Ik wil weten wat er met de OP wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat het niet zo boeit dat de OP een keer is aangepast en andere TT is. Dit gebeurd wel eens in elke SC.
En er wordt minder gepost hier de laatste tijd.
Pelle stond erin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er met de OP was
Er werd natuurlijk veel gepost in de vakantie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat het niet zo boeit dat de OP een keer is aangepast en andere TT is. Dit gebeurd wel eens in elke SC.
En er wordt minder gepost hier de laatste tijd.
de feyenoord aanhanger die het topic opende had de OP weggeflikkert en er een foto in gezet van graziano pelle (ofzoiets)quote:
Klopt. Ik post zelf al aardig wat hier maar wordt misschien binnenkort ook wat minderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er werd natuurlijk veel gepost in de vakantie.
Haha wat een actiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de feyenoord aanhanger die het topic opende had de OP weggeflikkert en er een foto in gezet van graziano pelle (ofzoiets)
ik ook niet, maar ja, ieder zn eigen hequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha achIk zou me er niet heel druk om maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |