SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je boze pm's sturen naar Mike en mensen die dat doen krijgen altijd hun zin.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat we in opstand moeten komen. #FREEGIFS
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
GGMM en Ajacied422 zijn weer absent natuurlijk.![]()
#FreeGifgasquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat we in opstand moeten komen. #FREEGIFS
Die Waterreusaward zal ik nooit winnen nee, ik was nog zo dichtbij dit jaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vast in het stadionquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide engnekken.
Wie is die Mike? Die vind ik totaal niet rullevant. Pedant mannetje zeker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je boze pm's sturen naar Mike en mensen die dat doen krijgen altijd hun zin.
Beweert een moderator te zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Wie is die Mike? Die vind ik totaal niet rullevant. Pedant mannetje zeker.
GGMM klaagde net wel over dat Fok! mobiel slecht te bereiken is. In de ArenA is het mobiel internet sowieso vrij slecht.quote:
Boodschappen doen of zo.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kom jij de komende tijd Groningen niet meer in. Jynx.
En CCYH, die komt straks bij de 2-1 wel binnenstormen met zijn Serero gif.quote:
Die stad op palen dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Momo... het volgende:
Mocht Groningen alsnog winnen dan staat de grond straks te schudden in Groningen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
Tijd voor de MEER dan terechte 1-2
![]()
![]()
![]()
Ajax hequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe belachelijk veel geluk heeft Ajax al weken achter elkaar![]()
Al een paar weken niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Die van Rhijn heeft z'n dag ook niet ofwel
Hij heeft z'n jaar nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Die van Rhijn heeft z'n dag ook niet ofwel
quote:
Gefeliciteerd, je zit nu op hetzelfde niveau als PizzaGeit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft z'n leven niet xD
Ik was eerderquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft z'n leven niet xD
Je bent zelf een PizzaGeit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, je zit nu op hetzelfde niveau als PizzaGeit.
Moet ie denk nog iets omlaag hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, je zit nu op hetzelfde niveau als PizzaGeit.
Ah hij is terug.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste
Daar was ie al, waar is je gifje?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ah, daar ben je weerquote:
Zo denkt iedereen hier wel inderdaad.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Adames het volgende:
ajax staat voor
nu kan ik hier posten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beter krijgt Siggi een basisplaats
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
En CCYH, die komt straks bij de 2-1 wel binnenstormen met zijn Serero gif.
Ze waren even naar de supermarkt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
En opeens zijn ze allemaal weer aanwezig. Frappant.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Holy shit.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
mwah, 1quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Jammer, Groningen had wel 3 punten verdiend
ben je boosssquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef Momo... het volgende:
Alle nepjoden weer terug uit het Utopia-forum waarschijnlijk
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
En opeens zijn ze allemaal weer aanwezig. Frappant.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Myph. het volgende:
Hoe speelt Ajax de tweede helft? was even 35 min weg.
Volgende week tegen Twente dan maar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig van je.
Die schwalbepenalty zegt je niet genoeg?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel bizar dat Ajax al weken op rij óf slechter is óf zo ongeveer gelijkwaardig aan de tegenstander, maar toch bijna álles lucky wint. Ook knap, of helpt de KNJB weer zoveel mee
Kampioen van de armoede.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel bizar dat Ajax al weken op rij óf slechter is óf zo ongeveer gelijkwaardig aan de tegenstander, maar toch bijna álles lucky wint. Ook knap, of helpt de KNJB weer zoveel mee
is gewoon een kwaliteitquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Gewoon kwaliteitquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Ga hier mee door alsjeblieft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
KNJB natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Momo heeft gelijk. Users die niet durven te posten als hun club achter staatquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Schwalbepenalties hebben totaal geen rol gehad nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
is gewoon een kwaliteit
de kwaliteit van een waardig kampioen
Toch knap dat sommige mensen zo achterlijk zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Vanuit het stadion zelfs.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Momo heeft gelijk. Users die niet durven te posten als hun club achter staat
Doe ik gewoon
Ik doe het ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik gewoon
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Weken? Sinds November niet meer normaal gewonnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens. Het zit soms mee, maar Ajax is gewoon slimmer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
is gewoon een kwaliteit
de kwaliteit van een waardig kampioen
Deze snap ik niet helemaal, omdat ze een penalty krijgen na zowat een jaar?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Jijquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik gewoon
Shit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kom jij de komende tijd Groningen niet meer in. Jynx.
Alleen als de wedstrijd kut isquote:
Zullen ze blij mee zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik steek Grun nog ff een hart onder de riem:
[ afbeelding ]
Bizar hequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Weken? Sinds November niet meer normaal gewonnen.
quote:
Geef eens een paar voorbeelden graag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Scheidsen omkopen is geen kwalitieit, das geld. á la juventus
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Oh, stijn zit in het Ajax topic.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Vies vuil lucky stink ajax. Sinds die de Boer dr is is het weer helemaal terug, dat lucky gedoe van ze. Zelfde als in '95 etc. Wat een tyfus club is dat ajax toch
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik geniet oprecht van jullie opmerkingen. We worden gewoon voor de 4e keer op rij weer kampioen, en jullie mogen voor het 4e opeenvolgende jaar gaan huilen en roepen dat het onterecht is en met geluk en KNJB dit dat alles, dat maakt het des te mooier voor onsquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die schwalbepenalty zegt je niet genoeg?
Vies vuil lucky stink ajax. Sinds die de Boer dr is is het weer helemaal terug, dat lucky gedoe van ze. Zelfde als in '95 etc. Wat een tyfus club is dat ajax toch
Zo speelt een kampioen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanaf de 83ste minuut thuis tijdrekken tegen Groningen
En toch lekker kampioen worden. U mad?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Weken? Sinds November niet meer normaal gewonnen.
Dit vinden die Ajacieden alleen maar grappig, voed ze niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Heerlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik geniet oprecht van jullie opmerkingen. We worden gewoon voor de 4e keer op rij weer kampioen, en jullie mogen voor het 4e opeenvolgende jaar gaan huilen en roepen dat het onterecht is en met geluk en KNJB dit dat alles, dat maakt het des te mooier voor ons
nee, ajax was oppermachtigquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schwalbepenalties hebben totaal geen rol gehad nee.
Geniet je ook elke avond van je vaders piemel in je kont?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik geniet oprecht van jullie opmerkingen. We worden gewoon voor de 4e keer op rij weer kampioen, en jullie mogen voor het 4e opeenvolgende jaar gaan huilen en roepen dat het onterecht is en met geluk en KNJB dit dat alles, dat maakt het des te mooier voor ons
En stiekem baal je er toch van dat er mensen zijn die dit zeggen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Wow. Zieke comeback.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geniet je ook elke avond van je vaders piemel in je kont?
Van moraal kun je niet vreten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen is de morele winnaar.
Doe eens niet johquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
goed hequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Mijn Groningen-support wordt verwijderd, maar deze kutgifjes blijven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik Ajacied zou zijn zou ik me rot lachen om al dat zielige gedoe![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden graag.
GGMMquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn Groningen-support wordt verwijderd, maar deze kutgifjes blijven.
KNJB!
U mad bro? U mad yes?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de moderatie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn Groningen-support wordt verwijderd, maar deze kutgifjes blijven.
KNJB!
die wilde niet naar Feyenoordquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, hadden wij die maar transfervrij opgepikt ipv die Goossens
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Scrummie het volgende:
De lelijkste club van Nederland, hallo!
En ja, jullie mogen er om lachen, lucky joden, doen wij ook als die infantielen in 410 weer eens de boy uithangen.
Mooi he, al die haters hopen dat Groningen wat punten zou afsnoepen en dan gewoon met 1 aanvalletje de 2-1 erin koppen. Haters gonna hate.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker dit, gewoon 3 puntjes in de pocket en rustig kampioen worden
Ben je Blind?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer van dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Scrummie het volgende:
De lelijkste club van Nederland, hallo!
En ja, jullie mogen er om lachen, lucky joden, doen wij ook als die infantielen in 410 weer eens de boy uithangen.
Altijd grote mond over mooi voetbal, ajax cultuur blabla Barcelona. Maar als het erop aankomt gewoon met bagger kampioen worden prefereren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ben je Blind?Gefeliciteerd, je zit nu op hetzelfde niveau als Ties02.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Van Geel gepoogd. We hadden echter geen centen om een goed salaris te betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, hadden wij die maar transfervrij opgepikt ipv die Goossens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |