Jawel, het is pauper en slecht. :")quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
Niks mis met energydrink
Dat ik een hele tray haal betekent niet dat het gelijk na n halve week op is he
Kont seks is ook slecht!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
Je kan nog beter koffie drinken, en dat is ook slecht. Sowieso is cafeïne slecht.
Oke meneer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, het is pauper en slecht. :")
Nee, er is onderzocht dat mannen die regelmatig hun prostaat laten kietelen minder kans op prostaatkanker hebben.quote:
En hoe zit het met je studie? Heb je al een diploma? Een goede baan? Een vrouw? 5 kinderen? Je bent asian ja, niet bsian.quote:
Watquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er is onderzocht dat mannen die regelmatig hun prostaat laten kietelen minder kans op prostaatkanker hebben.
Ik leef straks van jouw belastinggeldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe zit het met je studie? Heb je al een diploma? Een goede baan? Een vrouw? 5 kinderen? Je bent asian ja, niet bsian.
Regelmatig anale seks ontvangen verlaagt de kans op prostaat kanker.quote:
Ah mooi, zolang er nog maar iets gebeurt hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik leef straks van jouw belastinggeld
Gr gr
Nee, gaat nu ff kut. Volgend jaar wel een opleiding doen. Ben al opendagen geweest enzo.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Frikandelbroodjes en energydrink
Mbo is gewoon een opleiding hoor.quote:
In KLB nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Regelmatig anale seks ontvangen verlaagt de kans op prostaat kanker.
[..]
Ah mooi, zolang er nog maar iets gebeurt hè.
[..]
[..]
Mbo is gewoon een opleiding hoor.
Diepe shit vriend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
Aan het mbo volg je een opleiding, op het hbo en wo doe je een studie. Maar studie en opleiding zijn synoniemen van elkaar, dus eigenlijk gaat het nergens over.
Ik volg helemaal niks, ik leid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
Aan het mbo volg je een opleiding, op het hbo en wo doe je een studie. Maar studie en opleiding zijn synoniemen van elkaar, dus eigenlijk gaat het nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |