ik ook en twijfel ook heel erg wie er uit gaat......quote:Op zondag 23 februari 2014 14:21 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat in de volgende aflevering Tygo of Susan de afvaller is.
muzikale aanwijzingquote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik ook en twijfel ook heel erg wie er uit gaat......
dit maakt me nog niet veel wijzerquote:
Dat zijn die muzikale aanwijzingen meestal.quote:
Tygo zegt vaak dat het de mol is en het spel zo is. Hij doet het voor het spel.quote:je doet het niet voor hun
je doet het niet voor mij
en zelfs niet voor jezelf
je bent de zin voorbij
Daarna zie je een stukje met Susan en Jennifer. En dan zegt Freek in de biechtquote:Volgens mij was mijn eerste aanwijzing vrij helder.
Hij gaat dan snel een beweging met zijn vingers maken.quote:Er gebeurde meteen al iets vreemds.
Tijdens het stukje met Susan en Jennifer hoor je zelfs even het WIDM tune.quote:Klopt.
De aanwijzing: 'de eerste rechts en de eerste links' is niet ingewikkeld.
quote:Art Rooijakkers klemgereden door WIDM-fan
van onze redactie
AMSTERDAM -
Een wel erg nieuwsgierige Wie is De Mol-fan joeg presentator Art Rooijakkers de stuipen op het lijf.
Art, de WIDM-winnaar én De Mol zelf zijn drie van de weinigen die weten wie de boel tijdens het programma saboteert en die kennis kan tot nogal bijzondere situaties leiden, ondervond Art onlangs aan den lijve. Toen hij in al zijn onschuld een stukje aan het fietsen was, werd hij ineens door een overenthousiaste fan in een auto klemgereden.
"Er stapte iemand uit die zei: 'Wie is het?'", vertelt Art. "Ik zei dat ik dat toch niet ging vertellen want dat is toch niet leuk? Toen ging hij in zijn auto hangen en zei tegen zijn vriendin: 'Hij wil het niet zeggen'. Daarna keek hij weer naar mij en zei: 'Ik kon het toch vragen?' en reed weg. Mij in verwarring achterlatend."
Wie is De Mol was een aantal weken niet te zien door de Olympische Spelen maar vanaf deze week kan er weer volop gespeculeerd worden over wie nou toch De Mol is.
Als hij het weg had gegooid was dat zeker ook verdacht. Zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef Holenmens het volgende:
Jan-Willem is niet de mol, denk ik. Hij nam zijn MOL t-shirt vanochtend mee naar Koffietijd op RTL4. Veel te opvallend.
http://www.rtlxl.nl/#!/ko(...)ed-9f47-02a554c708ce
Sofie had ingezet op Tygo en Susan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef TLC het volgende:
JW (die niet de mol is) had de vorige keer gestemd op Aaf bij de executie, evenals Sofie en Freek.
Maar JW had 2 jokers nodig en zij niet, dus dat is veel 'knapper' dat die 2 in het spel gebleven zijn
Denk ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef Holenmens het volgende:
Jan-Willem is niet de mol, denk ik. Hij nam zijn MOL t-shirt vanochtend mee naar Koffietijd op RTL4. Veel te opvallend.
http://www.rtlxl.nl/#!/ko(...)ed-9f47-02a554c708ce
niet bij de executie, kijk maar terugquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sofie had ingezet op Tygo en Susan.
nee nog niet gezienquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
Kennen we deze aanwijzing nog?
[ afbeelding ]
M-O-L of natuurlijk M-alt-j-L..
En laten ze nou net muziek van Alt-J in deze aflevering zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |