quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
Fax onderweg
Edit: verkeerde account
Verder alleen de radio aan?quote:
En laptop. Mss later nog even de naaimachine.quote:
quote:
Nee, vandaag heet dat "een warme trui breien".quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
Fax onderweg
Edit: verkeerde account
Ok, 1 sok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is het ook #warmesokkendag.
Alsof Claudia dat bepaaltquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan openen met deze herrie. Ik ben er weg van. Knop radio.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://knowyourmeme.com/m(...)n-between-my-fingers
Dat deed ook iemand bij mij in de klas bij onze examensquote:
Kijk nou uit, is in een wip gebeurd....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil met mij kindjes maken?![]()
Alors wellicht?
Ieniemie?
Mss moet je pandapak aan doen en dan vrouwen gaan versieren. Gegarandeerd succes!quote:
Ik ben een panda.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet je pandapak aan doen en dan vrouwen gaan versieren. Gegarandeerd succes!
Tijgerpak aanschaffen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben een panda.
En ik wil geen succes
Had ik laatst een Pandapak...quote:
Jeroom.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had ik laatst een Pandapak...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had ik laatst een Pandapak...
[ afbeelding ]
quote:
Zei je nu maar "ik heb er 2"quote:
quote:
Vanavond komt Miss Montreal bij Frank langs op 538. Vorige keer ging hun gesprek niet zo goedtwitter:MissMontreal twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 15:30:53Vanavond spelen we tussen 18.00 en 21.00 bij @538 Gezellig bij @FrankDane ! En ik neem een mattie mee....!!!!!!! reageer retweet
Je mot ze ook aan doen, niet breien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind zo'n warme truiendag maar verrekte koud.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef Holenmens het volgende:
Vanavond komt Miss Montreal bij Frank langs op 538. Vorige keer ging hun gesprek niet zo goedtwitter:MissMontreal twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 15:30:53Vanavond spelen we tussen 18.00 en 21.00 bij @538 Gezellig bij @FrankDane ! En ik neem een mattie mee....!!!!!!! reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal voor Bronson. Ik hoop voor hem dat hij wel een Bonuskaart heeft.
[ afbeelding ]
ik zou ze serveren op een kinderfeestje...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is al naar de Jumbo
Welke DJ staat die vreselijke dance te draaien? Ik hou best van dance maar dit is gewoon bagger imoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
De openingsceremonie doet mij een beetje communistisch aan, maar nu heb je dat snel als Rusland iets groots doet.
Hilversum House Maffiaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke DJ staat die vreselijke dance te draaien? Ik hou best van dance maar dit is gewoon bagger imo
Dat is natuurlijk de ultieme natte droom van Domiesje en Tjibbiequote:
twitter:JamesBlunt twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 00:37:43Coz the second half wasn't very impressive. RT @karlymcleod_X: Remind me again why James blunt strips half naked in one of his videos? reageer retweet
Dit in tegenstelling tot een gewone week.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Doodzonde, zo'n 00s, 90s of 80s week. Je hoort altijd weer dezelfde geijkte meuk die we al jaren horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |