Scrummie ff onder ons he, pijp jij je vader als hij jou net in je kont heeft geneukt? Zal niks doorvertellen :$quote:
1) ik kom niet uit Brabant 2) hoogtepunt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lezen kenne ze ook al niet in brabant? DIEPTE punt. DIEPTE. Njah, verspilde moeite. Subsidie voor een cursus begrijpend lezen zit al in de planning neem ik aan
Ga jij dan op een cursus spellen? En misschien is het ook wel handig wat geld opzij te leggen voor je SoVa, maar dat laatste is slechts een suggestie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lezen kenne ze ook al niet in brabant? DIEPTE punt. DIEPTE. Njah, verspilde moeite. Subsidie voor een cursus begrijpend lezen zit al in de planning neem ik aan
Nee, daar zijn we al een tijdje mee gestopt, hij kreeg 't te druk met lucky ajax.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef Herqules het volgende:
[..]
Scrummie ff onder ons he, pijp jij je vader als hij jou net in je kont heeft geneukt? Zal niks doorvertellen :$
Twente speelt op dit moment een stuk beter dan Ajax ja, dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd of FC Groningen ook zo fanatiek zal spelen tegen FC Twente komende woensdag. Het zou me niet verbazen als ze die wedstrijd geen schim zijn van vandaag en met 0-3 de boot in gaan.
1) dat zegt niets. 2) jij bent het dieptepunt van deze wereld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
1) ik kom niet uit Brabant 2) hoogtepunt.
Wanneer neem jij nou eigenlijk die Ajax-UI?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente speelt op dit moment een stuk beter dan Ajax ja, dus dat zou zomaar kunnen.
Twente viel gisteren ook wel tegen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente speelt op dit moment een stuk beter dan Ajax ja, dus dat zou zomaar kunnen.
Neu, ben ik niet nodig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga jij dan op een cursus spellen? En misschien is het ook wel handig wat geld opzij te leggen voor je SoVa, maar dat laatste is slechts een suggestie.
Wederom niet correct. Ik ben het hoogtepunt. Ik ben de beste.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1) dat zegt niets. 2) jij bent het dieptepunt van deze wereld.
Ah jammer of niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, daar zijn we al een tijdje mee gestopt, hij kreeg 't te druk met lucky ajax.
1) Dat geeft aan dat hij iets mist in zijn levenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1) dat zegt niets. 2) jij bent het dieptepunt van deze wereld.
Dat is geen spellen. Neem maar meteen een uitgebreide cursus Nederlands.quote:
1) Hij mist wel meer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1) Dat geeft aan dat hij iets mist in zijn leven
2) Jij bent buitenaards
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is geen spellen. Neem maar meteen een uitgebreide cursus Nederlands.
Ik beveel je het ROC aan, dan kun je je trainingspakkie gewoon aanhouden tijdens de les.
Hem citerenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wederom niet correct. Ik ben het hoogtepunt. Ik ben de beste.
Herquluckylesquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:57 schreef Herqules het volgende:
[..]
Lucky moet je voor afc zetten kk dom jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |