadden uitgesmeerd dan zou iedereen daar over klagen dat het te veel uitgekauwd werd enzo. Ik vind t een prima einde!
Dus als je iets niet zelf kunt, mag je er nooit kritiek op hebben?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ook. Daarnaast vraag ik me ook af wat ieders verwachtingspatroon is bij zulke series. Hele pleidooien over waarom het zo slecht was, alsof ze het zelf beter zouden schrijven.
zal HIMYD verder gaan met 'Number 31' ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, misschien hebben ze de dad uit 'how I met your dad' alvast gecast.
Je beweert nu dat ik beweer dat je geen kritiek mag hebben, wat onzin is. Het is maar een tv serie, geen hogere wiskunde. Als ik hele verhalen van kritiek moet lezen over de ongeloofwaardigheid van een serie, vraag ik me af of mensen de boodschap wel snappen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dus als je iets niet zelf kunt, mag je er nooit kritiek op hebben?
Mooie wereld zou dat worden.
Ik zou het geniaal vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
zal HIMYD verder gaan met 'Number 31' ?
Ja precies. Dat gevoel heb ik ook een beetje. Ted krijgt nog een beetje zijn ding, maar van te voren stond dit al vast dus dan ruimen ze gewoon die moeder uit de weg zodat hij en Robin alsnog bij elkaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:10 schreef Tweek het volgende:
Uiteindelijk was Ted gewoon verliefd op het idee van een gezinnetje en nu die dat uit ze systeem heeft kan die eindelijk met Robin verder.
Nou ja, er is duidelijk een zekere verdeeldheid over dit einde. Dat geeft aan dat het zeker ter discussie staat en daar mag jij het dan niet mee eens zijn, maar dat betekent niet dat je de kritiek maar moet afserveren als dat men het 'niet snapt'. Want dat is natuurlijk bullshit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je beweert nu dat ik beweer dat je geen kritiek mag hebben, wat onzin is. Het is maar een tv serie, geen hogere wiskunde. Als ik hele verhalen van kritiek moet lezen over de ongeloofwaardigheid van een serie, vraag ik me af of mensen de boodschap wel snappen.
Je zei eerder zelf dat het verhaal niet over de moeder maar om Robin ging.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Die kinderen zijn klootzakken voor zeggen dat ze gestraft worden met n verhaal over hun dode moeder
Maakt niks uit. Het hele einde was gewoon kut. Je kan niet 9 seizoenen luchtige comedy met een finale vol harde drama afsluiten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je zei eerder zelf dat het verhaal niet over de moeder maar om Robin ging.
Dan heeft je punt dus geen punch.
Dat ben ik totaal niet met je eens, de serie heeft drama en comedy regelmatig gecombineerd. Bijvoorbeeld de dood van Marshall's vader, misschien wel een van mijn favoriete afleveringen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Het hele einde was gewoon kut. Je kan niet 9 seizoenen luchtige comedy met een finale vol harde drama afsluiten.
Ja klopt maar bij zo'n serie klopt zo'n triest einde gewoon niet. Ik vind dat niet passend.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat ben ik totaal niet met je eens, de serie heeft drama en comedy regelmatig gecombineerd. Bijvoorbeeld de dood van Marshall's vader, misschien wel een van mijn favoriete afleveringen.
Het was niet altijd luchtig toch? Barney en z'n vaderproblemen, Marshall en z'n overleden pa,Ted die gedumpt word tijdens de bruiloft en Lilly die naar opeens naar San Francisco gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Het hele einde was gewoon kut. Je kan niet 9 seizoenen luchtige comedy met een finale vol harde drama afsluiten.
Dacht eerder dat het een soort samenvatting zou zijn van voor en tegenspoed en hoe goed ze het samen konden vinden met elkaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:25 schreef Meke het volgende:
Was ik trouwens de enige die hoopte dat toen de moeder ziek was, ze uiteindelijk niet dood zou gaan? Ik dacht echt dat het een soort lange neus was naar alle fans die dat hoopten, en dat het een soort van 'onze liefde overwint alles'zou worden.. Had ik denk ik toffer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |