quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
Fax onderweg
Edit: verkeerde account
Verder alleen de radio aan?quote:
En laptop. Mss later nog even de naaimachine.quote:
quote:
Nee, vandaag heet dat "een warme trui breien".quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
Fax onderweg
Edit: verkeerde account
Ok, 1 sok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is het ook #warmesokkendag.
Alsof Claudia dat bepaaltquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan openen met deze herrie. Ik ben er weg van. Knop radio.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://knowyourmeme.com/m(...)n-between-my-fingers
Dat deed ook iemand bij mij in de klas bij onze examensquote:
Kijk nou uit, is in een wip gebeurd....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil met mij kindjes maken?![]()
Alors wellicht?
Ieniemie?
Mss moet je pandapak aan doen en dan vrouwen gaan versieren. Gegarandeerd succes!quote:
Ik ben een panda.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet je pandapak aan doen en dan vrouwen gaan versieren. Gegarandeerd succes!
Tijgerpak aanschaffen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben een panda.
En ik wil geen succes
Had ik laatst een Pandapak...quote:
Jeroom.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had ik laatst een Pandapak...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had ik laatst een Pandapak...
[ afbeelding ]
quote:
Zei je nu maar "ik heb er 2"quote:
quote:
Vanavond komt Miss Montreal bij Frank langs op 538. Vorige keer ging hun gesprek niet zo goedtwitter:MissMontreal twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 15:30:53Vanavond spelen we tussen 18.00 en 21.00 bij @538 Gezellig bij @FrankDane ! En ik neem een mattie mee....!!!!!!! reageer retweet
Je mot ze ook aan doen, niet breien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind zo'n warme truiendag maar verrekte koud.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef Holenmens het volgende:
Vanavond komt Miss Montreal bij Frank langs op 538. Vorige keer ging hun gesprek niet zo goedtwitter:MissMontreal twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 15:30:53Vanavond spelen we tussen 18.00 en 21.00 bij @538 Gezellig bij @FrankDane ! En ik neem een mattie mee....!!!!!!! reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal voor Bronson. Ik hoop voor hem dat hij wel een Bonuskaart heeft.
[ afbeelding ]
ik zou ze serveren op een kinderfeestje...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is al naar de Jumbo
Welke DJ staat die vreselijke dance te draaien? Ik hou best van dance maar dit is gewoon bagger imoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
De openingsceremonie doet mij een beetje communistisch aan, maar nu heb je dat snel als Rusland iets groots doet.
Hilversum House Maffiaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke DJ staat die vreselijke dance te draaien? Ik hou best van dance maar dit is gewoon bagger imo
Dat is natuurlijk de ultieme natte droom van Domiesje en Tjibbiequote:
twitter:JamesBlunt twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 00:37:43Coz the second half wasn't very impressive. RT @karlymcleod_X: Remind me again why James blunt strips half naked in one of his videos? reageer retweet
Dit in tegenstelling tot een gewone week.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Doodzonde, zo'n 00s, 90s of 80s week. Je hoort altijd weer dezelfde geijkte meuk die we al jaren horen.
Dan is er kans op goede, nieuwe muziek. Maar goed, daarvoor bestaat gelukkig ook een uitstekend topic in MUZ.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot een gewone week.
Zo, zo. Culinair wonder!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:32 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bohquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:32 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah jij luistert zeker nooit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan is er kans op goede, nieuwe muziek. Maar goed, daarvoor bestaat gelukkig ook een uitstekend topic in MUZ.
Die is z'n wc aan 't schrobben.quote:
Die was schitterend om hard aan te horen in de autoquote:
ohjee bleven de deuren wel in je peugeotje zitten??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Die was schitterend om hard aan te horen in de auto
Tuurlijk! En anders heb ik duct-tape op zakquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ohjee bleven de deuren wel in je peugeotje zitten??
quote:
heb ik ook gedaan. een beef jalapeno!quote:
nou, schrobben was niet echt nodig hoorquote:
Ik heb een eigen gemaakte pizza van Turksbrood.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan. een beef jalapeno!
ik zag het ja. goed bezig herman!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een eigen gemaakte pizza van Turksbrood.
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 22:03:40We gaan beginnen met hele gevulde stenders leedvermaak @3FM #3fm. Netjes luisteren reageer retweet
Misschien moet hij eens bedenken dat mensen hem niet in elk programma willen horenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef ddx het volgende:
Sander nu al aanwezig, die gaat weer record breken met hoeveel uur hij op de radio te horen is
ik heb geen problemen met Sanderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:07 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens bedenken dat mensen hem niet in elk programma willen horen
Ik ook niet, maar ik hoef hem niet altijd op 3FM te horen. Wel leuk dat hij gaat bezorgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
meer mensen in de studio dan luisteraars![]()
[..]
ik heb geen problemen met Sander
Knop radio.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef Holenmens het volgende:
Ik ook niet, maar ik hoef hem niet altijd op 3FM te horen.
Toch maar eens afwassen ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik krijg morgen 4 man visite...en ik heb maar 3 bruikbare glazen...... ja, ik krijg vaak visite!
nee, ik heb maar 3 glazenquote:
Bier bestaat ook in een flesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik heb maar 3 glazende andere 3 zijn volgens mij in 2012 kapotgevallen.....heb nog wel kleinere glaasjes. ach, komt wel goed. schoonzusje drinkt toch vooral thee dus dat scheelt al een glas
Even naar de Action.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik heb maar 3 glazende andere 3 zijn volgens mij in 2012 kapotgevallen.....heb nog wel kleinere glaasjes. ach, komt wel goed. schoonzusje drinkt toch vooral thee dus dat scheelt al een glas
das ook een goeie...misschien moet ik dat ff in huis halen. hoewel...alleen mn broertje drinkt en als hij het niet opdrinkt kan ik het weggooien. ach, en anders neem ik ze gewoon mee boodschappen doen. kunnen ze zelf uitzoekenquote:
"even"quote:
Ik zou even naar binnen gaan, als je ook glazen wil kopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"even"
die is minimaal een kwartier lopen. en een kwartier terug. heb ik morgenochtend geen tijd voor. misschien maak ik tijd om langs de blokker te lopen
Dat inderdaad! Daar mag ik in ieder geval een week niet meer komen wegens teveel wegslepen.quote:
popje, dat vind ik een leuk grapjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou even naar binnen gaan, als je ook glazen wil kopen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
popje, dat vind ik een leuk grapje
jawel hoor, komt wel goed morgenochtendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef ddx het volgende:
En supermarkt heb je ook niet op loopafstand ?
en Tim_Schuhmacherquote:
ja, ik heb het net vol staan pissenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:23 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Yeah, the one and only!
een warm bad!
goed....ehm....t keldertje is even verderopquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ben niet vies van een golden shower
dat wordt lekker afwassen.quote:
Dat ga jij afwassen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt lekker afwassen.
heb ook lekker veel...1 bakje en wat bestek. geen bord gebruikt sinds zondag
Ohh, kan ook.quote:
Nee dat was die dj van Michiel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:35 schreef Holenmens het volgende:
Dacht dat Domien nog in Ekstra Weekend had geroepen dat hij de mix in leven zou houden
Don't you wish your girlfriend did the afwas?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt lekker afwassen.
heb ook lekker veel...1 bakje en wat bestek. geen bord gebruikt sinds zondag
Zeveraarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
voor jou altijd, oh schone deerne!
nja, qua bestek zat ik daar al bijna....maar morgen komen je toekomstige schoonouders langs dus moet het ff schoon zijn. morgenochtend nog ff stofzuigen en dan geloof ik het welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ga jij afwassen?![]()
Ik laat het altijd staan totdat ik geen schoon bord en/of bestek meer heb
zou ik best willen, maar ik heb er geenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Don't you wish your girlfriend did the afwas?
mij wel. vind het best een lekker nummer. vooral als ze echt losgaanquote:
nou, bedankt. weer een deuk in mn egoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:55 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
nu snap ik dat vriendin verhaal ;-)
gezelligquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef minthy het volgende:
Ik schakel ook even in. De tv staat wat harder dan normaal, dan komt het boven het compressorgeweld van de buren uit
Omdat de backstage een dingetje van 101tv was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef ddx het volgende:
Waarom heeft Stenders die backstage van ew niet overgenomen ?
bij het f5en doet ie het weerquote:
Daar waag ik me nooit, of de bar moet aan de andere kant zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig![]()
![]()
and i bet you look on the dancefloor![]()
nja, combi van beide denk ik. gelukkig wel. hoor je nog eens wat anders. deze van The Sheer was ik bijvoorbeeld alweer vergeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
volgens mij meer Stenders zijn favo nummers dan de hitjes uit de zeros, of ik ben niet zo op de hoogte.
Die is ook maar 6x gedraaid op 3FMquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, combi van beide denk ik. gelukkig wel. hoor je nog eens wat anders. deze van The Sheer was ik bijvoorbeeld alweer vergeten.
waarsch wel vaker. single is uit 2005, stats beginnen in 2008.....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is ook maar 6x gedraaid op 3FM
Ik zie een rustige strand voor mij tijdens zonsondergang.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
beetje sfeermuziek dit. doet me beetje denken aan zo'n usanachtclub ergens in de vorige eeuw.
heb je windje gelaten?quote:
maakt niet uit hoor popje! we vinden je allemaal nog steeds lief hoor!quote:
Da's geen zeroesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:44 schreef Qunix het volgende:
Beastie Boys - Fight For Your Right To PAAAAAAAARTY!
Kelis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW?
(caps)
die jaquote:
en dat! hoewel ik songs for the deaf hun beste album vindt. als ik de rest van mijn leven maar 10cd's mag luisteren zit die erbij.quote:
Haar enige goede nummer en fijne clipquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
Toxic van Britney. 1 van haar beste nummers.
Slave 4 you vind ik ook lekker en...ehm...Circus...en Oops I did it again....ehm...best veel eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Haar enige goede nummer en fijne clip
jij maakt er een wilde avond van!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:56 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Zo bier, mini sausijzenbroodjes en mini worstenbroodjes weggewerkt. Mooi hoor
quote:
Proficiat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het voorlopig laatste jaar waarin ik jonger ben wanneer ik mijn leeftijd omdraai is aangebroken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het voorlopig laatste jaar waarin ik jonger ben wanneer ik mijn leeftijd omdraai is aangebroken.
merciquote:
en jij natuurlijk ook bedanktquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ja, jij verstaat het natuurlijk helemaalquote:
Klopt helemaal!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij verstaat het natuurlijk helemaal
net als Op Fietse van Skik zeker? diek an ik trouwens ook wel volgen
U gaat door voor de koelkastquote:
Shenkie in de koelkast toch?quote:
Verrekquote:
Marcel? die had in de zeroes columns bij Stenders op Yorin! en zo zijn we weer terug bij Stendersquote:
watskebeurt was ook een clubhitje in de UK, vooral door de flow en de beats. Neger des Heilsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef Qunix het volgende:
Mijn buitenlandse collega vindt nederhop tof, met name muziek van o.a. JvT. Hij verstaat er niets van maar vind het tof.
ik ben het met je eens. al weet ik niet wat er voor smiley acter SC hoort...quote:
Gefeliciflapdinges!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
en bij deze bedank ik iedereen alvast.
je bent zelf een flapdinges!quote:
3 violen en een trommel en een fluit!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
zo, even mijn geboortedaggenoot Rory Suterhland (wielrenner) gefeliciteerd met onze verjaardag. misschien tweet ie wel terug
als ze het morgen bij mijn supermarkt hebben ga ik dat doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
3 violen en een trommel en een fluit!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd man. Drink een shandy erop!
John Grisham is ook jarig!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
zo, even mijn geboortedaggenoot Rory Suterhland (wielrenner) gefeliciteerd met onze verjaardag. misschien tweet ie wel terug
coolquote:
en kiefer?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool
en Dik Trom ook
maar Rory Sutherland is op exact dezelfde dag geborenhoewel, als hij voor 0u NL-tijd is geboren is ie eigenlijk een dag eerder jarig. toch? of niet? he? moeilijk!
Ik schaam me nergens voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |