SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol, ik ben nu nog eerder klaar met kijken dan de uitzending klaar is in Amerika
no commercialss woehoe![]()
Nog 6 procent, de 20 minuten bleken te optimistischquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben nu iets aan het binnenhengelen dat een .avi is een s09e23 en s09e24 heet. Ik hoop dat 't een stiekeme leak ofzo isTorrent overigens. Gelukkig gaat mijn internet wel met 100kb/s max, dus ik zal over 20 minuten vertellen of t klopt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door glannie op 01-04-2014 02:56:16 ]![]()
Zo! 't Zit erop. Prima afsluiter wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik vond 'm tofEn inderdaad; een te verwachten, maar mooi eind! Jammer dat we niet nog even zagen dat Marvin iets met Ellie kreeg ofzo
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Dit, heel erg tof.quote:
Ook heel tof dat de scene met de kinderen relevant was in plaats van alleen een rare blik ofzo.![]()
![]()
Vond t echt stom dat Ted met Robin eindigt, heb ze nooit bij elkaar vinden passen
Dat de moeder doodging hadden ze ook wel mogen laten zien![]()
Scherp!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:22 schreef SunChaser het volgende:
Dus t ging nooit over de moeder maar al die negen jaar over RbinIk ga naar huis.![]()
Bah.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Dit maakt het nog briljanterquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef Gruisman het volgende:
Ja je zag in de aflevering Marshall ook echt geld aan Lily gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ie later wel terug hebben gekregen dus
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties Forumhop: Hop naar: