quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eerste jaar in het eerste. Is sowieso al veruit het grootste verdedigende talent in NL. Laat nu al dingen zien die Vertonghen pas na 4 jaar deed, dus hij doet het relatief gezien gewoon uitstekend. Dat hij af en toe wat minder speelt komt ook door het risico wat hij in zijn spel legt. (Waar ik trouwens wel voorstander van ben)
Het kan toch moeilijk slechter dan dit, kom op zegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die lijkt me niet veel beter, zegt ook wel genoeg dat hij niet opgesteld wordt
Zo kun je alles wel goed praten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, alleen weet ik niet of hij het grootste verdedigende talent is.
Ik heb eigenlijk altijd gelijk, maar thanks for the supportquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, alleen weet ik niet of hij het grootste verdedigende talent is.
Hij is er net en laat al dingen zien waar BMI en de Vrij van kunnen dromenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel goed praten.
Hij speelde kut, maar dat komt door zijn speelstijl.
Zoals?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is er net en laat al dingen zien waar BMI en de Vrij van kunnen dromen.
Valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is er net en laat al dingen zien waar BMI en de Vrij van kunnen dromen.
Inderdaad, kan me nog een toby Alderweireld herinneren die in een van zijn eerste wedstrijden, tegen Marseille, als een god stond te spelen. Als 20 jarig ventje de ene na de andere dieptepass gaf. Dat is uiteindelijk ook niet meer dan degelijk geworden.quote:
Mwa.. ik kneep hem echt bij elk schot op doel hoor. Die bal op de lat, en die bal dat hij hem net maar dan ook net ving waren echt weer Vermeertjes..positioneel is hij kk slecht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat hij ook gewoon goed speelde?
Het gaat hier natuurlijk niet om een enkel wedstrijdje. Vooralsnog heeft hij uitstekende statistieken (gewonnen duels, nauwkeurigheid van passing, etc) dit seizoen. Hij maakt nog wat domme fouten af en toe, maar dat is inherent aan jonge, onervaren verdedigers. Hij was gisteren ook wat minder in de passing, maar een terugval is ook niet ongebruikelijk bij jonge spelers.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inderdaad, kan me nog een toby Alderweireld herinneren die in een van zijn eerste wedstrijden, tegen Marseille, als een god stond te spelen. Als 20 jarig ventje de ene na de andere dieptepass gaf. Dat is uiteindelijk ook niet meer dan degelijk geworden.
Die bal op de lat is een fucking wereldredding manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa.. ik kneep hem echt bij elk schot op doel hoor. Die bal op de lat, en die bal dat hij hem net maar dan ook net ving waren echt weer Vermeertjes..positioneel is hij kk slecht.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa.. ik kneep hem echt bij elk schot op doel hoor. Die bal op de lat, en die bal dat hij hem net maar dan ook net ving waren echt weer Vermeertjes..positioneel is hij kk slecht.
Klopt, die was matig. Maar die moet eerst nog een aantal kansen krijgen voor we hem echt gaan beoordelen imo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
Lekker dan. Riedewald bakte er ook niet echt veel van.twitter:
Klopt, maar als hij niet zo'n beetje op de stip staat, had ie de bal ook zo kunnen vangen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die bal op de lat is een fucking wereldredding man.
met de lengte van cillessen had hij hem gewoon kunnen vangenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die bal op de lat is een fucking wereldredding man.
Ja, want Cillessen had niet op het verkeerde been gestaan natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
met de lengte van cillessen had hij hem gewoon kunnen vangen
Iedere doelman verdedigt ver voor zijn doel. Als Vermeer een steekpass onderschept doet hij goed mee, zeggen we dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij niet zo'n beetje op de stip staat, had ie de bal ook zo kunnen vangen.
Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan. Ik heb ook wel eens kritiek op hem maar ik kan ook positieve dingen over hem melden als het moet. Had zo 2 assists op zijn naam kunnen krijgen als Bojan en Siem iets scherper waren. Zijn voorzetten waren prima gisteren. Verdedigend stond hij ook zijn mannetje want hebben jullie een aanval van Groningen over links zien gaan? Ik niet eigenlijk. Ik wist niet eens dat Kirm mee deed bij groningen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat Van Rhijn zo uit vorm is. Die torpedo's van 'm die als voorzetten moeten doorgaan.
Dat bedoel ik. En vaak denk je van wow, mooie redding maar Cillgod had gewoon die bal gevangen met 3 vingers omdat hij wel weet waar hij moet staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij niet zo'n beetje op de stip staat, had ie de bal ook zo kunnen vangen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedere doelman verdedigt ver voor zijn doel. Als Vermeer een steekpass onderschept doet hij goed mee, zeggen we dan.
Cillessen is de terechte eerste keeper hoor, daar niet van, maar Vermeer keepte prima gister.
Eindelijk iemand die het ook zegt. Ik ben niet helemaal fan van hem maar hier wordt hij door veel mensen echt afgeserveerd. Terwijl hij vlak voor de winterstop degelijk begon te spelen, vorige week goed speelde en gister (eerste helft) ook gewoon goed. Ik heb juist het idee dat hij aan het terugkomen is van een lang diep dal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan. Ik heb ook wel eens kritiek op hem maar ik kan ook positieve dingen over hem melden als het moet. Had zo 2 assists op zijn naam kunnen krijgen als Bojan en Siem iets scherper waren. Zijn voorzetten waren prima gisteren. Verdedigend stond hij ook zijn mannetje want hebben jullie een aanval van Groningen over links zien gaan? Ik niet eigenlijk. Ik wist niet eens dat Kirm mee deed bij groningen.
Eerste 45 minuten waren zijn beste dit seizoen, maar eerlijk is eerlijk, de tweede helft was hij weer de oude van dit seizoen.
Ga toch weg man, van Rhijn was echt dramatisch, als je dat niet inziet moet je echt eens onder je Ajaxdekbed vandaan komenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:30 schreef Silenus het volgende:
Precies, sommigen hebben blijkbaar weer een pispaaltje nodig.
Klopt maar mogen we dat niet gewoon van hem verwachten intussen als basisspeler dat hij er altijd staat? Je doet nu alsof het een uitzondering is. Van Rhijn is juist verplicht als basisspeler er elke keer te staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:19 schreef Ramboetan het volgende:
Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan.
Nou..ik ergerde mij ook weer mateloos aan hem vooral toen in de slotminuten toen hij als een nerveuze dodo de bal weer de tribunes inschoot terwijl hij alle tijd en ruimte had de bal bij de hoekvlag aan te nemen,vast te houden en verder uit te spelen. Nee...blind *ram* weg die bal terwijl er geen enkele speler van FC Groningen maar in de buurt was.quote:.........maar eerlijk is eerlijk, de tweede helft was hij weer de oude van dit seizoen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch weg man, van Rhijn was echt dramatisch, als je dat niet inziet moet je echt eens onder je Ajaxdekbed vandaan komen.
Ik klik er niet eens opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Interview met Frankie
http://downloads.bbc.co.u(...)f_20140207-0032a.mp3
2e helft was hij inderdaad niet goed. Maar daar was hij zeker niet alleen in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt maar mogen we dat niet gewoon van hem verwachten intussen als basisspeler dat hij er altijd staat? Je doet nu alsof het een uitzondering is. Van Rhijn is juist verplicht als basisspeler er elke keer te staan.
[..]
Nou..ik ergerde mij ook weer mateloos aan hem vooral toen in de slotminuten toen hij als een nerveuze dodo de bal weer de tribunes inschoot terwijl hij alle tijd en ruimte had de bal bij de hoekvlag aan te nemen,vast te houden en verder uit te spelen. Nee...blind *ram* weg die bal terwijl er geen enkele speler van FC Groningen maar in de buurt was.
quote:ECHTE AJACIED - Daley Blind hoeft niet weg bij Ajax. De sterkhouder op het middenveld verlengde afgelopen zomer zijn contract in Amsterdam en aan vertrekken denkt hij nog niet. Sterker nog: de nieuwe 'mister Ajax' worden is helemaal niet uitgesloten.
'Ik kijk niet te ver vooruit. Ik kijk van wedstrijd naar wedstrijd, misschien van jaar naar jaar. Maar ik ben vooral heel blij dat ik nu voor Ajax speel. Ik zou het geen schande vinden om mijn hele leven voor Ajax te spelen. Daar zou ik trots op zijn. Maar ja, je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar ik zou zeker niet direct nee zeggen tegen een leven lang spelen in Amsterdam', verklaart Blind bij AT5.
Toch lijkt een verblijf voor het leven bij Ajax onwaarschijnlijk. Daarvoor zijn er teveel goede clubs in Europa, zo lijkt het. 'Spanje, Engeland, Duitsland. Dat zijn competities die mooi zijn. Een favoriete club? Iedereen zegt Barcelona. Arsenal, Bayern München, dat zijn ook mooie clubs. Maar ik zit nu nog bij Ajax, en dit soort clubs zijn toch een ander niveau.'
Ik weet niet of je onheus bejegend worden in een stadion kunt vergelijken met pers die wat gemeens schrijven. Ik wist trouwens niet dat Der Speigel venijnige sportberichten schreef. Bedoel je niet Bild?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
Daley is ook wat te "lief" voor die grote clubs denk ik (en dat is niet per sé slecht).
Als hij al zo down kan raken van een fluitende F-Side, dan is La Marcia of Der Spiegel nog wel een stapje erger.
ja dat bedoel ik. Maargoed; als er een goede club komt met een leuk aanbod zou hij gek zijn als hij het afsloegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of je onheus bejegend worden in een stadion kunt vergelijken met pers die wat gemeens schrijven. Ik wist trouwens niet dat Der Speigel venijnige sportberichten schreef. Bedoel je niet Bild?
FRANKIEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Interview met Frankie
http://downloads.bbc.co.u(...)f_20140207-0032a.mp3
Ongelooflijk, op een donderdagquote:
En waarom Ajax een dag laterquote:De afgelaste duels worden nu midweeks op 2 en 3 april gespeeld. RKC en Ajax trappen 3 april om 15.45 uur af. De andere vier duels beginnen een dag eerder op dezelfde tijd.
Waarom in godsnaam op donderdagmiddag?quote:
Nog een reden om dus te winnen van Salzburg.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Ajax de kwartfinales van de Europa League bereiken, dan wordt het duel met RKC verplaatst naar 16 april om 19.45 uur
Mag niet ivm europees voetbalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam op donderdagmiddag?
Willen ze graag het stadion leeg hebben. Dit kan toch gewoon 's avonds gespeeld worden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Gadverdamme. Moge die hele nucleaire top kanjer krijgen van de radioactieve deeltjes.
Gadverdamme. Moge die hele nucleaire top kanjer krijgen van de radioactieve deeltjes.
De afgelasting is slecht nieuws voor Ajax. De Amsterdammers nemen het op donderdag 27 maart op tegen bekerhouder AZ in de halve finale van het bekertoernooi, terwijl zaterdag 30 maart de Eredivisie-topper tegen FC Twente wacht. De wedstrijd tegen RKC Waalwijk gaat naar donderdag 3 april. Indien Ajax op die dag moet spelen in de Europa League gaat deze wedstrijd naar woensdag 16 april. Op zondag 6 april speelt Ajax opnieuw een topper, dit keer op bezoek bij Vitesse.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Wat nou als Ajax doorgaat in de EL, is er dan geen EL wedstrijd>?
Na de vorige paar wedstrijden zou ik daar maar niet zo zeker van zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef mabo11 het volgende:
Maak je niet druk, tegen die tijd zijn we toch al kampioen.
Hey, voorlopig winnen we onze slechte wedstrijden nog. Het team is uit vorm maar ik denk dat het echt wel weer beter wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na de vorige paar wedstrijden zou ik daar maar niet zo zeker van zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vitesse is geen concurrent van Ajax, hebben nooit meegedaan om het kampioenschap.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef Denni5 het volgende:
Vitesse - ADO 0-0 geworden.
Nu voornamelijk Twente nog als concurrent dus.
Twente heeft geen makkelijk programma.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd al gezegd dat Vitesse dit never nooit ging vol houden. Twente daarin tegen vind ik wel een kleine bedreiging
Nee wij krijgen het binnenkort lekker makkelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente heeft geen makkelijk programma.
Ik zie Ajax ook niet fluitend kampioen worden hoor. Ben echt geschrokken gisteren van die tweede helft. Maar ik zie Twente het niet redden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee wij krijgen het binnenkort lekker makkelijk
We gaan echt niet zo maar even kampioen worden hoor, en Vitesse en Twente doen nog net zo goed mee
Doe maar gewoon winst voor psv, die komen nooit meer in de buurt bij ons.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef Monolith het volgende:
Zou lekker zijn om tegen PEC gewoon weer eens een walkover te hebben. En een gelijkspel bij PSV - Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |